Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paasen eroon huutisostajista, jotka vaan hissukseen jossain vaiheessa laittaa maksun tilille mitaan ilmoittamatta ja sitten ynistaan, kun tuote ei ole seuraavana paivana

Vierailija
15.10.2007 |

jo omassa postilaatikossa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä rahat ja anna niiden ynistä. ;) Postitat paketin sitten joskus kun huomaat rahan tulleen. Jos ei iso ihminen osaa viestitellä, niin kärsiköön nahoissaan.

Vierailija
2/6 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja postittaa vasta sitten? Minä toimin näin, ja milloinkaan ei ole ongelmia ollut. Pyydän maksajaa laittamaan siihen viestikohtaa, mikä se tuote on jonka hän maksoi. Niin ei tule sekaannuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja postittaa vasta sitten? Minä toimin näin, ja milloinkaan ei ole ongelmia ollut. Pyydän maksajaa laittamaan siihen viestikohtaa, mikä se tuote on jonka hän maksoi. Niin ei tule sekaannuksia.

Vierailija
4/6 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää yksinkertaisesta asiasta tehdä noin hankala?

Vierailija
5/6 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa jos tunnarit kuluu, sillä uusia tulee koko ajan ennekö vanhat ehtii loppua...

Jännä juttu, että mulla ei ole koskaan ollut tolla saralla mitään ongelmaa...

Vierailija
6/6 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat tulee tilille aamuisin. Itse tsekkaan myyntiaikana aamuisin ja jos silloin ei ole tullut, jää tuote odottamaan kotiin.

Minulle kyllä suurin osa kertoo, kun on maksanut. Ei ole ollut sen kanssa mitään ongelmaa. Eipä juuri muutakaan ongelmaa.