Itseensä tyytymätttömät äidit(?) pönkittävät täällä itsetuntoaan haukkumalla kilpaa bb-osallistujaa joka
nyt vain sattuu olemaan aika paljon kauniimpi ja parempi vartaloisempi kuin kukaan tämän palstan kirjoittajista ;)
Joo, joo, ei tietenkään se SUN mies edes kattois Marttiinaa, pitää sua ainakin sata kertaa kauniimpana? Niin ja SULLA ne on ne terävät aivotkin, joita voi harjoittaa vaikka bb:tä seuraamalla ja tänne kommentoimalla.
Mikä ihme saa naiset aina nousemaan toisiaan vastaan, varsinkin kun on kyse kauniista naisesta?
En sano, että pitäisin Marttiinaa mukavinpana ja sosiaalisesti taitavimpana tyyppinä, mutta ei mulla silti ole mitään tarvetta kirjotella siitä esim. täällä tollaiseen " työpaikka kiusaajat" tyyliin kun joillain tuntuu olevan tarve.
Oletteko oikeasti aikuisia? Ehkä jopa vastuullisia kasvattajia? Ja haluisitte lapsenne ottavan oppia teiltä, tai ehkä joutuvan kaltaistenne arvioitavaksi?
Kommentit (3)
Kait nyt oman mielipiteensä saa sanoa. Mun naismakuun Martina ei todellakaan ole kaunis. Mulle on muutenkin sama jos mies kuolaa jotain telkkarin naisia, haloo, ne on telkkarissa.. Kuolaan itsekin tiettyjä miesnäyttelijöitä;)
Kun ainahan lehdet vääristelevät jne. No, olen joutunut pettymään odotuksissani, Martinan käytös on oikeasti vielä typerämpää kuin lehtien perusteella luulin. Kroppa on nätti ja naamakin, (vaikka ikäistään vanhemman näköinen) mutta kenties Martinan kannattaisi panostaa hieman enemmän myös henkisiin ominaisuuksiinsa. Itse puolestani olen ihan tyytyväinen itseeni, kiitos vain, tosin terve itsekritiikkihän on meille jokaiselle paikallaan.
Maxine on monta kertaa kauniimpi esimerkiksi. Kauneus on katsojan silmässä. Martinan kauneus taitaa olla Martinan silmässä. Mutta on varmasti paljon ihmisiä jotka pitää Martinan muovisesta kauneudesta.