Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva juttu,mies unohti eilen hakea tytön 2v päiväkodista,

Vierailija
12.10.2007 |

soittivat minulle töihin klo 17.20että ollaanko hakemassa tyttöä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakea pojan päiväkodista, nykyään onneksi vitsin aihe kun siitä on jo niin paljon aikaa.

Vierailija
2/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aivan ymmyrkäisenä, päivät kellonaikoineen olen ilmoittanut etukäteen ja vienyt lapsen käsipesun kautta kädestä pitäen ryhmän hoitajille.

Siihen sitten tuli toinen hoitaja ja lto meni menojaan sen toisen mukaan, eikä asia oikein selvinnyt.

Miehelle sitten ihmettelin ja tämä kertoi jättävänsä lapsen aina eteiseen ja ottaa sen siitä mukaansa hakiessaan :O

Ei ihme, että päiväkodissa ollaan näreissään.

Mikä pahinta, tollo mies ei suostu edes ymmärtämään, mikä siinä on ongelmana. Menee kuulema hakiessa ainakin 5 minuttiia ylimääräistä, jos vahtii käsipesun ja saattaa leikkihuoneeseen saakka, siinähän joutuu omat kengätkin riisumaan...

Voisin hyvin kuvitella, että voisi unohtaa hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen piti hakea.

ap

Vierailija
4/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat molemmat olivat kaupoilla ja eivät tulleet hakemaan lasta.

Soitin puoli kuusi, että minunkin pitäisi päästä hakemaan lapseni hoidosta.

Kuulemma oli aika menyt niin nopeasti etteivät huomanneet ajan kulua.

Teimme ilmoituksen lastensuojeluun, että kävisivät katsomassa tilanteen kotona.

Vierailija
5/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo sanoi miehelle että hae lapsi tarhasta. mies sanoi ettei pysty. Vaimo osoitti mieltään eikä hakenut hänkään.

Tarhassa odoteltiin ja soiteltiin ja sitten hoitaja vei lapsen johonkin " lastenkotiin" eli johonkin paikalliseen lasten turvakotiin, jonne opli määräykset lapsi toimittaa jos kukaan ei hae.

no äiti sitten parintunnin päästä tuli tarhalta hakemaan ja soitteli ja hänelle selvisi että lapsi on siellä " lastenkodissa" . no meni sitten hakemaan lasta. Kyseessä oli perjantai päivä. Ovella hänelle sanottiinkin että tämä on nyt lastensuojeluasia, asiaa käsitellään uudestaan maanantaina lapsi jää nyt tänne.

Oikein.

tämä ei mitenkään liittynyt ap:n juttuun, tuli vaan mieleen. Unohduksia sattuu. Itsekkin olen niin huono muistinen että saattaisin unohtaa, jos vaikka ensin olisi ollut tarkoitus että mies hakee.

Vierailija
6/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet on olemassa joka päiväkodissa, jos hakijaa ei saada kiinni, hoitaa lastenuojelun ihmiset lapsen pois pk:sta. Ei kai pk:n henkilökuntakaan voi iänkaiken päivystää, että milloin vanhemmat muistaa, että on se lapsikin olemassa! Meilläkin on elämä....

Vierailija
7/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ilmeisesti tiesivät, että sinulla on tapana tuoda lapsi perille asti.

Minua ärsyttää ihan pirusti tuo tyyli, että lapsesta puhutaan VAIN ÄIDILLE. Minullekin on tullut ihan fiksut ihmiset kommentoimaan jotain lapseeni liittyviä asioita, jotka kuitenkin olisivat sillä kertaa kuuluneet isän hoidettavaksi. Mikä hiton välikäsi minä olen, kyllä meillä on lapsen isäkin ihan oikeustoimikelpoinen ja järjissään oleva ihminen, jolle voi puhua SUORAAN. Nih!

Vierailija
8/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

soittivat minulle töihin klo 17.20että ollaanko hakemassa tyttöä?

Vierailija
9/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä miksi tuli minulle puhumaan. Ehkä ne ei ole nähneet miestä, eikä siten voineet sille asiasta sanoa. Tai sitten ajattelivat, että minä joskus jätän eteiseen ja joskus tuon perille asti. En tosiaankaan tiedä.

Pk:sta tulee tekstiviesteinä kaikki äkilliset muutokset viikko-ohjelmassa, esim jos onkin retki seuraavana päivänä ja tarvitaan kotoa eväät. Ne viestit tulivat vain minulle, kunnes pyysin laittamaan varmuuden vuoksi miehellekin. Kaikissa kirjallisissa lapuissakin lukee lapsen etunimi suluissa, ja sitten minun koko nimeni, mies sitten tuo kiltisti minulle lapun, jos muistaa. Aina ei muista.

Toisaalta ihan hyvä että minun kanssani kommunikoivat, mies ei varmasti muistaisi kertoa minulle, jos sille olisi jotain tärkeää päiväkodista sanottu.

Vierailija
10/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt ihmeessä selvittää onko miehelläsi aivot? Jo on helvetti ettei omaa lastaan muista!

t. mies

Vierailija
11/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ollut hoitajilla hauskaa, kun ovat kertoneet että menivät jo...

En ottaisi tätä vakavasti, ellei se ole miehelläsi tapana. Joskus voi oikeasti unohtaa tärkeitäkin asioita. Kerro kuitenkin miehelesi, että jos tällaista käy ja sinuakaan ei saada kiinni, niin siitä voi seurata lastensuojelutoimia. Tämä voi parantaa muistia jatkossa :-)

Vierailija
12/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä päiväkodin pihasta... Mies oli eskarilaisen kanssa kaupassa eikä kuullut puhelinta. Vähänkö oli hiilenä ja hormoonimyrky sai kunnolla vallan ja itkin siellä jälkitarkastuksessa aivan hysteerisenä ja kiskoin kuteita niskaan.

Vierailija
13/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaikea muistaa että perhe on kasvanut? :D

Vierailija
14/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti unohtanut heidät takapenkille ja mennyt töihin. Eli siis unohtanut viedä lapset hoitoon. Kuumassa autossa käristyneet kuoliaaksi.

Vierailija
15/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se olis mun mielestä niin hillittömän noloa, että olen muutaman kerran soittanut naapurit ja kummin kaimat läpi, että olen saanut jonkun hakemaan ajoissa lapseni pois, kun olen itse jumittanut jossain ruuhkassa. Silloinkin olisin myöhästynyt korkeintaan pari minuuttia, mutta jotenkin kauhistuttaa pelkkä ajatuskin, että minusta saataisiin sellainen kuva, etten saavu ajoissa.

Vierailija
16/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun lähdin töihin ja miehen piti poikkeuksellisesti eräänä iltana hakea tyttö pph:lta, oli sillä tullut ylityöpakko eikä ollut muistanut koko tyttöä. kuudelta soitti pph (normaali haku oli n 16 aikaan) että jokos hakisitte. Vähän raivona soitin miehelleni, joka ei sitten päässytkään hakemaan, kun teki toista työvuoroa sairastuneen tilalla.

Onneksi pph jousti ja klo 19 pääsin itse kotikaupunkiin hakemaan lapsen. Ihana pph, kyllä muistimme sitten myöhemmin, on nytkin suosikkihoitaja-ehdokkaamme, kun tyttö lähtee hoitoon pikkusiskonsa kanssa tammikuussa. Hänkin hakuaa tytön takaisin hoitoonsa pikkusiskon kanssa, kävi keväällä meillä kylässäkin kun tulin laitokselta. Oi kun näitä olisi enemmän.

Mies kyllä sai kuulla kunniansa lapsen unohtamisesta eikä kyllä unohtanut sen jälkeen,taisi viime keväänä ennen äippälomalleni jääntiä hän hakea enimmäkseen tytön hoidosta, aina ajallaan. Mutta siis elämää tämä on, aina sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
17/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyy hyvä syy.

Vierailija
18/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tyytyväisenä päikkäreillä, ja odottelin miestä ja lasta tulevaksi. Mies tuli yksin, ja luuli ensin, että lapsemme on piilossa/leikkimässä, kunnes meille molemmille valkeni samaan aikaan, että lapsi on hakematta!

Meiltä on vielä n. vartin matka päiväkotiin, enkä ole kyllä koskaan ajanut sitä niin lujaa!! Soitin tietysti matkalta (lähdin 17:05 kotoa) ja pyysin tuhannesti anteeksi, mutta KYLLÄ HÄVETTI!!

Vierailija
19/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon päiväkodissa töissä ja kun erästä lasta ei oltu haettu sulkemisaikaan mennessä ja soitonkin jälkeen aikaa kului 40min (vaikka sanoi tulevansa ihan kohta) niin hakijan ainoat sanat olivat: miksette soittaneet aikasemmin...

Vierailija
20/28 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mies ja minä. Olemme muuttaneet Helsinkiin kaukaa ja ei ole sukulaisen sukulaista lähimainkaan. Lähin asuu 200 km päässä. Naapuritkin ihan tuntemattomia, eihän täällä tutustu kehenkään millään, hipsivät nopeasti koteihinsa aina kaikki. Työkaveria voisi harkita, mutta monilla on omia lapsia haettavana ja sinkut ei oikein ehkä ymmärrä pyyntöä. Oisko joku varahakija pitänyt vielä olla? Eipä meiltä ainakaan vaadittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi