Millainen oli hääyösi?
Eli oliko se ihanaa rakastelua, rivoa seksiä rakkaimpansa kanssa vai pettyneenä nukkumaan? Eli missä ja miten hääyösi meni?
Kommentit (10)
että oma hääyöni meni silleen että rakastelin vaimoni kanssa hotellin sviitissä käytyämme ensin poreammeessa shamppanjaa lipittämässä kynttilän valossa. vaimo tosin joi pommacia koska oli raskaana.
omassa sängyssä. Samassa huoneessa 1,5 kk vanha lapsi, suhde jo 8 vuotta joten eipä siinä mitenkään erityisesti jaksanut innostua pitkän päivän päätteeksi.
_mies
mutta rakasteltiin ensin kylvyssä, sen jälkeen vielä sängyllä ja suihkussakin. eli meni ihan erilailla kuin luulin.
reilu 100km merenrannalle mökille.
siellä söimme hääruokaa ym, minä vaihdoin ostamani alusvaatteet päälle ;)
sit rakasteltiin dängyssä ihanasti muta tavallisesti,
minä juoksin koko yön site vessas kun piilo jännitys laukes, en ollu jännitäänyt hjäitä ollenkaan, ja maha reakoikaikken minulla akana.
Mutta se ei haitannut, ikimuistoinen yö.
jossa humalainen, minua 30 vuotta vanhempi sulhanen raiskasi minua kokoa yön. Aamulla veristä lakanaa esiteltiin hääväelle ja kylälle valtaisan voitonriemuisen metelin vallitessa.
Ei vaineskaan, mutta aika monessa maailmankolkassa totta.
Vierailija:
reilu 100km merenrannalle mökille.
siellä söimme hääruokaa ym, minä vaihdoin ostamani alusvaatteet päälle ;)sit rakasteltiin dängyssä ihanasti muta tavallisesti,
minä juoksin koko yön site vessas kun piilo jännitys laukes, en ollu jännitäänyt hjäitä ollenkaan, ja maha reakoikaikken minulla akana.Mutta se ei haitannut, ikimuistoinen yö.
pääasia että oli ihanaa, vaikka et ole vielä kirjoitustaitoinenkaan. :D
Ensimmäisenä olimme armottoman väsyneitä kun pääsimme huoneeseemme. Aamulla väsytti, mutta puolilta päivin rakastelimme. Erityistä hohtoa antoi se, että se oli ensimmäinen kerta ilman kondomia ja tuntui uskomattoman hyvälle. Esikoinen saikin alkunsa häämatkalla.
Toisen kerran takana oli 3 kk seurustelu ilman esiaviollista seksiä. Häät oli pienimuotoiset ja lähdimme suoraan häämatkalle. Yö meni lennolla. Aamupäivä kohteeseen pääsyyn. Iltapäivä rannalla kävelyyn. Illan pimentyessä sitten söimme hienosti ja menimme sänkyyn. Jännitti, mutta hauskaa oli.
Juhlittiin ja juopoteltiin kavereitten kanssa koko yö, eikä oikeastaan nähty toisiamme juri ollenkaan. Hääyö ei eronnu muista mökkijuopotteluista ollenkaan. Harmittaa jälkenpäin... nyt tekisin toisin!
että panin työkaverin kaa joka oli varattu ja olin itsekin naimisiin mennessäni jo varattu ja se joka pani bestmania joka oli kans varattu ja kaaso pani pappia ja molemmat oli varattu ja lopulta koko hääväki pani vieraita vaikka kaikki oli varattuja. ja loppuun vielä maininta että Ihanaa!