Oletko facebookissa?
Opeta minua hiukan! Mitä siellä tehdään? rekisteröidyin, mutten tajua ideaa...
Kommentit (13)
Sitten en tajua sitä, että miten mun yhden kaverin Sannan kaveri Tiina voi mua pyytää sinne kans kaverikseen?? Siis tää Sanna ja Tiinahan on kavereita ja silti tää Tiina, joka on mut pari kertaa tavannut, haluaa mut sinne ystäväkseen. Siis en ymmärrä.
Eilen aloin hiffata sitä toimintaa.
Nyt on jäänyt av-palstailut lähes kokonaan!!
Tänään tuli joku ihme octoberfest-kaljakutsu. En tajunnu vielä mitä siitä sitten.
Mun selitys on se, että Facebook ei toiminut mulla ennen eilistä. Eilen vaihdoin selaimen (kiitos av-apujen!) ja johan alkoi FB pelittää! :-D
5
Vierailija:
Mun selitys on se, että Facebook ei toiminut mulla ennen eilistä. Eilen vaihdoin selaimen (kiitos av-apujen!) ja johan alkoi FB pelittää! :-D5
Jotkut ottavat kavereikseen vaan lähimmät, osa kaikki tutut joita löytää.
Jos joku haluaa downloadata sun lasten kuvat jonnekin ja peistata ne uudestaan jonnekin, ne kuvat elää ikuisesti. Sen takia mun kuvaa ei ikinä saa laittaa minnekään, enkä esiinny telsussa.
nimim. kiva olla tavis
Mäkin lähetin just ekan halin siskolleni ja se meni SuperPokella, vaikkei ollu tarkotus...En vieläkään oikeen tajua sitä superpokea...
Ja lapsesta on ehkä 2 kuvaa ylipäänsä, kummassakin näkyy vain ylävartalo. Ei se tietenkään takuuvarmaa ole, mutta aika epätodennäköistä kuitenkin. Helpommin on saatavilla parempiakin kuvia.
Vierailija:
Jos joku haluaa downloadata sun lasten kuvat jonnekin ja peistata ne uudestaan jonnekin, ne kuvat elää ikuisesti. Sen takia mun kuvaa ei ikinä saa laittaa minnekään, enkä esiinny telsussa.nimim. kiva olla tavis
Kattele kavereittes sivuja, ni ehkä alat tajuamaan ideaa. Keräät niitä applicationeja sivuilles, liityt ryhmiin jne.