Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten paljon otatte paineita työmokista duunissa...miten esimiehen tulisi niihin suhtautua? mun

Vierailija
12.10.2007 |

entisessä työssä kyseltiin että miksi teit virheen ja sanottiin että käyttäydy paremmin...aika sairasta mielestäni no siellä olikin norjalainen yrityskulttuuri

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos samantyyppiset mokat toistuu ja toistuu, asiaan on kyllä oikeasti hyvä puuttua ja kysyä että missä vika ja miettiä että mitä voisi korjata jottei niitä enää tulisi.

jos joku tekee korjaamattoman virheen kuten kaataa nosturin niin että kuski kuolee tai romahduttaa rappuset taimyöhästyttää rautatietyömääta päivällä niin että koko maan junaliikenne katkeaa, on tietysti oikein selvittää että missä vika ja kuka maksaa viulut.

Itse olen työssä jossa saan tehdä virheitä kuhan teen ne itsekseni ja korjaan ennen niiden julkisuuteen pääsemistä. jos julkaisen virheellistä tietoa, siitä tullaan nauramaan minulle kissojen ja koirien kanssa koko lopun ammatillisen urani ajan.

Vierailija
2/2 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä sattuu väkisin kaikille, pikkuvirheistä ja unohduksista en ota mitään paineita.

Sen sijaan mulla on työssäni mahdollisuus tehdä isoja taloudellisia virheitä esimerkiksi tekemällä huonon sopimuksella tms. Meillä on aika moninkertainen menettely sille, että vältetään turhien riskien otto. Siitä huolimatta virheitä voi syntyä. Silloin on tärkeää, että esimies/johto tukee ulospäin alaistaan, mutta keskenämme selvitämme sitten virheen.

Näin pyrin tekemään oman tiiminikin kanssa. Siis yksittäisen tiimiläiseni tekemät virheet ovat minun virheitäni esimiehenä. Samoin asiakkaan suuntaan pitää esiintyä koko firman nimissä, vaikka tiedettäisiin, että yksittäinen henkilö olisi syyllinen johonkin virheeseen. Ja näin meillä toimiikin.

Jos sitten näyttää siltä, että on joku väärässä hommassa ja siksi tekee virheitä, niin sitten esimiesten velvollisuus on joko kouluttaa lisää tai etsiä toinen homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi