Greta / Saima
kumpi parempi
Greta Helmi Benilde
vai
Saima Helmi Benilde
Helmin tilalle voi myös ehdotella jotain jos kulostaa ettei istu väliin..
kiitos!
Kommentit (10)
Mun mielestä Greta ja Hertta on ihan erilaiset nimet! Toinen kansainvälinen ja toinen supisuomalainen. Molemmat ehdotuksenne Saima ja Greta sopivat hyvin Hertan siskolle kyllä. Saima ehkä suomalaisuutensa takia paremmin vielä.
Greta Helmi Benilde on kyllä tosi kaunis yhdistelmä
Entäs Saima Ilona Benilde? Greta Lempi Benilde?
mä en lämpene sille saimalle yhään..
Saima Helmi Benilde - ihanan sointuva, Saima kutsumanimenä jotenki tosi söpö
Gretassa ei sinänsä nimenä mitään vikaa, mutta kuitenkin suomalaiset lausuvat GRETAn " reeta" . Sitten pitää väkisin yrittää joka paikassa vääntää, että " se on G:llä ja yhdellä E:llä" . Lisäksi Greta on lapsen itsensä tosi hankala sanoa.
mielestäni ihana nimi ja paljon kauniimpi kuin Saima. Jos nämä kaksi vaihtoehtoa vain, niin sitten Greta.
Saima on ihana nimi!
Greta ei niin itseeni iske.
Näistä parempi on Saima Helmi Benilde. Kummatkin nimet ovat yhtä kauniita, mutta Greta ja Hertta ovat mielestäni liian lähellä toisiaan.
Hertta ja Saima taas ovat samantuntuisia sekä -tyylisiä ja silti sopivan erinäköisiä nimiä.
entäs
Greta Saima Helmiina
tai
Saima Greta Helmiina?
Minustakin Greta on liian lähellä Herttaa.
glemei
Mites ois Saima Greta Benilde??Olis molemmat suosikit neidin nimessä, vaikka on tuo Helmikin todella kaunis nimi :o)!
Jos pakko valita, ääni
Saimalle :)
Tuo Benilde on minulle ihan uusi tuttavuus ja näin äkkiseltää vähän vaikealta tuntuu ääntää. Onko ruotsalainen nimi?