Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisko täällä joku auttaa?!

15.10.2007 |

Mulla otettiin kuparikierukka pois elokuun lopulla. Siitä n.2 vkon päästä oli ihan normaalit menkat. Mun kierrot on olleet pitkähköjä ja vaihdelleet 35-50kp, lisäksi välillä on ollu tiputtelu välivuotoja kun kierto on venyny pitkäksi. Tutkittukin on, että mistä epäsäännölliset kierrot ja tiputtelu voisi johtua, mutta mitään PCO:ta tai muutakaan syytä ei ole löydetty. Myös verikokeita otettiin, ja hormonitoiminnan pitäis olla normaalia.

Nyt sitten reilu pari viikkoa sitten tuli keskiviikkona ensin limoja, ja innostuin hakemaan apteekista ovistikkuja. Lämpöjäkin seurailin, ja normaalisti lämpö on 36,0-36,2, niin ne nousi 36,6-36,9. Sille päivälle tuli himpun verran vaaleampi viiva kuin kontrolliviiva, torstaina oli jo sitten kunnon tumma viiva ja perjantaina kontrolliviivan kans saman sävyinen viiva. Seurasin kohdunnapukkaa, joka varsinkin silloin perjantaina ja lauantaina oli tosi ylhäällä, pehmeä ja auki (oli melkein vaikea tunnistaa sormella). Lauantaina oli sitten alamahakin kunnolla kipeä. Arvioin, että ovis olisi ollut silloin lauantaina (=kp21). FertilityFriend.com tosin arvioi oireiden perusteella ovulaation osuneen sunnuntaille. Eli nyt olisi menossa DPO 15 tai 16.

Viime viikolla alkoi samanlaiset oireet kuin edellisissä raskauksissa. Oon yrittäny itselleni selitellä, että oireet voi johtua muustakin... Ja kyllähän yksittäisen oireen voikin, mutta kun alkaa olemaan kaikkia oireita yhtä aikaa!

Nyt lauantaina testasin negan (Apteekin omalla)... Mulla oli jäljellä ovistikku, niin tänä aamuna varsin testasin sillä, kun olen tältä palstalta joskus lukenu, että joillakin sekin on näyttäny plussaa. Siihen ilmestyi kaksi ihan yhtä tummaa viivaa! Sittenpä siitä innostuneena kävin ostaan apteekista Aconin 10IU testin, jonka siis pitäis olla erittäin herkkä, ja siihen ei tullu mitään kontrolliviivan lisäksi, siis niin puhdas nega kuin vain voi olla!

Siis, mitä tämä on?!?!? Olenko tulossa hulluksi ja kuvittelen kaiken? Vai voinko olla näin ¿valeraskaana¿? Vai onko mahdollista, että ovuloin tuolloin kaksi viikkoa sitten, mutta se ei tärpänny ja nyt olisin ovuloimassa uudelleen samaan kiertoon?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla