Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄNUPPUJEN Ma-ke vko 42

15.10.2007 |

Uusi viikko ja uusi pino.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpana81: mulle iski maanantaina kamala päänsärky,

vaikka yleensä en kärsi sellaisesta. Se meni onneksi ohi ulkoillessa.

Jumpassa oli tosi nuutunut olo ja tunnin loputtua olin aivan naatti :)

Etova olo jatkuu ja pyörii mielessä jatkuvasti.

Ei oikein jaksa innostua mistään, kun puhti on poissa.

Meilläkin mies haluaisi enemmän huomiota, mutta nyt ei pysty :D

Ikävä puhua koko ajan vain näistä negatiivisista puolista,

mutta kun ei siitä alivuokralaisesta ole vielä muita havaintoja :)

Ehkä sitten ultrassa, joka on tosin vasta joulukuun alussa.

Haissa 6+0

Vierailija
42/42 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina tuli hiukan ruskeaa vuotoa ja yksi tippa kirkasta verta. Olin ihan varma keskenmenosta!! Kesällä km nimittäin alkoi yhdellä veritipalla. Ajattelin, että nytkö jokaöiset painajaiset käyvät toteen. Olin ihan onneton. Onneksi vuotoa tuli vain hiukan ja kaikki raskausoireet jatkuivat (kesällä rintojen turvotus laski heti kun vuoto alkoi). Onneksi sain eilisillaksi ajan ultraan ja elävä vauvahan siellä näkyi! Meinasi tulla tippa linssiin ja tulikin. Eilisiltana vuotoa tuli taas hiukan ja samoin tänä aamuna. Mutta siitä ei kuulemma tarvitse huolehtia, kun se on noin pientä. On se silti koko ajan huolena tuolla takaraivossa. Lääkäri sanoi, että yleensä sikiö kuolee ensin kohtuun ja sitten alkaa vasta vuoto, joten km:sta ei nyt ole kyse, kun kohdussa oli elävä vauva. Syytä vuodolle lääkäri ei osannut sanoa, mutta yleisimmät syyt ovat hematooma, " valekuukautiset" ja istukan liikkuminen. Ja eihän sitä tiedä, vaikka kesäinen km:kin voisi olla syynä tähän.

Nyt olo on taas suht rauhallinen, vaikka tietysti vuoto vielä vähän huolettaa. Raskaus on aina raskaus loppuun asti, sanoi lääkärikin. Mutta tietysti km:n riski laski kovasti, kun kohdussa oli elävä vauva. Oikeastaan minulla ovat raskausoireet vahvistuneet. Unen tarve on kasvanut entisestään ja pahoinvointi myös. Välillä pyörryttää. Juoda pitää kamalasti. Se muuten auttaa pahoinvointiin. Alavatsaa nipistelee. Olen miehelleni valitellut oireita liikaakin.

Onko muilla muuten sitä, että istuessa eteenpäin nojaaminen tuntuu epämiellyttävältä alavatsalle?

Tsemppiä odottaville ja km:n saaneille!

Littiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla