Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita synnyttäjiä, joita joukkoirtisanoutuminen huolestuttaa?

Vierailija
16.10.2007 |

Olen koko ajan ollut tehyläisten puolella ja olen vastakin. Onko sillä eroa, onko tilanne paha nyt joukkoirtisanoutumisen aikana vai ehkä kymmenen vuoden päästä, jolloin hoitajia ei huonon palkan takia (pysyvästi) ole enää tarpeeksi... Nyt on tosin synnytys tulossa, mutta eihän voi tietää minkälaisia ehkä vakavampiakin tarpeita minulla tai perheelläni on tulevaisuudessa...

Luin että synnyttäjät saattavat joutua vaihtamaan sairaalaa yhtäkkiä johonkin toiseen, jos miehitys alunperin sovitussa sairaalassa ei olekaan kunnossa. Ja että äitiyspoliklinikan toiminta supistuu ja esimerkiksi kontrollikäyntejä jätetään pois... Kyllähän tämä kaikki vähän mietityttää. Varmasti itsestäänselvästi lisääntyvät myös ne tilanteet synnytyksen aikana, kun kaipaisi kätilöä vierelle, mutta tämä viuhtoo edestakaisin useamman synnyttäjän välillä, eikä ehdi keskittyä juuri minuun silloin kun toivoisin...

Laskettu aika on vasta tammikuussa, jolloin tilanne toivottavasti on ohi, mutta jos irtisanoutumiset astuvat voimaan 19. marraskuuta, joulukuun alussa olevat synnytysvalmennukset taitavat olla tulilinjalla? Pidetäänköhän niitä ollenkaan? Ja muutenkin on ollut raskauden kanssa ongelmia, olen joutunut nyt jo kahdesti käymään äitiyspolilla tarkistamassa tilanteen... ennenaikainen synnytyskin voi kai olla mahdollinen...

Olen hoitajien puolella ihan oikeasti, mutta kyllä tämä juttu vähän ekstrajännitystä tuo omaankin elämään...onko muita synnyttäjiä, jotka ovat huolissaan? Toivoisin, että palkkavaatimuksiin suostuttaisiin, ennen kuin irtisanomiset astuvat voimaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

La 21.11.

Vierailija
2/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

La 10.11. Edellinen syntyi 37 viikolla ja oli perätilassa. Nyt tämäki tulokas on perätilassa ja 37 viikko tulee ens viikolla täyteen...Huolestuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

La on 27.11 Mä olen niin hermostunut, et huudan ja itken vaan, esikoisellekin räyhään aivan suotta.. Pelottaa oikeesti tosi paljon. Puhuin eilen neuvolassakin peloistani, mut eipä tuntunut terkka olevan kovinkaan huolissaan asioista..

Oon tässä pari yötä valvonut aivan kokonaan ja verenpaineet oli jo reippaasti koholla :(((