Ottakaa oppia Martinan puheista, te jotka täällä viikosta toiseen valitatte ja kerjäätte sympatiaa
koska kaveri ei soita minulle vaikka itse soitan joka päivä tai kun anoppi sanoi pahasti ja arvosteli lapsenhoito kykyjäni, ja tunnen itseni huonoksi vanhemmaksi buhuu tai valitatte kuinka lihavia olette ja haette täältä lupaa jatkaa lihomistanne koska se " kulkee suvussa" " on vikaa hormonitoiminnassa" tai " synnytyksen jälkeisiä kiloja" jne. muuta tekosyytä ja selittelyä.
Sanokaa suoraan anopille tai kaverille. Ottakaa itseänne niskasta kiinni jos haluatte olla hoikempia. lakatkaa olemasta ovimattoina miehillenne.
Kukaan muu ei voi auttaa teitä jos ette ole valmiita muutokseen. Siinä ei auta vaikka av-palsta antaisi kuinka luvan imettää 5-vuotiasta tai vetää litran jäätelöä päivässä tai rankaista anoppeja omasta epävarmuudestanne.
Vähän selkärankaa niin elämä näyttää paljon valoisammalta.
Kommentit (8)
Martinalla on vain hiukan liian negatiivinen sävy minun mieleeni.
Mielummin menestyisin elämässä ihan omilla taidoillani.
Vierailija:
Mielummin menestyisin elämässä ihan omilla taidoillani.
Kyse on siitä ettei anna talloa itseään. Sen vastakohta ei ole se että talloisi muita. Puoliaan voi pitää niin että sanoo mielipiteensä reilusti, eikä mielistele tai nöyristele.
Vierailija:
Kyse on siitä ettei anna talloa itseään. Sen vastakohta ei ole se että talloisi muita. Puoliaan voi pitää niin että sanoo mielipiteensä reilusti, eikä mielistele tai nöyristele.
Kyllä naisen tärkein tehtävä on huolehtia riittävästä sivistyksestä ja hyvistä tavoista, silloinkin voi mielipiteensä tuoda suoraan ja reilusti esiin. Toki paketti on hyvä olla edustuskunnossa kaikin puolin, mutta kyllä korvien välillä tässä maailmassa pärjää paremmin kuin kynsiä viilaamalla.
Asiat voi sanoa kauniisti tai töksäyttämällä.