Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako patapumia kera taaperon yksin selkään?

15.10.2007 |

Pitäisi löytää metsässä kulkemiseen soveltuva kantoreppu / kantorinkka, jonka saisi myös yksin selkään. Patapumiin ihastuin, mutta onnistuuko sitä laittaa yksin selkään?

Ergosta mainittiin että harjoittelulla onnistuu laittaa yksin selkään. Ja nuo näyttäisi (patapum & ergo) olevan samannäköisiä kapistuksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ergo ja Patapum ovat tosiaan samanlaisia, suurin ero niissä on hinta. Kyllä taaperon saa selkään yksinkin, vaatii hieman harjoittelua.

Vierailija
2/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oltiin metsäretkellä ja selässä 1 vee jonka keinottelin kotona selkään peilistä katsoen ja mietin etten uskalla ottaa repusta metsässä pois koska en saa takaisin kun eteen ja siinä en jaksa kantaa. Muistan kun vanhempi poika tottui reppuu niin meni itse selkään nojalleen kun istuin vaikka sängyllä ja repun laitto sujui helposti ( en muista minkä ikäinen oli silloin). Onko jollakin hyvä kikka vai pitäisikö reppuja viellä kehittää?? Hyvä oli muuten kantaa 10 kg lapsosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patapumin käytöstä oli jollakin nettisivuilla videoesittely, miten tuo onnistuu. (muistaakseni engl.) Meillä poika 1v8kk ja saan nyt hyvin selkään, kun osaa olla reppuselässä muutoinkin. Pienempänä oli taidetta, ja mielelläni sitten kannoinkin edessä...

Vierailija
4/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne ohjeet löytyy täältä

http://www.patapum.com/

mene sivujen sisään ja siellä yläreunassa on kohta " pukeutumisohjeet"

Vierailija
5/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla toimii patapumin kanssa :)

http://www.ergobabycarrier.com/instructions.html# ja sieltä back position

Vierailija
6/6 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin mielenkiinnosta videon, kun olen itse tuota näkemättä kehitellyt selkäänlaittotekniikan. Olen itse laittanut niin, että olen laittanut ensin lantiovyön ja olkaimet käsivarsille. Lasta olen pitänyt nojatuolissa istumassa ja laittanut sen siitä itse nojatuolin reunalla istuen kyytiin, niin ei voi pudota lattialle huonosti menneessäkään laitossa.