Kiva juttu,mies unohti eilen hakea tytön 2v päiväkodista,
soittivat minulle töihin klo 17.20että ollaanko hakemassa tyttöä?
Kommentit (28)
onneksi tajusin parkkipaikalla että lapsi on mukana... Niin ja matkaa kotoa työpaikalle on 30 km
Jos sellaisia ei ole niin ei ole, eihän niitä tietenkään vaadita. Itse ilmoitin siihen anopin, joka oli asiaan suostuvainen ja asui silloin lähellä. Ei tosin montaa kertaa häntäkään hakemisella vaivattu.
Kai se yleensä sopii niinkin, että vanhempi ilmoittaa edes puhelimitse, jos lapsen hakee joku muu kuin vanhempi. Ei niitä lapsia päiväkodista käsittääkseni ihan kenelle vaan anneta, onneksi.
Oli vähän noloa sanoa että ei ole mitään sattunut vaan kotona ollaan. Multa oli ruuanlaitossa ajantaju hävinnyt ja mies oli niin omissa jutuissaan koneella että ei ollut hänkään huomannut mitä kello on. Onneksi pk oli muutaman minuutin ajomatkan päässä että nopeasti sain lapsen haettua. Kovasti pyytelin anteeksi mutta ope otti asian hyvin ja sanoi että sattuuhan tuota ja ettei asiasta haittaa ollut muuten kuin että lapselle tuli kuuma ulkotamineissaan. Oli siis puolipäiväisenä että ei joutunut hoitajat odottelemaan oman työajan loputtua hakijaa.
tai en unohtanut. Tein ekaluokkalaisen kanssa sen läksyjä apuna ja yhtäkkiä huomasin, että klo on 13. 15.
Kurvasin pikaisesti paikalle ja olin todella nolona. Lapsi istui välipalalla ja hoitajia vain nauratti. Sanoivat, että olivat luuleet, että mulla on joko rengasrikko tai jotain. Että kaipa tulen kun ehdin.
Kerroin kyllä syyn ja nolotti monta päivää vielä sen jälkeenkin.
yksi perhe " unohtaa" toistuvasti hakea lastansa! Aivan käsittämättömän röyhkeää. Ihan kuin pph:lla ei olisi omaa elämää ollenkaan :/ Ymmärtäisin, että kerran näin käy, mutta kun useammin niin pistää miettimään minkä arvoinen lapsi vanhemmilleen on :(
Vierailija kirjoitti:
P___p
Voi va jakki joka nostelet ikivanhoja ketjuja.
joku muu on tulossa hakemaan
Vierailija: