Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa...

11.10.2007 |

Oho, olin juuri miehen kanssa puhunut, että laitetaan kierukka seuraavasta kierrosta, kun on ollut kaikkea härdelliä esikoisen kanssa päiväkodissa ja nyt sitten napsahti plussa... Toisaalta onnellinen olo, toisaalta pelottaa, miten jo hurjat pojut ottaa uuden tulokkaan vastaan. Ennestään siis 1,5 v ja 3,5 v muksut. Voi hurja...

Kannustusta tarvitaan ja paljon... vaikka olen kyllä kuumeillut, että siinä mielessä tämä ei ollut mikään " vahinko" , mutta silti ajateltiin, että perutaan tämä kuume, ainakin vähäksi aikaa, ja nyt sitten plussa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa melkoinen tuuri.. Pitäsköhän itekki lopettaa yrittäminen jos se sitten nappais... Kaikkiea hyvää teille!

Vierailija
2/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin suunnittelin kierukkaa kun sitten vuoden yrityksen jälkeen olinkin raskaana. Olin laittanut kouluunkin paperit kun ajattelin ettei ikuisen yrittämisen ja pettymisen kanssa jaksa elää ja toisaalta nyky tilanne oli ihan hyvä. Pitäisiköhän nyt suositella kuumeilijoille kierukka ajan varausta :o)

Hyvin se menee! itselläni on koko ajan jotain pelkoja. paljon enempi kuin aiemmin ja tosiaan nuo suunnitelmat meni uusiksi :o) mutta nyt rv 19 odotan jo innolla vauvaa ja uudet menopelitkin on jo odottamassa :o)

Onnea matkaan!!!

Niiloakseli rv 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla