Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin ekat oireet ja minkälaiset?

29.05.2006 |

Siis kysymys tulikin jo. Millä viikolla oireita ja millaisia? Ala vatsaa kivistää ja ristiselkää särkee. kp21/28

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota siis... mulla menossa 19/28... ja mulla juilii alavatsaa myöskin ja väsymys on ihan kauhea....pissattaa...ym... muuta:)

plussasäteitä ja peukutusta...

Vierailija
2/17 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 19/28-?? ja etovaa oloa etenkin aamulla. Alavatsa kipeä, päätäsärkee ja väsyttää.. Ei oikein tiedä tohtiiko plussaan uskoa vai ei. Mulla eka kierto kun yritetään ja ekaa vielä, joten kokemusta ei ole. Pahaa ei tee koskaan muulloin ja olen päivisin pirteä kuin peipponen... kuluis nyt nämät päivät...

Luulen että tuo pahoinvointi voi johtua jännittämisestä ja liiasta itsensä tutkailusta. Mahatauti tuskin kestää viittä päivää...

Mulla ehkäisyn lopettamisen jälkeen kierrot 35 pisimmillään.. voiko ovis silti olla jo aika alku kierrosta? Ajattelin sen olleen jo 24-25.5..

Silloin peitot heilui ja mielikin teki ja nyt ei tee yhtään mieli, kun laskin, että olis " oikea" ovis aika..

T: Pahoinvoiva Yedo, jolla testit odottaa kaapissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli oletettavasti n. viikko hedelmöityksestä, eli kun alkio kiinnittyi. Alamahassa alkoi yhtäkkiä vihloa ja kivistää ja siitä se sitten on jatkunutkin tähän päivään asti. Plussatestin tein viime ke ja silloin oli kp28/25-29. Rinnat tuli kipeiksi joitakin päiviä ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja yhäkin ovat hellät. Iltapahoinvointi alkio samoihin aikoihin kun tissitkin tuli kipeiksi. Että tällaisia oireita.

Vierailija
4/17 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla silloin aikoinaan kun ekaa odotin niin oli näin 2 menkat huomiotta olin kylläkin silloin lääke hoidossa ja luulin että lääkkeet veivät menkat mutta toisin kävi. Olin raskaana 3kuukaudella. Mitää oireita ei ollut kuin vasta 8kk tuli närästys ja oksetus.

R-B

Vierailija
5/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikana närästys oli eka oire ja se alkoi kp 26/28 ja jatkui sitten niin, että loppui 2 päivää synnytyksen jälkeen (ihan kivaa oli). Kp 27/28 vatsa ja selkä tuli yhtä äkkiä ihan homokipeäksi ja makailin sohvalla koko illan täysin kykenemättömänä mihinkään. Olo helpottui sitten parissa päivässä. Pahoinvointi alkoi joskus rv 5 ja 6 taitteessa (eli noin viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa) ja kesti ympärivuorokautisena rv 19 asti. Lääkärin tulkinnan mukaan (ultra ja vauvan koko) hedelmöittyminen olisi ollut joskus kp 7/28.

Muuten ei mitään kummempia alkuraskaudessa, ei muita alavatsakipuja, ei rintojen turvotusta, pissahätä alkoi vasta joskus rv 30, kun vauva alkoi painaa virtsarakkoa.

Vierailija
7/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Ei helpota vatsan nipistely. Nyt tulee jo valkoista vuotoa onko valkovuotoa tai eileseltä illalta miehen eritettä? Housut tuntuu märiltä koko ajan. Nipistely on koko alavatsassa tai välillä oikealla puolella alhaalla. Erityistä väsymystä en tunne ja muutakaan oireilua ei ole. Kp on nyt 21/28. Keskenmeno minulla oli 09/05. Ja silloin väsymys oli melkoista, mutta en muista kuinka aikaisin. Rinnat voi olla nyt hiukan arat, mutta on ne ollut aikaisemminkin ennen menkkoja. En haluaisi vielä ostaa testiä. Auttakaa!

Vierailija
8/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp olikin jo 22/28

Vierailija
9/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensi oireena oli ilmeisesti kiinnittymisvuoto eli viikko ovulaatiosta todella vähäinen ruskea vuoto ja siitä viikko niin sain postiviisen raskaustestituloksen. Alavatsassa tuntuu lähes koko ajan jotain " meininkiä" eli vihloo ja jomottelee. Rinnat ovat raskaan tuntuiset ja niitäkin vihloo silloin tällöin. Väsymystä on jonkin verran. Itselläni ei ainakaan vielä ole yhtään pahoinvointia.

=) Plussaonnea kaikille!

limonadi rv 4 + jotain?

Vierailija
10/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huomannut mitään erityisiä oireita loppukierrosta. Itse asiassa kierto oli mielestäni oireettomampi kuin aiemmissa kierroissa! Menkkojen oltua viikon myöhässä tuli hieman tuhruvuotoa parina päivänä. Ainoa oire alkuraskaudesta oli runsas valkovuoto. Kenties myös pissan neonkeltaisuus ja tihentynyt pissahätä (mutta join kyllä Beroccaa aamuisin, jonka b-vitamiini värjää pissaa, joten...)

Testasin plussan n. kaksi viikkoa sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja siitä noin viikon päästä alkoi mm. kahvi haisemaan tosi pahalle!!

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
11/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut just noita oireita jo viimeiset kolme viikkoa. Varsinkin vatsakivut ja nipistelyt ollut tosi voimakkaita. Samoin rintoja on kivistänyt.

Tein testin kp 30/25-30 ja se oli negatiivinen. menkat ei ole kuitenkaan alkanut ja nyt todella ihmettelen, että mitä oikein on tapahtumassa.

voiko olla niin, ettei minulla ole tuolloin kp 30 ollut riittävästi raskaushormonia ja testi on esim. viikon päästä positiivinen?

Vierailija
12/17 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuo kuulostaisi siltä, että olet raskaana, teehän testi vielä uudestaan, kuitenkin tuo hcg hormoonin määrä muistaakseni kaksinkertaistuu joka toinen päivä, joten pitäsi kohta näyttää ainakin herkemmillä. En muutakaan selitystä keksi.

ilmoitathan sitten miten kävi?

vauva2006

Vierailija
13/17 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tein tänään testin uudestaan ja sain pienen pienen, hennon ympyrän testiin. Totesin kuitenkin, että kyllä se plussaa on!

Ilmeisesti mulla ei vaan sitä hormonia ole niin paljon...nyt on viikon menkat myöhässä.

Mutta heti kun tuli plus, niin alkoi rinnat kipeilee ja väsyttää ;-)

Vierailija
14/17 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli nimittäin todella arat. Plussan jälkeen alkoi sitten tulla metallin makua suussa, palelua, väsymystä ym.

Tytteli-83 rv 38+2

Vierailija
15/17 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkin viikkoa jatkuvasti ihme oireita ja viime yön oli alavatsa jatkuvasti nipistelevä ja " kuumottava" . Aamulla ihmettelin, kun suussa oli ihan metallinen maku. Olen kyllä ollut raskaana aiemmin, mutta ehkä en sit muista enää mitä oireita ennen plussaa oli. Tai kyllä ne nippailut ja " repäisykivut" varmasti aina muistaa.

Ansu kp 22/?!

Vierailija
16/17 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iski noin viikko oletetusta ovulaatiosta, ja sitä jatkui jonkin aikaa. Nuha, väsymys ja viluisuus tulivat ihan tyhjästä, vaikka olin juuri parantunut edellisestä nuhakuumeesta.. Sittemmin viluisuus vaihtui hikoiluksi ja " kuumaksi" oloksi, mikä vain jatkuu ja jatkuu.. :)

Kandi 9+6

Vierailija
17/17 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselta oli ensimmäinen oire tiheävirtsaisuus.Luulin että minulla on pissatulehdus.Pahoinvointi alkoi ensimmäisessä ja toisessa raskaudessa viikolla 5-6.Väsymys ja palelu alkoivat samaan aikaan.

Kolmannessa raskaudessa vanha tuttu pahoinvointi ilmoitti tulostaan jo kun kierto oli 25/28.En tiennyt olevani edes raskaana.Rinnat kipeytyivät myös aika alussa.