Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän otti päähän

Vierailija
10.10.2007 |

eilen illalla!

Mies joskus sanonu että sie et koskaan aloita hyväilyä sängyssä. Eilen mie illalla yritin mutta miestä ei kiinnostanu pätkääkään. Ennen kun mentii sänkyyn oli mies niin ihana ja sitte kun mie aloitin hyväilyn niin mies ei reagoinu mitenkään sano vaan että väsyttää. Tuon se on tehnyt ennenkin. Sanoin sille hyvää yötä ja aloin nukkuun ni sitte kun mie olin saanut unen päästä kii niin tulee hiplaileen. Arvakkaa vaan vastasinko siihen. No en todellakaan.

Ei kyllä tarvi odottaa miulta enää aloitusta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kysyy miks en koskaan tee aloitetta, ja sitten aina kun sen aloitteen teen tai alan edes vihjailla siihen suuntaan, niin miestä väsyttää tai on muuta tekemistä.

miksi ihmeessä ei tee mieli tehdä alotteita?

Vierailija
2/22 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä alkuperäinen olet sanonut miehelle että väsyttää, kun hän on hyväillyt? Eikö miestä saa edes kerran väsyttää tai kahdesti. Kun naisia väsyttää harva se päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ala seisomaan jos vaikkapa muija ottaa suihin. Itse saatan syttyä sekunnissa esim. siitä että muija tulee sänkyyn nelinkontin(nukumme aina alasti) selkä notkollaan(aah) ilman mitään seksiaikeita. Sitä ennen voi tuntua siltä, että en kyllä taas jaksa sitä yhtä ja samaa. Se on pienestä kiinni! Ei siitä kannata ottaa itseensä, jos mies ei syty sillä yhdellä tavalla. Koita joskus herättää aamulla suihinotolla. Ei taatusti pistä pahakseen, ja saattaa olla aamustondis jo päällä. Sekään ei haittaa, jos vähän kusettaisi, se tunne on pois seksin ajan.

-Mies

Vierailija:

Ennen kun mentii sänkyyn oli mies niin ihana ja sitte kun mie aloitin hyväilyn niin mies ei reagoinu mitenkään sano vaan että väsyttää.

Vierailija
4/22 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös vaimo tekee aloitteen todella harvoin. Silloin kun hän sen tekee, se tulee yleensä todella puskan takaa ja täytyy sanoa, että minulla ainakin menee pasmat hieman sekaisin.

Yleensä juuri jos olen väsynyt ja nukahtamaisillani, en pysty vastaamaan samalla mitalla. Vähän aikaa menee toipuessa ja on pakko torjua. Sitten jonkin ajan päästä ei enää uni tule silmään , kun on pyöritellyt ehdotusta mielessä ja alkanut oikeasti panettamaan ihan hulluna.

Tästä lienee kysymys siis. Ei miehetkään mitään kolikkoautomaatteja ole : Ehdotus sisään ja pelaamaan ei siis onnistu.

Tosimies 35

Vierailija
5/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki miestäkin voi ja saa väsyttää, mutta pointti tais ollakin siinä kun mies on ensin torjunu vedoten väsymykseen niin vaimon pitäiski olla hetken päästä valmiina suoraan unesta kun mies sai mietittyä että oikeesti tekiskin mieli. Kun ei se nainenkaan hetkessä herää ja ole hetivalmis.

Meillä on ajanjaksoja jolloin ei ajoitus mee yhtään yksiin, ei sitten millään. Minä kyllä mielelläni teen aloitteen mutta joskus vaan sattuu miestä väsyttään ja joskus mua väsyttää. Kyllä se ajoitus joskus kohtaakin. Ja muuten, of topic, melko monesti olen ottanut mieheltä aamulla suihin, varsinkin jos herään aikaisemmin ja olen kahvit keittänyt valmiiksi ja pukeutunut ja sitten mennessäni herätteleen miestäni on aamustondis ja mies kauniisti pyytää niin siinäpä teen sitten palveluksen loppuun asti niellen. Enkä vastavuoroisuutta ole vielä kohdannut tässä asiassa.....

Joten kyllä meitä miehiämme ajattelevia ja hemmottelevia naisiakin löytyy vaikkei mies sitten niin vastavuoroisesti hemmottelisikaan....

Vierailija
6/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enään IKINÄ tee aloitetta...

Viikko tolkullla olen nyt yrittänyt piristää meidän seksielämää.

Eilen tuli sit viimeinen yritys, oli kynttilät ja vihjaileva viesti jo päivällä.

Suudellen otin ukon töistä vastaan ja pieniä suudelmia ja hyväilyjä pitkin iltaa... Tulos minä jälleen torjuttuna itkien suihkussa.

Vierailija
7/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en enään IKINÄ tee aloitetta...

Viikko tolkullla olen nyt yrittänyt piristää meidän seksielämää.

Eilen tuli sit viimeinen yritys, oli kynttilät ja vihjaileva viesti jo päivällä.

Suudellen otin ukon töistä vastaan ja pieniä suudelmia ja hyväilyjä pitkin iltaa... Tulos minä jälleen torjuttuna itkien suihkussa.

Mun mies on torjunut minut muutaman kerran, ja kerran aloin itkeä sängyssä, siis ihan surkeena vollotin. Se vain satutti niin lujaa. Mies huomasi itkuni ja veti syliin. Lohdutti ja sanoi että on ollut tosi raskas työpäivä, nukutaan nyt vaan sylikkäin kulta.

Vierailija
8/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes muutama nainen sitten tietää miltä useista miehistä tuntuu vuodesta toiseen..

m

Vierailija
9/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina sai olla " kinuamassa" vaikka miten päin yritti niin ei.. olisi pitänyt aina vaan suihin ottaa ja hypätä ratsaille että olisi saanut.. ei puhettakaan että minua mitenkään huomioitaisiin siinä.. nyt roolit toisinpäin, vaikka mulla aina halut huipussaan, saa mies tehdä aloitteen (vaikka kyllä aina saa) mutta jotuupa tekemään edes jotain minunkin mielikseni.. meinaa sitten sitä että kerran kahdessa viikossa meillä on villiä seksiä, johon kuuluu suuseksikin, ne loput kolme kertaa siinä kahden viikon aikana melkein suoraan sisään, ja mies saa joka kerta, minä joskus..

Vierailija
10/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä vaan tyytyä tyhjennys astiaksi kerran viikossa?

Miksi torjuu kerta toisensa jälkeen?

Meidän seksi taitaa nyt todella loppua tähän

T7

Vierailija
11/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halailee, pusuttelee, koppaa syliinsä, sanoo rakastavansa ym, ym, pitkin iltaa. Sänkyyn kun päästään, niin ei mitään, korkeintaan, " väsyttää HYVÄÄ YÖTÄ" , jos (joskus se oli KUN) yritän tehdä aloitetta, niin vastaus on " NUKUTAAN VAAN" . Aamuyöstä kyllä herättelee aika ajoin ja pikapanolla tyhjentää ittensä. Yleensä mies välttelee yhtä aikaa sänkyyn menoa, menee nukkumaan joko huomattavasti aiemmin (kun tietää minun katsovan jonkun ohjelman) tai tulee kun olen nukahtanut. Pokkaa on kyllä päivällä sanoa kun meillä ei oo " yhtään mitään" . Kun vastaan" NIINPÄ" , pyytää pukeutumaan ja nukkumaan seksikkäissä asuissa, kokeiltu on tätäkin, EI toimi.

" Pari vuotta jo kärvistelly n40"

13v yhdessä

Vierailija
12/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaan ja pussaan niin vie ekstempore panolle sänkyyn, otat kädestä kiinni ja tönäise sängylle

Vierailija
13/22 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et voi vaatia, että miehesi haluaisi hyväilyjä aina silloin, kun sinä niitä olet tarjoamassa.

MIKSI SINÄ ET KYSYNYT mieheltäsi, esim. että saanko hyväillä sinua vai haluatko alkaa nukkumaan? Tai että mä voisin toteuttaa nyt jonkun toiveen, olisko sulla jotain?

En usko, että miehesi varsinaisesti kieltäytyi. Sanoipahan vaan olevansa väsynyt, ja sen sanominenhan on ihan täysin oikeutettua, ja mieskin todella voi olla niin väsynyt ettei seksi jaksa huvittaa. Varsinkin naiset kai tietää, että väsymys voi oikeasti joskus olla sitä luokkaa, että todellakin nukkuminen vie voiton muilta vaihtoehdoilta.

Opetelkaa keskustelemaan sängyssä ja seksiasioista, muuttuu paljon helpommaksi elämä kun ei tarvitse harrastaa tuota tahallista väärinymmärtämistä ja eleiden väärintulkintaa.

Tuli muuten itku, kun luin viestit 8 ja 9...

Vierailija
14/22 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuntuu jotenkin omituiselta, kun ei ole parisuhteessa, ei enää muista millaista on kun seksielämä tylsistyy. Nyt jos nimittäin on miestä tarjolla niin mennään sellaista kyytiä että oksat pois, eipä paljoa ehdi kyllästymään. Käy ihan mistä suunnasta tahansa ;d, niimpä mun on vaikea ymmärttä tollasta pihtaamista. Tosin- jos on rakkaus loppu niin noinhan siinä tuppaa käymään, niin munkin aviioliitossani kävi.

Vierailija
15/22 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla kokematta pientä vahingoniloa.. anteeksi siitä.

Seksuaaliset tarpeet, nimenomaan fyysisen seksin osalta, menee tavallisesti niin että mies tahtoo useammin. Käytännössä meillä tarvii vain kullin kovettua niin ollaan valmiita. Naisella aivot on isompi sukuelin.

Mutta asiaan. Kyllähän se harmittaa kun tulee ' torjutuksi' . Kun todella tekee mieli, ja jos vielä on annettu vinkkejä että tänään/kohta mennään ja rakastellaan.. p**kele!

99% miehistä saa kokea tuota monta kertaa viikossa. Naisille se on kai sen verran harvinaisempaa, että siitä tehdään iso numero. Siitäs saatte, omaa lääkettä!!! (vitsi)

M32

Vierailija
16/22 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omaa lääkettä, aina välillä saan sitä, kun minä teen sen aloitteen meillä n.99% Mies odottaa ja hyväksyy tai torjuu lähestymiseni.

Vierailija
17/22 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama mitä 99% miehistä kokee tai 99% naisista jättää tekemättä. Minä olen minä enkä niiden 99% kokemuspohja.... jos ymmärrät mitä ajan takaa. Tuntuu pahalta jos teen aloitteen eikä miehelle kelpaa, useimmiten se menee näinpäin meillä. Ja jos tämä malli rupeaa tarpeeksi ottaan kupoliin, niin muutoksia tehdään tarpeen mukaan! Enkä mieti mitä ne loput naiset tekisivät tai mitä se 99 % miehistä mukamas kokee päivittäin, elän vain omaan elämääni.

Vierailija
18/22 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ymmärrän. Pointtini oli tämä: Miehet ovat kärsineet tästä asiasta tuhansia vuosia. Ja on hyvin yleinen puheenaihe miesten kesken.

Naiset ovat aina vastanneet ongelmaan: On tärkeämpääkin kuin seksi, ei aina vaan voi haluta, miehet elää parisuhteessa vain seksin takia ym. selityksiä.

Jos joku mies sanoo, että pian alkaa tapahtua jos torjuminen jatkuu, niin häntä pidetään itsekkäänä mulkkuna. Onko naisella jonkinlainen erityisoikeus vaatia asioita enemmän?

M32

Vierailija:

Mulle on aivan sama mitä 99% miehistä kokee tai 99% naisista jättää tekemättä. Minä olen minä enkä niiden 99% kokemuspohja.... jos ymmärrät mitä ajan takaa. Tuntuu pahalta jos teen aloitteen eikä miehelle kelpaa, useimmiten se menee näinpäin meillä. Ja jos tämä malli rupeaa tarpeeksi ottaan kupoliin, niin muutoksia tehdään tarpeen mukaan! Enkä mieti mitä ne loput naiset tekisivät tai mitä se 99 % miehistä mukamas kokee päivittäin, elän vain omaan elämääni.

Vierailija
19/22 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa takaa ihan oikeata asiaa. Surullista että naiset ei ymmärrä tätä vaikka se miten selvästi yritettäisiin selittää.

Ajankohtaista myös meillä valitettavasti. Nainen sanoo: Sinua ei kiinnosta mikään muu kuin seksi. Mies sanoo: Minua ei mikään jaksa kiinnostaa niin kauan kuin seksielämä on tällaista.

Ei se tuon monimutkaisempaa ole. Kun ihmistä vituttaa riittävästi niin se ei jaksa mitään.

Erittäin turhauttavaa miehelle joka on mielestään kaiken parisuhteessa ja perheen pyörittämisessä yrittänyt että sitä kautta vaimo tulisi tyytyväisemmäksi ja alkaisi haluta enemmän. Ei se oikeasti auta mitään. Se haluaa sen mitä haluaa tai ei halua ja sillä selvä.

Yhtä hyviä ollaan vain toisen syyllistämisessä.

m40+

Vierailija
20/22 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä on vain aika monta naista jotka saa ne pakit, jotka käy töissä, tekee ruokaa ja höösää sen miehen ympärillä että miehellä ois hyvä olla ja antas sitä seksiä ees kerran kuussa.

Aika rasittavaa sekin on että teet kaikki kotityöt ettei ukko rasittuis, maksat laskut ja huolehdit kersat. Sitten teet sängyssä aloitteen ja mies sanoo ei jaksa nyt... Miksi sitä väsyttää sehän on maannut sohvalla töiden jälkeen kuin silli.

Ymmärrän kyllä että naiset on väsyneitä kun ne tekee kaikki kotityöt ja on muualla töissä, mutta sitä en ymmärrä että mies joka ei tee kotona mitään ei jaksa ei edes maata selällään et mä naisena tekisin työt.

Jessus että tää on niin vaikeeta...

n41 ja risat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä