Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, joilla kokemusta/tietoa!!

12.10.2007 |

Heips!

Elikkäs aloitetaan suoraan asiasta...

Syön yasmin merkkisiä pillereitä, olen ottanut joka aamu pillerit säännöllisin ajoin (pari kertaa on unohtunut, joten ottaminen mennyt iltaan)

Nyt olen tunnistavinani raskausoireita....

Koko ajan paleltaa, ihmeellistä kuplintaa mahassa (tuntuu välillä samanlaiselta kuin esikoisen potkut), armoton väsymys ja huono olo. Joka kerta kun lämmitän esikoiselle ruokaa, niin yökkäilen tosi tiukille ja muutaman kerran on pitänyt kiireesti juosta vessaan.

Eli onko teillä tietoa/kokemusta, onko tosiaan mahdollista että pillereiden aikaan tulisi raskaaksi? Parit viime kuukautiset olleet todella niukat, ei olisi tarvinnut sidettäkään ja kuukautisten kesto lyhentynyt 5 päivästä 2-3 päivään....

Olisin kiitollinen, jos joku voisi valaista asiaa :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisiä, jotka ovat tulleet pillereitä syödessään raskaaksi..Joten ei se mikään mahdottomuus ole! Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kyllähän noita tapauksia todellakin on. Joten kannattaa tehdä raskaustesti hetimiten, niin saat selkoa... Toki pillereitä syödessä voi kuukautiset muuttua tosi niukoiksi, mutta jos on muitakin oireita, ni tee ihmeessä testi!

Tsemppiä!

Vierailija
2/11 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo muutamana päivänä ollu menossa testiä ostamaan, mutta aina olevinaan löytyny muuta tekemistä... :)

Mietin,että voikohan mahdollinen raskaus olla jo pidemmällä, kun niitä potku tuntemuksia ollu jo 4 päivää. Eilen haravoidessa tuntui pistelyä alavatsassa, aivan kuin olisi supistellu...

Vähä vaan pelottaa, kun esikoisen aikaan supisteluja oli viikolta 17 lähtien ja pikkuinen päättikin sitten syntyä jo 23 viikolla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit käy neuvolassa tekemäs r-testi!! Heti jo tänään! Niin ei tarvi pähkäillä... Onhan sekin mahdollista että raskaus olis jo vähän pidemmälläkin, mistä sitä ikinä tietää..Joten kipin kapin apteekkiin! Pahoitteluni esikoisesi johdosta:(

Vierailija
4/11 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi juuri kyseisten pillereiden aikaan, vaikka muistin joka pillerin ja otin sen 9 aikaan aamulla.

Vierailija
5/11 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tosiaan käydä tänään hankkimassa se testi, saanpahan itsekin mielenrauhan! :)

Esikoisen kanssa kävi kuiten hyvin, vaikka alku oli hurjan rankkaa!

Tuolla poju nukkuu nyt päiväunia :)

Vierailija
6/11 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapsu85:

Itse tulin raskaaksi juuri kyseisten pillereiden aikaan, vaikka muistin joka pillerin ja otin sen 9 aikaan aamulla.

Jatkuiko sinulla kuiten kuukautiset? Minulla viimeksikin tulivat päivän myöhässä ja kestivät 2 tuntia. Sitten seuraavana päivänä tuhrutteli vaan vähän ja koko show oli ohi 3:ssa päivässä...

Vierailija
7/11 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset kuukautiset tuli pari päivää myöhässä ja kesti sen pari päivää (normaalisti 7 pv) ja olivat aika niukat, seuraavat jäi tulematta kokonaan.

Vierailija
8/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi menkat kerran tauon aikana tulematta ja sitten välillä tuli tiputteluja. Menin gynelle, joka sanoi että näissä pillereissä oli ilmeisesti minulle liian vähän hormonia, joten teoriassa olisin voinut tulla niiden aikana raskaaksi.

Joko teit testin? Mikä oli tulos?

Vierailija
9/11 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla itselläni oli ehkäisylaastari käytössä kun tulin raskaaksi. Joko teit testin? mikä oli tulos? :)

Vierailija
10/11 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristä löytyy joka ehkäisykeinon vauvoja, eli mikään ei ole 100% luotettava, varsinkin jos ottamisessa on heittoja.

Itse ihmettelen miksi et ole jo käynyt aikaa sitten ostamassa testiä, jos oireita nyt on kerran ollut jo pidemmän aikaa? Eipä kai tuo muuten tuosta selviä ennenkuin mahdollinen synnytys koittaa ;)

Vierailija
11/11 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on nyt tehty ja positiivinenhan se oli!

Pitääkin ruveta varaamaan neuvolaan aikaa,et sais ultra ajan mahd. pian!

Kiitos kaikille vastanneille!! :)