Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hitaita laihduttajia?

11.10.2007 |

Olisko kiinnostusta perustaa hitaiden ryhmä?

Oma laihdutustausta:

Raskauden jälkeen (2005) paino oli jotain reilu 90 kg (huh!). Tämä tilanne 2006 vuoden alussa. Vuodessa paino tippui varmaan (muistaakseni) jonnekin 78 kg.n tienoille. Sitten on hyvin hitaasti tullut tuonne 74 tuntumaan... viime keväästä paino ei suitten olekaan enää tippunut ja nyt tarttis sitten tehdä jotain et sais painon alle 70 kg, ihanne (omasta mielestä) olis jossain 66 tuntumassa (pituus 175).

Paino on tippunut ihan syömällä hyvin, tiheästi ja suht. terveellisesti, kuitenkin herkuttelemista unohtamatta (unohtaiskin...). Imetys ja liikunta on varmaan tehneet oman osansa...

Mulla ei noi teholaihdutuskuurit oikein onnistu, en jaksa tarkkailla syömisiä liikaa enkä jaksa olla nälissäni kuin korkeintaan viikon kaks. Ja aina tällaisen " yrityksen" jälkeen paino nousee takaisin.

Eli olisko muita joille kilo kuukaudessa (tai 100-500g) on huurjan hyvä tahti? Voitais kehua ja tsempata!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi muuttuu ensi maanantaina talven laihduttajiksi ja sitten kevään, kesän, syksyn...niin kauan kuin laihduttajat pääsevät tavoitteisiinsa. Porukassa on laihduttajia laidasta laitaan, myös niitä rankalla dietillä olevia. Kuvailemasi laihdutus tapa ja hidas pudotus on myös minun juttuni. Olen keväästä asti painoa pudotellut ja tulos on reilu 4kg. Tuo on siis aika vähän per kuukausi, mutta minulle riittävä, kun alaspäin mennään. Itse yritän liikkua enemmän ja syödä terveellisesti... paino tippuu ajallaan, jos menee vuosi, niin menee. Jos menee kaksi, niin sitten menee :) Kunhan alaspäin mennään, tulos on pysyvä, niin kaikki on hyvin :) Tule ihmeessä tuonne syksyn (talven) laihduttajiin! Näillä kaikilla pienillä ja vähän isommillakin ryhmillä on tapana hyytyä ja kuivua kasaan. Tervetuloa pinoutumaan! :)

Vierailija
2/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätäänpä sit sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi