Jos pomosi soittaisi sinulle tänään klo 20, mitä ehtisit ajatella ennen vastaamista mitä asia koskee?
Kommentit (37)
mun pomo ei nimittäin ikinä soita minulle..
Meillä aika normaalia että soitellaan iltaisin ja viikonloppuisin - puhtaasti työasioissa. Reilu pomo - kumpikin meistä joustaa siten että asiat tulevat hoidetuksi. Ei hänkään kysele minulta missä kulloinkin olen - aika usein jään tekemään töitä kotoa käsin. Saatanpa siinä sitten käydä kaupoilla kesken työpäivän ja taas jatkaa hommia iltasella.
On ollut koko päivän kokouksissa eikä varmaan ole juuri ehtinyt postejaan avata, joten tilanne on täysin mahdollinen.
ja pyytäisi minua sijaisekseen hoitamaan jonkun tärkeän palaverin heti aamusta, ja kertoisi mistä löydän materiaalin ja mistä on kyse.
ja toivoisin että kaikki on hyvin ettei vaan ole sattunut onnettomuutta matkalla.
Ja toivottavasti soittaakin muuten vaan sillä lapsillakin on isää ikävä =).
pomonsa vaimo
en vastaisi, kun se on äänettömänä.
Kotipuhelimeen jos soittaisi niin vastaisin kun ei ole numeroa muistissa, kai sillä olis jotain maatamullistavaa
jotain ei-työasiaa. Meillä on yhteisiä tuttuja, joten noita tulee joskus. Tai sitten se on jossain työtapaamisessa myöhään ja siellä tapahtunut jotain poikkeuksellisen kertomisen arvoista. (Sen muutaman kerran kun näitä jälkimmäisiä on tullut, niin ne kyllä on olleet heti kuulemisen arvoisia asioita:D )
Hän ei häiritse työajan ulkopuolella, ellei se ole todella välttämätöntä.
Onkohan jotakin tapahtunut, pitääkin vastata heti.
Miettisin ehkä myös että kehtaanko olla vastaamatta (en kehtaisi).
Paitsi että, enhän minä tietäisi, että se on mun pomo, kun en numeroita ulkoa muista. Eli ihmettelisin, kuka just lasten nukkumaanmenoaikaan soittaa...
Ei voinut haukkua töissä, koska olen lasten takia tämän viikon kotona. Pomolla on joskus ollut tapana haukkua kaikki lähtijät, on laittanut jopa haukkumameilejä perään. Nykyään kai käyttäytyy paremmin.
osaan miettiä seuraavan päivän jutut valmiiksi tai että on jotain poikkeuksellisen hyvää kerrottavaa.
tai sit kertois hyvistä kontakteista
Että pyytää mut ylimääräiseen työvuoroon.
T: sh