Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva juttu,mies unohti eilen hakea tytön 2v päiväkodista,

Vierailija
12.10.2007 |

soittivat minulle töihin klo 17.20että ollaanko hakemassa tyttöä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muu on tulossa hakemaan

Vierailija:

kuin mies ja minä. Olemme muuttaneet Helsinkiin kaukaa ja ei ole sukulaisen sukulaista lähimainkaan. Lähin asuu 200 km päässä. Naapuritkin ihan tuntemattomia, eihän täällä tutustu kehenkään millään, hipsivät nopeasti koteihinsa aina kaikki. Työkaveria voisi harkita, mutta monilla on omia lapsia haettavana ja sinkut ei oikein ehkä ymmärrä pyyntöä. Oisko joku varahakija pitänyt vielä olla? Eipä meiltä ainakaan vaadittu.

Vierailija
22/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tajusin parkkipaikalla että lapsi on mukana... Niin ja matkaa kotoa työpaikalle on 30 km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellaisia ei ole niin ei ole, eihän niitä tietenkään vaadita. Itse ilmoitin siihen anopin, joka oli asiaan suostuvainen ja asui silloin lähellä. Ei tosin montaa kertaa häntäkään hakemisella vaivattu.

Kai se yleensä sopii niinkin, että vanhempi ilmoittaa edes puhelimitse, jos lapsen hakee joku muu kuin vanhempi. Ei niitä lapsia päiväkodista käsittääkseni ihan kenelle vaan anneta, onneksi.

Vierailija
24/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän noloa sanoa että ei ole mitään sattunut vaan kotona ollaan. Multa oli ruuanlaitossa ajantaju hävinnyt ja mies oli niin omissa jutuissaan koneella että ei ollut hänkään huomannut mitä kello on. Onneksi pk oli muutaman minuutin ajomatkan päässä että nopeasti sain lapsen haettua. Kovasti pyytelin anteeksi mutta ope otti asian hyvin ja sanoi että sattuuhan tuota ja ettei asiasta haittaa ollut muuten kuin että lapselle tuli kuuma ulkotamineissaan. Oli siis puolipäiväisenä että ei joutunut hoitajat odottelemaan oman työajan loputtua hakijaa.

Vierailija
25/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en unohtanut. Tein ekaluokkalaisen kanssa sen läksyjä apuna ja yhtäkkiä huomasin, että klo on 13. 15.

Kurvasin pikaisesti paikalle ja olin todella nolona. Lapsi istui välipalalla ja hoitajia vain nauratti. Sanoivat, että olivat luuleet, että mulla on joko rengasrikko tai jotain. Että kaipa tulen kun ehdin.

Kerroin kyllä syyn ja nolotti monta päivää vielä sen jälkeenkin.

Vierailija
26/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi perhe " unohtaa" toistuvasti hakea lastansa! Aivan käsittämättömän röyhkeää. Ihan kuin pph:lla ei olisi omaa elämää ollenkaan :/ Ymmärtäisin, että kerran näin käy, mutta kun useammin niin pistää miettimään minkä arvoinen lapsi vanhemmilleen on :(

Vierailija
27/28 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P___p

Vierailija
28/28 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P___p

Voi va jakki joka nostelet ikivanhoja ketjuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan