Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miesvaltaisella alalla ja meidän työpaikan kahvipöytäjutut hoitajien lakosta ovat ihan erilaisia kuin täällä

Vierailija
15.10.2007 |

Monen työkaverin vaimo on hoitoalalla ja he sanovat ihan suoraan, etteivät ikinä itse tekisi niin rankkaan työtä sellaisella liksalla. Suurin osa ei ollenkaan ihmettele, että hoitajien mitta on täynnä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Atrian makkaralinjallakin tienaa enemmän kuin sairaanhoitajana. Atrialla on muuten aika monta sairaanhoitajaa töissä, kun ei oma ammatti kannata.

Vierailija
2/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina juteltiin, että pitäisikö olla poissa kun naisasialiittounioni kehoitti. Kundit ihmetteli, että miten kukaan nainen kehtaa mennä töihin ja pettää kaikki naisvaltaistenalojen edustajat. Ongelmana vaan nyt näyttää olevan se, että he itse pettivät itsensä. Täällä minä olen kotona, mutta eipä näytä tukilakko näkyvän missään muualla kuin Keskusta-naisten puoluetoimistolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kunnalla työskentelevä nainen menisi myötätuntolakkoon?

Vierailija
4/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mahtaa johtua se, että miehen euro on naiselle 80 senttiä? Olen niin totaalisen hämmästynyt ollut tästä puukotuksesta mikä täällä av:llakin on ollut käynnissä... Naiset itse pitävät kyllä aika tehokkaasti yllä tätä epätasa-arvoista systeemiä ihan jo käytännön tasolla.

terveisin Nimim. en todellakaan ole hoitoalalla

Vierailija
5/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:4

Vierailija
6/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita sitä että meidän tarvitsisi tyytyä moiseen kun hoitoalan palkat ovat olleet jo vuosikymmeniä liian matalalla tasolla. Nyt on aika korjata tilanne, muuten suomesta loppuu pian hoitajat.

Vierailija
7/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyeenoiksi mm. sosiaalityöntekijöitä ja lastentarhanopettajia kun nämäkin saivat tasa-arvoerän!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi