Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

++ KESÄNUPUT viikonloppuun ++

12.10.2007 |

Ajattelin aloittaa viikonloppupinon ku tuo edellinenki oli menny sen keskiviikon yli.

Täällä taas testattu mut ei se suostu näyttämään mulle ku sitä viivanpaikkaa. Kp on 23/24, dpo 12. Mutta eilen huomasin et FF sanoi et saatoin ovuloida myös kp 14-15, tässä tapauksessa dpo ois vasta 8-9. Mut enempi luotan tuohon aikasempaan arvioon.

Tänä aamuna oli outoa mahasärkyä, joka ulottu kohdusta melkein napaan asti, eli ylävatsassa myös. Oli aaltomaista, aika voimakasta ja toistu muutaman kerran. Muuten tuntuu että kohtu on nukuksissa, ei ollenkaan sellasia tuntemuksia niinku yleensä mulla tässä vaiheessa on. Toiveet on pikkasen laskenu noitten testien myötä kyllä. Katellaan...

Kiitos Seiskaseiska siveudenpuu-infosta! Täytyypä tsekata tuo, kun mullakin on vuotohäiriöitä sun muuta, vaikkakin tää kierto on ollu normaalimpi, mut parantamisen varaa silti on.

Mitkäs on fiilikset muilla piinailijoilla?

Majita kp 23/24

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiSalle pahoittelut menkoista! :(

Ja Seiskaseiskalle voimia, kyllä teillä vielä tärppää! Toivotaan et se siveydenpuu auttais sulla.

Majita

Vierailija
2/25 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen tilattua Enkuista Vogelin siveydenpuu-uutetta Electronillani ja heti tuli iloisempi mieli, vaikka koko eilinen päivä oli ihan kamala. Kunpa nyt postimies toisi nopeasti paketin sieltä, eikä olisi postilakkoja siellä, taas! Toivottavasti se sitten myös alkaisi vaikuttamaan tosi nopsaa, että korjaisi luteaalivaihetta jo tässä kierrossa.

Tympii tämä, kun nuha vaan jatkuu (ja tytöllä kanssa), nyt alkoi nenä olemaan painaessa tosi kipeä ja lisäksi päänsärkyä ja yli 37C on lämpö edelleen, että eiköhän siellä ole nyt jotain ontelotulehdusta sitten. (Mitähän vielä?!) Käytän tuota sarvikuonoa huuhteluihin nyt ensin, toiv menee ohi, luin juuri, että 2/3 menee ohi ilman antibiootteja, niitä en todellakaan haluaisi, kun tykkään luonnonmukaisemmista jutuista. On se vaan rankkaa sairastaa lapsen kanssa, kun ei voi rauhassa keskittyä itsensä parantamiseen, esim. maata sohvalla ja levätä, ihan samanlaista menoa melkein on elämä, kun muulloinkin. Huoh.

No juu, tulen varmaan olemaan vähän hiljaisempi tämän alkukierron, kun ei ole mitään kummempaa kerrottavaa.

Tsemppiä kaikille vielä jännääjille!

Seiskaseiska kp2/25-37-30-29 (3. yk tosissaan)

http://www.fertilityfriend.com/home/1c7b70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaseiska että sait ne rohdot tilattua! Saatanpa tilata mäkin jos ei nyt oo tärpänny...

Yksinkö mä täällä jännäilen? Oli kai muitakin piinailijoita.. vai oliko niin et muut piinailee vasta ens viikolla.

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Vierailija
4/25 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

oon kyllä taas joka päivä käynyt täällä lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta itelläni odotusvaihe menossa. Menkat pitäis siis tulla ens vkonloppuna eli jännä viikko tulossa...meillä yk 9 menossa ja alkaa olla jo melko puuduttavaa. Melkein jo valmiiks valmistautuu tädin tuloon, niin ei sitten pety niin rankasti...tietysti aina pieni toivonkipinä elää jossain takaraivossa. Itse ajattelin testata vasta jos menkat selvästi myöhässä...eipähän tuu sitten turhaan tikuteltua ja petyttyä. Toivotaan nyt oikein paljon plussia ja tädin yllättäneille oikein paljon tsemppiä. Jokaisen vuoro kai jossain vaiheessa...

kp 20/28-32

Vierailija
5/25 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnaa piinailuun!

Muut edellisen pinon piinailijat eli Kapa, smaragdi_, marja08, Sweety20, mikä on tilanne? Pari teistä aikoi testaillakin viikonloppuna jos täti ei ole tullut. Toivottavasti ei ole...

Onko Tiuhti-Viuhti ja KaTa saanut selvyyttä tilanteisiinsa?

Täällä taas testattu samanlainen nega ku aiempinakin aamuina. Kohdussa on eilisestä lähti tuntunut menkkamaisia jomotuksia. FF:n mukaan menkat alkais tänään, mut lämmöt oli vielä aamulla koholla, uskon siis et alkavat vasta huomenna, niinkuin olin muutenkin itse laskeskellut (oviskivuista). Mutta luteaalivaihe mulla näyttää nyt olevan pidempi ku moneen kuukauteen, nyt jo dpo 13, aiemmin luteaalivaihe on ollu 11-12 päivää. Tuhrukin on yleensä tässä vaiheessa tummaa, nyt vain vaaleanrusehtavaa. Kiinnostaa varmaan kiviäkin... :D

Ihan kaikki toivo ei ole vielä mennyt, mut pahaltahan tuo näyttää. Näin unta että tein positiivisen raskaustestin. Eikä ollu ensimmäinen kerta ku sellasen unen nään. Niiden jälkeen on niin kurja sit testata se nega. Mut katse vain eteenpäin...

Majita kp 24/24 dpo 13

Vierailija
6/25 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin ja nyt puhdas nega, joten on tullut pois jos alku siellä oli. Heinäkuisiin tipahdan suruissani, mutta kuitenkin toiveikkaana näin läheltä piti tilanteen jälkeen. On siis toivoa minulla ja miehuudella, kun vain jatkossa sais kyytiläisen pysymään.

Mulla menkat alkoi siis 4 pv etukäteen ni nyt menen jo kp 8 ja ovishetket jo varmasti lähellä. Lyhyen kierron etuna todellakin on se, ettei kauan tarvitse odotella. Aiemmin kun oli pitkät kierrot niin pitkästyin kyllä odotteluun, kunhan vain nämä lyhyet kierrot jatkuis...

++ tuulia kaikille!

t.Kata

Vierailija
7/25 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kyselikin että mikä on tilanne no.....nyt kp 34 ja ovids kivun perusteella niin tulee kierto olemaan 35 päivää joten maanataina pitäisi menkkojen tulla toivottavasti EI! Mutta aioin kyllä testailla vasta sitte kun menkat reilusti myöhässä ettei tule sitte niitä pettymyksiä....Ei ole kyllä mitään oireita siis raskauteen viittaavaa joten tuskin on tärpännyt olenkin jo valmistautunut menkkojen alkuun!

No meihen siskon kolmekymppisiä pääsee sitte juhlimaan mikäli täti ilmaantuu paikalle!

No mutta palailen asiaan ensi viikolla varmaan ja katsotaan miten käy!

Terv:Sweety kp34/kp32-35 yk2

Vierailija
8/25 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella, olen testannut tässä kierrossa jo KOLME kertaa,

vaikka menossa tänäänvasta kp 25/26-28.. Mutta on niin malttamaton

olo. Nyt taas harmittaa, kun tuhlasin testin ja olisin voinut testata vaikka huomenna... Negaahan sieltä tietysti tuli. Alkaa vaan mieli painua, nyt yk6 meneillään ja kakkonen toiveissa. Toiveita herätti vaan

se kun olen saanut aconin testillä 2 kertaa seuraavan päivän roskishaamua. Mutta taitaa olla testi vain sellainen. Siinähän lukee, että 10 minuutin jälkeen tulos ei ole luotettava. Mukana jännään, viimeistään ensi viikon ti pitäisi menkat alkaa ja toivon niiiin, että ei

alkaisi...

Kuulumisiin ja jännäämisiin!

Siiriolivia

jälkeen tulos ei

Vierailija
9/25 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata! Noh, jospa tästä kierrosta sit tärppäis!

Sweety, toivotaan että täti pysyy poissa!

Siiriolivia, en halua masentaa mut valitettavasti noilla liuskatesteillä tulee tosi usein se roskishaamu joka ei tarkoita mitään... mulla tulee lähes aina. Ja testailukokemusta on... ja voin tosiaan kuvitella et noilla kiertopäivillä oot jo kolme kertaa testannut, niin minäkin :) Toivoa plussaan on vielä sullakin.

Majita kp 24/24, joka luulee et menkat alkaa huomenna, mut aikoo vielä aamulla testailla...

Vierailija
10/25 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille negan testaajille. Perästä tullaan. :) Täällä nyt kp 33. Testasin torstaina negan, silloin oli kp 31 ja olisi pitänyt näyttää jo. Tätiä odotellaan siis. Mitään ovisoireita ei tässä kierrossa ollut, siksi en suuremmilti jännää. Jos ovis oli, se oli kp 18-23 välisenä aikana, silloin oli kohdunnapukka pehmeämpi ja auki mutta limat kuitenkin " epähedelmällisiä" , joten pikkuinen toive elää vielä. Suuntaan kulkuni kuitenkin odottamaan tätiä ja ensi kiertoa. Toivottavasti ei olis nyt kauhean megakierto että pääsis aloittelemaan. Kävin tänään ostamassa femiglandin -tabletteja, niiden pitäisi tasapainottaa hormonitoimintaa, katsotaan nyt onko sellaisella mitään tehoa. Ensi kierrosta ajattelin myös aloittaa lämmön mittaamisen aamuisin, siitä näkisi myös jotain.

Smaragdi_ kp 33/?? ja yk 3

Vierailija
11/25 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheitten kipujen kera, tänä aamuna ihan niinku veikkasinkin. Vielä ei tule vuotoa kovin paljoa mut eiköhän se tästä lisäänny. Lämmöt oli laskeneet aamulla. Ihmettelen suuria kipuja, otin jo reseptilääkettä yli suositusten, silti kipu jatkui, nyt helpottaa jo vähän. Endo se kai kipuilee, ihmettelen tosin ku ei tullu niitä normaaleja kipuja ennen menkkoja.

Kovasti tsemppiä jäljelläoleville piinailijoille! :)

Majita kp 1

Vierailija
12/25 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta " kuviteltu" haamuviiva ei ole vahvistunut, eikä kyllä tätiäkään ole tullut. En usko olevani raskaana, sen verran monella testillä olen testannut ja kaikki näyttää negaa. Mutta missä pirussa se täti viipyy. Kaksi edellistä kiertoa oli tasan 29 päivää, nyt alkoi taas heittelehtimään.

t. silmätulehduksesta toipuva vielä punasilmäinen Kapa

kp 31/28-35 (29) yk 6

Vierailija
13/25 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tipahdin heinäkuisiin sitten minäkin. Kierto oli jostain mystisestä syystä kolme päivää lyhyempi kuin yleensä, joten luteaalivaihe taisi sitten olla liian lyhyt kiinnittymiseen, ehkä.

Ihan törkeän kipeä vatsa, ihan kuin tässä ei jo muutenkin olisi kestämistä...

LilBit kp 2/31-35

Vierailija
14/25 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä tunnelmat ovat varmasti jo ihan erilaiset =)..

Minä vielä jännäilen. Huomenna pitäisi menkkojen " viimeistään"

alkaa, olisivat voineet alkaa jo sunnuntaina. Tässä kierrossa on jännittänyt ihan hirveästi. Tuntuu, että miten sitä pettymystä taas

kestää, jos ja kun se tulee.. Mahassa on menkkamaiset tunnelmat,

joten varmaan ne sieltä taas tulee.. Mutta vielä hetken toivossa eläen..

Vierailija
15/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Meikäläinen jatkaa edelleen silmien pyörittelyä...

Tänään kp 47/30 ja eilen illalla jälleen puhdas nega! Menkkamaisia kipuja ollut siitä lähtien, kun menkkojen piti alkaa, mutta mitään ei tapahdu. Kaikenlaisia oireentapaisia muutenkin riittää. Mitetin tässä, että pitäiskö varata gynelle aika, että katsoisivat ultralla tilanteen. Haluaisin saada ne menkat jo pian, jos ne ovat tullakseen, mutta tietenkin pieni toivonkipinä vielä elää raskaudesta. Aika hajottavaa tää kyllä on, voin kertoa.

Tehdäänkö ultrausta muuten tk:ssa, vai pitääkö mennä yksityiselle?

Vai odottelenko vielä kärsivällisesti?

Pää hajoaa!!!

Vierailija
16/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitten tälle päivälle lääkäriajan. Kyselin verikokeeseen pääsyä, niin ehdottivat lääkärille menoa, jotta varmistutaan, ettei kyse ole kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Toivottavasti jotakin selviää. Saanpahan ainakin uuden Terolut-kuurin kierron tasaamiseksi jollei muuta. Kerron sitten kuulumiset.

Toivotaan, että saadaan kesäkuisiin vielä paljon plussia! Oma tunnelma on tällä hetkellä aika pessimistinen, mutta katsotaan nyt.

Ja tästä pinosta tippuneille paljon voimia ja plussatuulia heinäkuulle!!!!

Tiuhti-Viuhti79 kp47/30 yk5, (esikoinen 7/05)

Vierailija
17/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mulla kyllä ollutkaan mitään raskaus oireita joten olin kyllä jo varautunut tädin tuloon mutta silti putosin korkealta ja kovaa....Eilen oli ntodella masentunut ja itketti jotenkin sitä kuvittelee olenvansa jotenkin super hedelmällinen kun esikoinen tärppääsi heti ekasta kierrosta jos silloin olisi joutunut odottamaan pitempään niin ehkä nytkään ei olisi ollut niin toiveikas....No vasta kaksikuukautta on yritetty ja viimekierrosta se kemiallinen joten kai sitä toivoa raskautua on....Tuntuu niin hömöltä olla näin pettynyt kun on vasta niin vähän aikaa yrittänyt....olisi vaan pitänyt alkaa aikasemmin yrittämään...No jos seuraavasta kierrosta tärppää ni LA olisi heinäkuun lopussa esikoinen syntynyt heinäkuun puolivälissä vaikka LA melkeen sama kuin tuleva ehkä.....No taidan kyllä vähän lopettaa tätä palstailua menee muuten ihan yli tämä kuume jos nyt tsät kierrosta osaisi ottaa vähän rennommin ja saataisiin se vauva alulle....Ovikseenkin vielä kole viikkoa melkein joten pitkä 5 viikkoinen tulee odottaa sitä plussaa....

No parempaa onnea teille muille plussatuulia+++++++

Terv:sweety kp2/32-35 yk3

Vierailija
18/25 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kyllä uuden pinon kesäkuisille alkuviikolla, mutta eipä sitä kukaan ollut huomannut, joten kirjoitan sitten tänne.

Minulla olisi pitänyt menkkojen alkaa eilen tai toissapäivänä, mutta ei niitä ole kuulunut. Todennäköisintä on, että tulee vaan pidempi kierto, kun tämä on vasta neljäs kuopuksen jälkeen. Ja pidempiä kiertoja on ollut ennenkin, lapsien välissä pisimmillään 42.

Mutta ei auta kun vielä odotella. Testata en aio ainakaan tällä viikolla, jollei tule selkeitä oireita. Ei niitä ainakaan vielä ole ollut havaittavissa. Aiemmin alkaneet rv 6-7 tienoilla.

marja08 kp 39/36-37 yk 1

Vierailija
19/25 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä tuli käytyä ja tuloksena oli Terolut-kuuri käteen kuten arvelinkin. Aloitin sen heti, jotta saan menkat mahd. pian, jos en ole raskaana. Jos olen raskaana, niin sittenpähän se viimein selviää, jos menkkoja ei kuurin jälkeenkään tule. Ei kuulemma ole vaaraksi, vaikka olisikin raskaana.

Epäilen itsekin, että kierto pamahti taas pitkäksi, kun ei ole olleet Terolutit auttamassa. Nyt tuntuu, että taidan siirtyä taka-alalle vähäksi aikaa seurailemaan tilannetta.

Toivotan kaikille plussatuulia ja voimia!

Vierailija
20/25 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin alkaa hiljaista olla kesänupuissa. Toivon itsekkin kyllä jo heinäkuisiin pääsyä. Nyt on kp 41 ja ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Perjantaina viimeksi tein selvän negatestin.

Tiuhti-Viuhti: Kävitkö lääkärissä kunnallisella vai yksityisellä puolella? Tekisi mieleni itsenikin käydä mutta yksityislääkärit osaavat olla niin kovin kalliita. Joten kattellaan...