Apteekin Aconilla plussa vai nega??
Apuuuva!!! Oiskos arvauksia että onko tällainen haamuplussa vai nega:
Tein apteekista saatavan One-Step Acon-kasettitestin tänään (ei aamupissa mutta 3-4 tuntia edellisestä vessakäynnistä). 5-20 minuutin jälkeen siihen tuli harmaa viiva.... 5 minuutin kohdalla ei ollut kun katsoin mutta 20 minuutin kohdalla oli viiva. En välissä katsonut. Viiva siinä vielä vähän tummeni ja sitten kuivahtaessa himmeni sellaiseksi viivan paikaksi. Punaista ei ollut viivassa mielestäni missään vaiheessa mutta se oli kyllä niin haalea että en ole ihan varma.
Luin täältä että " viivan paikkoja" on kyseinen testi antanut, onko niitä tullut vaikutusajan sisälläkin?? Ohjeissa sanotaan että 30 minuutin jälkeen ei saa testiä katsoa.
kp:sta ei ole tietoa koska menkut ei ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen (vuosi sitten). Viime puuhastelusta on muistaakseni 16 vrk.
Kokemuksia tai arvauksia??
Ajttelin tehdä testin parin-kolmen päivän päästä jos ei menkkoja tule mutta hyvähän se on viihdyttää itseään pohtimalla....
Kommentit (5)
negaa koko ajan, vaikka olinkin raskaana.
Viime joulun aikoihin niin kävi että tein testin ja se näytti negaa koko ajan, vaikka apteekistakin sanoivat että yks varmimmista testeistä.
En tiiä sit oliko mitään yhteyttä, mut mulla sit se raskaus menikin kesken. Ja mulla tais muutenkin olla negaa testit 2 viikkoa, ennen ku näyttivät että on raskaana.
Plussaonnea jesmintonille vaikka ongelma ei ollutkaan ihan sama. Onkohan se hyvä vai huono että ei ole kokemuksia tästä minun tilanteesta.... No tulen kertomaan uusintatestin tulokset kuitenkin kun saan sen tehtyä lähipäivinä.
buam sinulle myös kiitoksia kun kommentoit.
Tein jatkotestin ja se oli negatiivinen, samalla huomasin myös että se aika jonka jälkeen ei saa testiä lukea olikin 10 minuuttia eikä 30 minuuttia! Olisin voinut kyllä vannoa että edellisessä testissä se oli 30 minuuttia mutta taisi vain silmät heittää.
Menkkoja siis odottelen!!!
hassua oli että tähän toiseen testiin ei tullut yhtään mitään viivaa monenkaan tunnin aikana vaikka edelliseen tuli se harmaa viiva, mistähän se johtuu että toisiin tulee ja toisiin ei.
Mulla nyt kp jotain 36/28. Tein aconin testin maanantaina, näytti negaa, ei siis minkäännäköistä haamun tynkääkään=( . Tein testin päivällä, liekö se syy negaan?. Menkkamaisia vatsakipuja ollut eilen ja tänään. Jotain muitakin oireita on, mm. oksettava olo yms. En nyt sitten tiedä , mitä tekis, odottelenko muutaman päivän vielä ennen testausta vai? Kuitenkin on koko ajan sellainen olo että täti tulee..