Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö kätilöt lakkoon?

Vierailija
12.10.2007 |

Eli kun meinasivat et kaikki yliopistosairaalat osallistuvat lakkoon. Niin kuuluvatko nyt kätilötkin lakon piiriin?

T. Synnytys lähellä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ainakin sanoi että tulevat työtaistelut vaikuta polin tai synnärin toimintaan millään lailla.

Eiväthän läheskään kaikki kätilöt tosiaan edes kuulu Tehyyn.

Vierailija
22/26 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terkka, joka on ärsyttävän lapsellinen mistään mitään tietämätön ylipainoinen besserwisser kuuluu sthl:ään tms. ja ilmoitti jo ajoissa ettei lakkoilut tule hänen kohdallaan kysymykseenkään. Sääli...

Vierailija:

Pitäsköhän kysyä ensikerralla neuvolassa kuuluuko mun terkka tehyyn ja jos niin mitä hän aikoo kätilönä tehdä...en kyllä millään haluaisi häntä vaihtaa johonkuhun ja ties keneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: On juu, olen ollut erittäin tyytyväinen hänen toimintaansa raskausajan ja harmittaa että meillä vaihtuu terkka sitten lastenpuolella kun siirrytään.

-15-

Vierailija
24/26 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

18: On juu, olen ollut erittäin tyytyväinen hänen toimintaansa raskausajan ja harmittaa että meillä vaihtuu terkka sitten lastenpuolella kun siirrytään.

-15-

Vierailija
25/26 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilöt kuuluvat yleensä tehyyn vaikka kuuluvat kätilöliittoon. Kätilöliittoon ei meinaan pääse jäseneksi jos ei kuulu tehyyn

Vierailija
26/26 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuki ja sympatia kuitenkin hoitajille ja kätilöille. Luotan siihen etten jää kuitenkaan ilman osaavaa apua.