Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinähatut ma-ke vko 42

15.10.2007 |

Uuteen viikkoon taas mennään =)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kysyä onko muilla tälläisiä kaameita ilmavaivoja kuin mulla on? Joka kerta syömisen jälkeen alkaa kamalat ilmavaivat ja jatkuu parituntia sitten helpottaa ja taas kun syö niin alkaa.....

Eilen oli kauheeta ahistusta rinnan tietämillä hengittäminen syvään ahisti ja oli kummallinen olo taas siihen asti kun pääsi kotiin syömään. Nyt otin iltapäiväkahville evästä joten katsotaan auttaako tuo pieni syöminen, tosin vielä ei ole alkanut tuo ahistaminen.

Tulipa taas omaa napaa tälläkertaa.

UudentuvanJussi kp 22/? yk 1

Vierailija
22/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista mutta kylmän viimaista keskiviikkoa kaikille täältä Satakunnasta. Täällä ollaan edelleen käden takia saikulla, joten nyt on ollut vähän enemmän aikaa pyöriä täällä teidän seurassa kuin aikaisemmin.Vein pikkuneidin aamulla päiväkotiin ja nyt saan sitten kaikessa rauhassa räpeltää tietokoneen kanssa.

ON (kuinkas ollakaan) :vaikka viime kierrossa päätin ottaa tämän kierron rauhallisesti niin eihän se onnistunut.Viikko sitten oltiin pikkuneidin kanssa mummin luona ja kuinkas ollakaan askeleet kulkivat kohti apteekkia. Ajattelin ostaa kerralla kunnon pinkan ovistestejä ja pari raskaustestiä kaappiin odottamaan, kun kerrankin oli mahdollisuus tehdä se suht anonyymisti. Täällä omalla paikkakunnalla aika tylsä mennä tuollaisia apteekista ostamaan, kun heti jää tutuille kiinni. No niinpä sitten menin apteekkiin, mutta hieman olin pettynyt, kun siellä oli todella huono valikoima noita ovistestejä. Ainoat mitä löytyi oli Donnan-sylkitesti, Clear Bluen digitaalinen ja sit joku Basic-testi.Clear Bluen digitaalista olin ajatellut, mutta hinta oli todella pöyristyttävä 39 ekee 7:stä tikusta, huh huh! Marssin sit Cittariin ja hain Rfsu:n halppistestejä, joita olen nyt sitten tikutellut ahkerasti.

Aikaisemmin tikuttelut olleet hieman sitä sun tätä, kun en ole saanut aikaiseksi testata tarpeeksi järjestelmällisesti, mutta nyt saikulla on aikaa värkätä noitten testienkin kanssa.Aloitin tikuttelut kp 14 ja nyt mennään kp 19. Olin jo ihan varma ,että olin täysin missannut oviksen kun mitään ei tikuissa tähän asti näkynyt, mutta tänään sitten onneksi vihdoin löytyi jo jonkinmoista viivaa, ei tosin kylläkään positiivista, mutta ainakin toivoa olisi että se siitä tummuisi.Sitä tässä nyt sitten odotellaan....Kovin myöhäiseksi tuntuu vaan tuo ovisajankohta menevän.Toivottavasti se sieltä pian paukahtaisi, kun nyt olisi mitä mainioin ajankohta peittojen pöyhimiselle, kun olen kotona enkä ole töiden vuoksi niin väsynyt ettei seksi maistu.

Tuosta seksistä muuten puheenollen....tunnistaako kukaan samanlaisia oireita eli ettei seksi kiinnosta sitten tippaakaan juuri silloin kuin olisi parhaimmat päivät raskautua!!!! Musta tuntuu että olen aina siloin tosi huonolla tuulella ja miehen kanssa saadaan aina riita aikaiseksi juuri silloin eikä sitten vois vähempää kiinnostaa mikään peittojen pöllyttely!

Mites muuten muiden kierrot tällä hetkellä??? Onko piinaviikkolaisia???

Salsa kp19/29-31 yk 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen liittyä joukkoonne?

Olen pitänyt palstataukoa jo jonkin aikaa,

Ennestään kaksi lasta, poika -00 ja tyttö -03. Molemmat sektiolla.

Ennen tätä taukoa oli kaikenlaiset kikat käytössä, lämpöjen mittaukset, napukan asentojutskat, greippimehut, ovistikut jne...Kyllähän sitä alkoi epätoivo iskeä (tjot -03 alkaen, varsinaista yritystä n.15 kierto)!

Pitäs ruveta selvittelemään kiertoon liittyviä juttuja, vuotoa tulee melkein kaksi viikkoa putkeen :/ 4päivää runsas, loput ruskehtavaa ja niukempaa. Kp:t yleensä 28-32 eli ok. Luulen, että luteaalivaihe jää lyhyeksi myös.

Sellaista, jospa se tästä iloksi muuttuisi :)

Teillä vaikuttaa olevan mukava porukka kasassa, nyt siis peukutukset ja plussatuulet kaikille!!!

Sori omanapainen aloitus, kommentoin varmasti jatkossa enemmän :D

Vierailija
24/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä nyt siis kp 13/28-32 ovisajat käsillä piakkoin luulisin.

Vierailija
25/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti : Tervetuloa mukaan vaan...täällä kovasti kuumeillaan ja kertoillaan välillä muustakin elämästä..moni meistä rakentaa parhaillaan. Muistanko oikein, että meitä oli 49 ??? Eli nyt kun Tutti liittyi mukaan, niin onko meitä nyt sitten tasan 50 kpl ??????? Kaikki ei tosin tänne kirjoittele pahemmin, mutta me muut sitäkin useammin. Täällä täti pistää parastaan ja päätti hieman antaa loppua kohden runsaammat vuodot ja parin päivän päänäsärynkin...toivottavasti se lähtee kohta jo pois.

Unelma08 kp 5/31 ??

Vierailija
26/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla alkupalstoilla joku voiko tehdä jollain konstilla kaksoset....joku sitten mainitsi, että ainakin kierron jollain kohtaa voisi saada siis pojan tai tytön...siis kun ajoittaa oikeaan aikaan ????? Selitin taas tosi huonosti...onko jollain tietoa tollaisesta ??? Iha uteliaisuuttani kysyn.

Voisihan tuota kokeilla, jos oikeesti sellainen joku juttu on....

Unelma08 kp5/31

Vierailija
27/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Olen jo hetken seurannut keskusteluanne ja päätin liittyä joukkoonne... jos vain huolitte. Olen 20 vuotias ja mieheni on 24. Meillä on nyt 7kk ikäinen poika ja toivomme jo kovasti pikkusisarrusta. Imetän vielä esikoista. Vaikeuttaakohan imetys raskautumistani. Oletteko itse tulleet raskaaksi vielä imettäessänne. En kuitenkaan sitä aijo lopettaa ennenkuin sen aika koittaa...

Täällä on ollut paljon keskustelua rakentamisesta. Muutimme uuteen kotiin viime tammikuussa, pihatyöt on vielä pahasti kesken... mutta ehkä sitten ensi kesänä.

kp 9/33 Yk 2

Vierailija
28/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma08: Kiitos, vautsi vai 50 kuumeilijaa..aika määrä. Eiköhän niitä plussiakin ala sitten tulemaan *bd*.

Siitä tyttö/poika-ajoituksesta:

tsekkaas esim. www.yourdays.com

siellä pystyy kivasti laittamaan jos toiveena tietty sukupuoli ja antaa kalenteriin ne päivät joihin kannattaa ajoittaa. Myös muuta tietoa ja itse sinne merkannut touhupäivät, lämmöt ja muut huomiot. Kiva seurata aina miten edellisessä kuukaudessa mennyt jne. Ilman tuota sukupuolitoivettakin laskee tärppipäivät!

Lisäksi kopsasin tän yheltä toiselta palstalta, ite olen huono selittämään ;)

" Tyttösiittiöt eli X-siittiöt ovat hitaita ja pitempi-ikäisiä. Poikasiittiöt eli Y-siittiöt taas nopeita ja lyhytikäisiä.

Suurin todennäköisyys saada tyttö on silloin, kun harrastaa seksiä 2-3 päivää ENNEN ovulaatiota. Siittiöthän voivat elää useita päiviä naisen sisällä. Koska tyttösiittiöt ovat sitkeämpiä selviävät ne suuremmalla todennäköisyydellä paremmin hengissä tuon odotusajan. Ja kun ovis tapahtuu, on suurin osa poikasiittiöistä jo kuukahtanut pois, ja tyttösiittiöllä paremmat mahikset saada jättipotti!"

Tämä oli ns. " tytönteko-ohje" joten jos toiveena poika touhuilee oviksen aikaan. Eikä paljolti ennen sitä.

Korjatkaa jos väärässä. Toki eivät nämäkään ns.todistetut jutut aina pidä paikkansa, mutta eipä noista ohjeista haittaakaan ole jos tahtoo yrittää :D

Tutti

Vierailija
29/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti: Kiitos vinkistä...täytyy pitää mielessä seuraavaa ovulaatiota varten, jos huvikseen testaisi tota. Kahden tytön saaneena olisiha se poika kiva, mutta loppujen lopuksi mulle on aivan sama kumpi vauveli sieltä tulee, kunhan me vaan saadaan vauva :)

Täytyy mennä katselemaan totta nettiosoitetta...nyt kun olen lasten kanssa kotona, niin saan seikkailla netissä ihan rauhassa ettei isäntä ole kotona...mä en ole saanut vielä sen päätöstä kolmannesta lapsesta, joten mä nyt kuumeilen täällä yksin.

Unelma08 kp5/31 ?

Vierailija
30/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna meillä on aika lapsettomuustutkimuksiin. Jännittää ihan hirveästi! Toivon sydämeni pohjasta, että huomenna päästään vauvahaaveessa eteenpäin. Tein listan kiertojeni pituuksista tänä vuonna ja kesken menneen raskauteni lisäksi minulla on tullut tänä vuonna kuukautiset viisi kertaa, masentavaa. Varmasti huomenna käskevät ainakin aloittaa Terolutit.

Rizza kp 16/38-47, yk 17

Vierailija
31/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys pitkästä aikaa (tai onkohan siitä nyt muutama päivä tai jotain)... Tervetuloa uudet kuumeilijat joukkoomme. Mahtavia plussatuulia kaikille++++.

Rizzalle tsemppiä huomisiin lapsettomuustutkimuksiin.

Ollaan oltu vähän lomailemassa. Muutama päivä vietettiin kylpylässä koko perheen voimin. Lapset nautti ihan hirveästi, joka piristi omaakin mieltä. Itse en vain osaa nukkua vieraassa paikassa ja nyt `loman`jälkeen on entistä väsyneempi olo. Onneksi oli oma tyyny mukana, niin ei tarvinnut sen takia valvoa.

Nyt menossa kp 19 ja piinallinen fiilis. Eilen mietin, että ihmeen paljon valkkaria erittyy, mutta tänään taas aika normaalia. Pari päivää viluttanut kauheasti ja pieni toivonkipinä heräsi, josko olisi kiinnittymistuntemuksia. Mutta äsken alkoivat lapsetkin aivastella, että eiköhän kyseessä taas joku virus :( . Pinnaa kiristänyt ja hermot riekaleina tänään, ja mieskin totesi että onko menkat alkamassa?! Niinpä tietysti, sitähän se taas taitaa olla.

Ensi viikon keskiviikkoon pitäisi ainakin yrittää jaksaa sinnitellä testaamista. Mutta itseni tuntien, olen maanantaina jo testiä ostamassa. Tässä kierrossa en ainakaan kaappiin valmiiksi osta.

lillifee kp 19/30-31 (nyt tosin ehkä26), yk3

Vierailija
32/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet! Muistankin sut Tutti jostain aikaisemmista pinoista =). Kiva kun palailit. Hurja pitkään on sullakin yritys kestänyt. Oletko kysellyt apua asiaan?

Rizza: Kerro sitten kuulumiset! Toivottavasti saat hyviä uutisia ja tietysti hyvää hoitoa. Tsemppiä!!

Ja Koralli, koskas se sun aika oli? Loppukuusta? Hienosti oot muuten pudottanut painoa. Pitäis itsekin sellainen 10 kiloa saada kiireesti pois. Jos vaikka auttais tähän projektiin. Lääkäri ei painoasiaan puuttunut, mut itse tota mietin.

Ovisaikaa mennään. Eilen aloin tikutuksen, tänään tuli jo vahvempi viiva. Odotan huomenna torstaina tasavahvaa, eli perjantaina kp14 olettaisin olevan ovispäivän. Lauantaina kp15 alkaa sitten eka Tero-kuuri. Peiton heilutukset yritän ajoittaa kp:t 11,13 jA 15. Olisin halunnut tuohon listaan tuon kp14 (mahd. ovispäivän), mut mies on työmatkalla yön yli. Eli tuo on riitettävä. Meillähän ei tämä projekti ole enää viettien viemänä menemistä, vaan tarkkaan ajoitettua laskentaa =). Ei ehkä ihan niin ankeaa, kun voisi luulla. Mut sinne päin. Odotan kovasti, että saisin spontaanin seksielämän takaisin =).

Paljon on talonrakentajia porukassa. Kyllä varmasti rakentaminen ja pienet lapset yhdistelmä on väsyttävä tämän vauvatoiveen(kin) kannalta. Paljon ++++++++onnea kaikille!

AnniHelen@ kp 12/22-? yk9