Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmin tapaamanne sihteeri?

Vierailija
13.10.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kun tyhmä.

Vierailija
2/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli keskukseen tyttö, joka ei ollut eläessään lähettänyt edes sähköpostia. Muutama päivä tuota katseltiin, mutta siitä ei tullut todellakaan mitään, kun keskuksessa puhelut yhdistetään tietokoneen kautta.

Rekrytoinnissa tuota ei huomattu edes kysyä, kun emme tarvinneet mitään perustaitoja kummempia ATK-taitoja ja oletimme nykyään jokaisen osaavan edes ATK-perustaidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut mitään aikaan, kehui vaan itseään ja elämäänsä (suurin osa valetta), puhui muista pahaa selän takana suoraan pomolle (mutta valheita kaikki se paha mitä puhui), valitteli miten on paljon töitä (hah!), piilotteli tekemättömiä töitä työhuoneensa kaappiin...kiusasi kaikkia itseään kauniimpia naisia (kunhan eivät olleet aivan johtoportaassa). Kauhea ämmä!

Vierailija
4/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräästä tietokoneohjelmasta, jota firma käyttää.

:(

Kunhan saan vauvan ja äitiysloma loppuu, pääsen taas omiin tehtäviini...

Vierailija
5/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tyhmää sihteerikköä ei olekaan, että voisi työskennellä sihteerikkönä.

Vierailija
6/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän ap:n motivoi tällaista miettimään

Vierailija
7/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisäänpäinkääntynyt, hiljainen, epäsosiaalinen, arkakin.

En pidä muiden, etenkään miesten, passaamisesta.

En ole hyvännäköinen, ennemminkin ruma.

Olen hidas, analyyttinen ja pohtiva. En osaa reagoida nopeasti. Mietin ja pohdin, ennen kuin toimin.

Työnkuvassani vaaditaan kuitenkin kaikkea aivan päinvastaista.

AP

Vierailija
8/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, jos sulla on asenteena, että sihteeri " passaa" niin olet väärällä alalla.

Vierailija
9/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vanhempi nainen joka suoranaisesti valehteli asioista, heitti esimiehelleen tulleita posteja avaamatta roskikseen ja käytti tietokonetta ainoastaan pasianssin pelaamiseen. Esimies luotti sokeasti ja kun asiat jotenkuten rullasi, kaikki tämä jäi huomaamatta.

Tämä sihteeri oli siis asettanut itsensä kaiken yläpuolelle ja käytti valtuuksiaan härskisti.

Vierailija
10/10 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta joo, jos sulla on asenteena, että sihteeri " passaa" niin olet väärällä alalla.

Myös kampaaja maksettiin. Tämä kaikki hyvin alentuvaan sävyyn ja kaikenlaista kommenttia olen kuullut. Eräs insinööri tokaisi yhdessä tilaisuudessa. " Hei, nyt vasta huomasin, että sä olet sittenkin nainen!" . Eräs toinen sihteeri taas (kaunis) sanoi, että " Sustakin saa ihan normaalin näköisen, jos vaan meikkaa" .

Passaamistakin mun työnkuva sisältää. Miesten kahvittamista ym. ylimääräistä. Silloinkin siis kun saisivat sitä itse haettua.