Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko selvinnyt onko BB-Martina raskaana?

Vierailija
15.10.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Martina ei ole raskaana

15.10.2007 10:56



Asukkaiden käydessä nukkumaan Martina ilmoitti, että menkat alkoivat.

Martina on paljastanut BB:ssä, että lapsi olisi tervetullut.

Martina on paljastanut BB:ssä, että lapsi olisi tervetullut. (SUBTV)



Onko BB-Martina raskaana?



Martinan epäilyt, että hän saattaisi olla raskaana, osoittautuivat turhiksi. Se selvisi viime yönä, kun BB-asukkaat olivat käymässä jännittävän pudotusillan jälkeen yöpuulle.



- Alkoi menkat, Martina ilmoitti.



Martina on kertonut Big Brother -ohjelmassa, ettei ole syönyt aikoihin e-pillereitä ja että on toivonut miehensä Esko Eerikäisen kanssa lasta.



IL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme