Meneekö kätilöt lakkoon?
Eli kun meinasivat et kaikki yliopistosairaalat osallistuvat lakkoon. Niin kuuluvatko nyt kätilötkin lakon piiriin?
T. Synnytys lähellä...
Kommentit (26)
Mun terkka, joka on ärsyttävän lapsellinen mistään mitään tietämätön ylipainoinen besserwisser kuuluu sthl:ään tms. ja ilmoitti jo ajoissa ettei lakkoilut tule hänen kohdallaan kysymykseenkään. Sääli...
Vierailija:
Pitäsköhän kysyä ensikerralla neuvolassa kuuluuko mun terkka tehyyn ja jos niin mitä hän aikoo kätilönä tehdä...en kyllä millään haluaisi häntä vaihtaa johonkuhun ja ties keneen.
18: On juu, olen ollut erittäin tyytyväinen hänen toimintaansa raskausajan ja harmittaa että meillä vaihtuu terkka sitten lastenpuolella kun siirrytään.
-15-
Vierailija:
18: On juu, olen ollut erittäin tyytyväinen hänen toimintaansa raskausajan ja harmittaa että meillä vaihtuu terkka sitten lastenpuolella kun siirrytään.
-15-
kätilöt kuuluvat yleensä tehyyn vaikka kuuluvat kätilöliittoon. Kätilöliittoon ei meinaan pääse jäseneksi jos ei kuulu tehyyn
Kaikki tuki ja sympatia kuitenkin hoitajille ja kätilöille. Luotan siihen etten jää kuitenkaan ilman osaavaa apua.
ja hän ainakin sanoi että tulevat työtaistelut vaikuta polin tai synnärin toimintaan millään lailla.
Eiväthän läheskään kaikki kätilöt tosiaan edes kuulu Tehyyn.