Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kerrankin ylpeä Tehystä ja sen toimista.

Vierailija
12.10.2007 |

Olin jo lähes eroamassa liitosta ennen tätä, mutta Tehy on saanut porukat liikkeelle ja ajaa vihdoin oikealla tavalla hoitajien asioita!!!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä " Tahdon asialle" ! = )))

ap

Vierailija
2/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyssä on munaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voin jopa liittyä tehyyn takaisin :)

Vierailija
4/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alalla, mutta pienipalkkaisena naisena nostan teille hattua. Kerrankin joku näyttää kaapin paikan jyrki kataisille ja matti vanhasille! Turha tulla itkemään hoitoa vanhana, kun kukaan ei enää halua koko alalle surkeiden palkkojen ja raskaan työn takia.

Vierailija
5/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, millä vuosikymmenellä elämmekään. Hämmästyttävä, miten paljon ja samalla vähän on muuttunut 60 vuodessa.

Vierailija
6/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin Tehystä viime lakon jälkeen, koska palkkani huononi sen jälkeen.

Nyt liityin takaisin Tehyyn, koska nyt sillä näyttää vihdoinkin olevan MUNAA!

Haluan osallistua työtaisteluun omalta osaltani ja toivottavasti kaikki muutkin tehyläiset uskovat ja luottavat siihen, että yhteisellä taistelurintamalla tehdään kohta historiaa!

Vierailija
7/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siten tajusin sen että näinhän meidät naiset on juuri opetettukin reagoimaan; emme saisi vaatia mitään vaan ottaa aina se vähä mitä armosta annetaan, jos annetaan.

Vaan se on loppu nyt!! kiitos Tehyn!

Vierailija
8/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa ihan tosissaan. Minun mielestäni jos itse irtisanoutuu, niin työnantajalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa työntekijää takaisin. Tilalle tulee joku keikkailija. Siinähän sitten itkette.

Vierailija
9/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavaa on että ehtisit siinä ajassa kiertää ainakin tehon (ja erikoistua vielä vauvojen tehohoitoon), päivystyksen, vanhusten pitkäaikaisosaston, leikkaussalin ja terveyskeskuksenkin.

Puhu sitten niistä realiteeteista uudelleen!

P. s Joku idiootti kehtasi eräässä lehdessä väittää työolosuhteitamme hyviksi; että onhan teillä sentään palkallinen ruokatauko... PAITSI ETTÄ JOUDUT NOUSEMAAN PÖYDÄSTÄ N. VIISI KERTAA PUOLEN TUNNIN AIKANA PYYHKIMÄÄN JONKUN PERSETTÄ, VASTAAMAAN OMAISTEN PUHELUIHIN, LASKEMAAN SÄNGYNPÄÄTYÄ ALAS, VIEMÄÄN JONKUN VESSAAN, RAUHOITTAMAAN POTILASTA, OTTAA UUSIA POTILAITA PÄIVYSTYKSENÄ VASTAAN JNE. JNE...

Pidä siinä sitten se palkattu ruokatauko!

Vierailija
10/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin tapahtuu jotain käänteentekevää.

Itse en jaksanut odotella muutosta parempaan vaan erosin Tehystä ja vaihdoin alaa jo muutamia vuosia sitten. Mutta... olen yksi niistä hoitajista jotka olisivat valmiita palamaan sairaanhoitajan työhönsä jos nyt muutosta tulee. Uskon että meitä olisi muitakin tulossa takaisin helpottamaan työvoimapulaa jos vaan palkkaus saadaan kohdilleen.

T. ex tehon sh

Vierailija
11/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä kiinnostaa ihan tosissaan. Minun mielestäni jos itse irtisanoutuu, niin työnantajalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa työntekijää takaisin. Tilalle tulee joku keikkailija. Siinähän sitten itkette.

A) Suurin osa ellei kaikki hoitajat on nykyään TYÖSUHTEESSA, ei VIRKAsuhteessa. Työpaikka on neuvoteltavissa takaisin, mutta tuskin siihen saakka edes mennään -----> mietipä itse tilanne, kun kymmenet tuhannet hoitajat sanovat itsensä irti yhtäaikaa; potilaat jäävät kirjaimellisesti hengityskoneisiin, ensiavut ei ole auki, synnyttämään ei pääse, hätäleikkauksia ei pystytä tekemään... tätä vajetta ei todellakaan hoideta repputyövoimalla muutamassa tunnissa, sillä katastrofi on päällä jo heti siitä minuutista alkaen kun hoitajat astuvat ovesta pihalle. VALMIUS ON OLTAVA KOKO AJAN, BEIBI!

MIETI SITÄ!

Vierailija
12/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus tajuaa tämän eikä hoitajien irtisamoutuminenkestä kuin maksimissaan muutaman tunnin jos sitäkään.

Totuus on se että ellei perusterveydenhuoltoa eikä sairaanhoitovalmiutta maassa ole, se tarkoittaa hallitukselle hätäistuntoa; laki sanoo, että valtion tulee TURVATA KYSEISET ASIAT!!

jOKO ALATTE TAJUAMAAN MITEN VAKAVSTA ASIASTA ON KYSE!?

Vierailija
13/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi työpaikastani jos oma liittoni vastaavaa esittäisi. Lähtisin liitosta.

Vierailija
14/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä teitä kateellisia sikiää??

Vierailija
15/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän jutut ei nyt oikein mene yksiin. Ja ehkä se omatuntokin on lakannut toimimasta.

Vierailija
16/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mistä teitä kateellisia sikiää??

Älyssä ja tietopuolessakin klikkaa, jos väittää, että kansanedustajat/ministerit päättävät teidän palkoistanne. Toivottavasti ainakin muutama hihhuli jää ilman työpaikkaa irtisanouduttuaan omastaan. Työhön paluu uutena työntekijänä jne.

Vierailija
17/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos KAIKKI eivät pääse.

Vierailija
18/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käys mammiin siitä, sinä terhakka huutomerkkinainen.

Vierailija
19/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teidän jutut ei nyt oikein mene yksiin. Ja ehkä se omatuntokin on lakannut toimimasta.

Ja kuka täällä on edes väittänyt olevansa kutsumusammatissa? Ja asiasta vielä toiseen, pitäisikö sinun mielestäsi kutsumustyötä tehdä ilmaiseksi?

Rautalangasta väännettynä: vaikka sairaanhoitaja tekee työnsä niin hyvin kuin taitaa ja kantaa huolta hoidettavistaan, niin siltikin sh joutuu myös pitämään huolta itsensä ja perheensä toimeentulosta. Ja tarvittaessa taistelemaan niiden puolesta.

Vierailija
20/40 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Hyvä, että lähditte muutkin liikkeelle hyvän asian puolesta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi