Mitä ajattelisit, jos saisit työkaveriltasi (mies) tällaisen sähköpostin:
(Tausta: olet pahoitellut sinänsä harmitonta sekoiluasi eräässä työasiassa ja toivonut, ettei toinen ottaisi itseensä)
" Kuule sekoile vain huoleti jatkossakin. Ja toki otan tän itseeni - pidän siitä, kun sekoilet noin... ;)"
Kommentit (13)
ja sinä onneton alat vääntää siitä vuosisadan romanssia... Huomaa, että sinä olet mokannut, hän ilmeisesti vanhempana tietää että sellaista sattuu
Ilmeisesti missasit sen, etten tehnyt tätä aloitusta luullen, että kyseessä olisi hyvinkin vakava asia. :)
ps. työkaveri on minua 8 vuotta nuorempi...
Flirttiä, jee! Piristäähän se päivää ja huumoria suurimmaksi osaksi onkin, suorat ehdotukset on tosiaan mammakullat Jotain Ihan Muuta.
Musta toi on erittäin hyvä esimerkki flirttailusta.
Kyllä minä ainakin flirttailen usein, hyvin harmittomasti ja viattomasti. Ei haittaa yhtään, jos ja kun se otetaan flirttinä. Eihän flirtti ole vakavaa!
9
Eli se miespuolinen nappaa sun duunin!! Jatka vaan sekoilua
Js tyyppi olisi mukava, ei haittais ollenkaan, mutta vaivaantuisin kyllä, jos joku ällötys pistäisi mulle tollasta mailia.
Vierailija:
Js tyyppi olisi mukava, ei haittais ollenkaan, mutta vaivaantuisin kyllä, jos joku ällötys pistäisi mulle tollasta mailia.
Tämä tyyppi on kyllä oikein mukava. Meillä on aikaisemmin ollut pientä silmäpeliäkin. Ja ei, en kuvittele siitä mitään enempää. :)
ap
Ellei lasketa päiväkodin pihalla hymyilevää isiä.
Vierailija:
(Tausta: olet pahoitellut sinänsä harmitonta sekoiluasi eräässä työasiassa ja toivonut, ettei toinen ottaisi itseensä)" Kuule sekoile vain huoleti jatkossakin. Ja toki otan tän itseeni - pidän siitä, kun sekoilet noin... ;)"
viestin vaik näin... Ok, jatkan samaan malliin ;)
tännekö sä käytkin mun sähköpostit jakelemassa? No sekoile jatkossakin, mä pidän niistä.;) Olet kiva työkaveri!
ja jatkaisin töitä niin kuin ei olisi mitään tapahtunut. :D