Bugaboo frog vs. cameleon? Kokemuksia
Kaipaisin kommentteja jousituksesta ym. hyviä ja huonoja puolia??
kaikki info otetaan vastaan avosylin! (Geckoja en halua, kun puuttuu se " turvakaari" ) Siksi siis vertailutarpeessa nuo kaksi.
Kommentit (4)
Bugaboosrtollers-nettisivuilla väitetään, että Geckossa ei ole tuota " turvakaarta" ja näin ymmärsin myös esim. vaunuaitan sivuilta.
Ja noita Frogejahan saa tilattua netin kautta, vaikka suoraan Suomesta ei saa.
katsoin nyt tarkemmin Seimin sivuilta (josta katsoin pikaisesti Geckon runkoa) mutta Geckon kohdalla onkin Cameleonin kuva =(
Frogeihin ei käsittääkseni ole kauheasti värivaihtoehtoja (jos haluaa ostaa vaihtokankaita).
Riippuu tietysti myös lapsen koosta, mutta jos on yhtään isompi lapsi niin ottaisin kyllä Cameleonit juuri pidemmän istuinosan takia.
Meillä käytössä myös seisomalauta ja säädettävän työntöaisan ansiosta mahtuu laudalla seisoja seisomaan hyvin ja jää vielä työtäjällekin tilaa.
Itse olen tyytyväinen että ostettiin rattaamme suomesta, meillä kun meni heti runko vaihtoon =( ja olisi ollut hieman hankala selitellä esim. Hollantiin mikä vika rattaissa oli (mietin pitkään hollannista tilaamista mutta hintaeroa tuli 50 euroa niin ostimme sitten täältä rattaat).
Olen kyllä muita rattaita tilannut ulkomailta ja takuut ovat hoituneet moitteettomasti, joten sekin on kyllä ihan hyvä vaihtoehto.
Euroopassa taas bugan hinnat ovat tietääkseni samat kaikissa maissa.
Ainoastaan alv% vaihtelee ja siitä tulee hintaerot. Ainakin vertailu bugia ostaessamme näytti siltä ja niin myyjäkin kertoi. Saatavuuskin Suomesta on parantunut. Viimeksi ostin lämpöpussin Cameleoniin ja viime viikolla ja silloin oli Minikidsissä bugia heti varastossa. Ihastuinn siihen uuteen Denim kuosiin. Mies ei taida ymmärtää, että vaihtaisin kankaat uusiin vain kuosin vuoksi. Tervetuloa bugailijaksi. (Frogit unohtaisin)
Frogejahan ei enään suomessa uusina myydä.
Geckoissa on kyllä se sama turvakaari kuin Cameleonissa ja Frogeissa.
Cameleonissa on hieman korkeampi istuimen selkänoja, säädettävä työntöaisa on kätevä (varsinki tässä uudessa rungossa säätäminen on helpompaa kuin vanhemmassa mallissa). Olen ollut kaiken kaikkiaan tyytyväinen rattaisiimme, vaikka käyttäjä oli jo reilun vuoden ikäinen kun ne meille ostettiin.