Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi näistä huulipunaväreistä ja miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
2/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sinun omasta mieltymyksestä ja värityksestä.

Oletko tumma vai vaalea? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin Isadoran värin perusteella. 

Vierailija
4/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Dancer' on keväisempi, raikkaampi sävy. :)

Kiitos vinkistä, olen blondi ja minulla on erittäin vaalea neutraalin sävyinen iho, eli ei kellertävä eikä punertava, joten tuo voisi olla itsellenikin sopiva. Monet punaiset kiillot ja punat kun ovat osottautuneet aivan liian tummiksi, tehden ihostani sinertävän laikukkaan.

Vierailija
5/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen kosteuttaa ja näyttää tasaisemmalta, Isadora on kuivan kakkumainen ja jämähtää huulten uurteisiin.

Vierailija
6/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sinua, joten ei pysty sanomaan.

Vierailija
7/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAC Ruby Woo on klassisin ja kaunein puhtaan punainen.

Ei ihme että suuren luokan julkkikset suosivat sitä. Maailman suosituin punainen.

Vierailija
8/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tarkoitat yleisesti että kumpi näistä, Maybelline vai Isadora, niin itse valitsisin Isadoran koska se ei sisällä hajusteita. Olen allerginen myös makuhuulirasvoille. Molemmista noista löytyy kivoja värejä ja voi itse valikoida omiin väreihin sopivan sävyn.

Vierailija
9/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos tarkoitat yleisesti että kumpi näistä, Maybelline vai Isadora, niin itse valitsisin Isadoran koska se ei sisällä hajusteita. Olen allerginen myös makuhuulirasvoille. Molemmista noista löytyy kivoja värejä ja voi itse valikoida omiin väreihin sopivan sävyn.

Ja lisään vielä että Isadora siksi että lopputulos on "dewy", Maybelline on matta josta en tykkää.

Vierailija
10/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tumma vai vaalea? 

Vaaleahko iho, siniset silmät, tummanpunaista hiuksissa.

Ap

Vierailija
11/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maybellinen kosteuttaa ja näyttää tasaisemmalta, Isadora on kuivan kakkumainen ja jämähtää huulten uurteisiin.

Asia juuri päinvastoin, multa löytyy jo tuo Maybellinen puna ja se on kuiva heti kun sen on huulille laittanut.

Ap

Vierailija
12/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi näyttää miehesi kikulinvartta vasten nätimmältä, se. Kysy siis miehesi mielipide ja verratkaa vaikka vartta vasten :)

Vierailija
13/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin häipyi helmen vaaleanpunaiset 50 luvun tyyiin.Eikö meille vaaleille tehdä enään mitään.Olemmeko pois laskuista. 

Vierailija
14/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sinun oma väritys on? Itse valitsisin Maybellinen Dancer. Sillä olisi enemmän käyttöä, tuo toinen ei sovi mulle ollenkaan. "Dancer" väri sopii monen vaatteenkin kanssa.

Minulla on liian kalpea iho ja muu väritys Isadoran viinipunaiseen, sitä ei tulisi koskaan käytettyä.

Vierailija
15/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tumma vai vaalea? 

Vaaleahko iho, siniset silmät, tummanpunaista hiuksissa.

Ap

Kuulostat viileän sävyiseltä sinisine silminesi, joten tuo Isadoran  viininpunainen (Wine Red) vaikuttaisi paremmalta valinnalta.

Vierailija
16/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi näyttää miehesi kikulinvartta vasten nätimmältä, se. Kysy siis miehesi mielipide ja verratkaa vaikka vartta vasten :)

Mun miäs on niin tumma ettei tummat punat näyt, ennemminkin pitäisi olla vaaleeta, mutta niistä en tykkää.

Vierailija
17/17 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko lämmin vai kylmä sävyltäsi, mutta itselle ottaisin jälkimmäisen punan koska olen enemmän viileä kuin lämmin ja hampaani ovat aika tummat. Kuitenkin joltain luonnonkosmetiikkamerkiltä.