Jos pomosi soittaisi sinulle tänään klo 20, mitä ehtisit ajatella ennen vastaamista mitä asia koskee?
Kommentit (37)
niin tähän olisi helppo tällä hetkellä vastata.
Olen nyt vuoden ajan ajanut tes-asioita tässä talossa ja tänään pitäisi tulle pomolle soitto liitolta, joten varmaan saisin kuulla kunniani=)
..että sillä ei varmaan koskaan seiso.
alaiset kyllä ja se tarkoittaisi että sairaalassa on annettu katastrofihälyytys.
Vierailija:
..että sillä ei varmaan koskaan seiso.
niin silloin ajattelisin, että on varmaan joutunut yhtäkkiä pitkälle sairaslomalle ja haluaa ilmoittaa siitä, kun toimin hänen sijaisenaan. Miksi ei ehtisi aamulla ilmoittaa ? Ehkä jos pitäisi osallistua heti aamusta johonkin kokoukseen hänen puolestaan.
mitä tarkoittaa puhekiellossa oleminen. Ja sitten painaisin punaista luuria.
voi hitsi, en huomannut puhelua, kun olen luennolla klo 20:30 asti. Pomo on töissä jopa 8-22 arkisin ja joskus viikonloppuisinkin.
mutta jos en olisi, ajattelisin, että myrskyä ilmeisesti pukkaa, ja soittelee ihmisiä päivystämään hätätöihin sähkökatkojen takia.
on saikulla ja mua pyydetään töihin. Mielelläni menisinkin, sillä tänään mulla on V-vapaa ja siitä saisi sitten tuplapalkan...
Pohtii työasioita, mutta kai se on ihan inhimillistä, jonkunhan se pomokin tarvitsee.....
Kiertävä aineenope... niin ja olisi hyvä jos soittaisi, joskus kouluilta vaan unohtuu ilmoittaa ja siellähän sitten palloilen ilman oppilaita. Lähden kouluille asiakseni pieniä ryhmiä varten pariksi tunniksi, ja matkat ovat pitkät.
meillä on menossa sellainen " kierros" että pomo soittaa jos kuulut heihin jotka saavat lisäkorotuksen (merkkaa sitä että palkkasi on muita alempana). Tiedän että pomoilla on tänään koko päivän kestävä palaveri eli jos soittaa niin soittelee vasta illalla.
" Taas se kyselee töihin vaikka oon äitiyslomalla. Kohta se ei enää varmaan pyydäkään kun olis aika palata töihin. :("
No kyllä miettisin mitä se äitiysloman aloittaneelle soittaa.
Eli puhelimessa näkyisi vain outo numero ja vastaisin hyvin asiallisesti koko nimelläni.
Ihmettilisin mitä ihmettä soittaisi. Meillä ei ole tapana soitella työajan ulkopuolella kenellekään. En todennäköisesti vastaisi puhelimeen, tosin tuskin huomaisinkaan, koska mulla on työpuhelin laukussa iltaisin.
Omalla alallani (IT-palvelut) on yleensä erikseen sovittu hälytys- ja päivystysvastuut, joten kukaan ei ole velvoitettu vastaamaan ellei ole tuossa vastuussa. Niistä lähtee erikseen palkkakin juoksemaan, joten kovin pienestä asiasta ei kannata soittaa. Muistaakseni kahden tunnin palkka jos joutuu hälytystyönä vastaamaan puhelimeen.
Ja jos ei sovittu, niin sitten on huonosti järkätyt palvelut.
Meillä on nyt töissä tosi rankkaa, ja pomo on töissä 8-19.