Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pomosi soittaisi sinulle tänään klo 20, mitä ehtisit ajatella ennen vastaamista mitä asia koskee?

Vierailija
10.10.2007 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt töissä tosi rankkaa, ja pomo on töissä 8-19.

Vierailija
2/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tähän olisi helppo tällä hetkellä vastata.

Olen nyt vuoden ajan ajanut tes-asioita tässä talossa ja tänään pitäisi tulle pomolle soitto liitolta, joten varmaan saisin kuulla kunniani=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että sillä ei varmaan koskaan seiso.

Vierailija
4/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaiset kyllä ja se tarkoittaisi että sairaalassa on annettu katastrofihälyytys.

Vierailija
5/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..että sillä ei varmaan koskaan seiso.

Vierailija
6/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin ajattelisin, että on varmaan joutunut yhtäkkiä pitkälle sairaslomalle ja haluaa ilmoittaa siitä, kun toimin hänen sijaisenaan. Miksi ei ehtisi aamulla ilmoittaa ? Ehkä jos pitäisi osallistua heti aamusta johonkin kokoukseen hänen puolestaan.

Vierailija
7/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa puhekiellossa oleminen. Ja sitten painaisin punaista luuria.

Vierailija
8/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsi, en huomannut puhelua, kun olen luennolla klo 20:30 asti. Pomo on töissä jopa 8-22 arkisin ja joskus viikonloppuisinkin.

Vierailija
9/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
10/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos en olisi, ajattelisin, että myrskyä ilmeisesti pukkaa, ja soittelee ihmisiä päivystämään hätätöihin sähkökatkojen takia.

Vierailija
11/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saikulla ja mua pyydetään töihin. Mielelläni menisinkin, sillä tänään mulla on V-vapaa ja siitä saisi sitten tuplapalkan...

Vierailija
12/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtii työasioita, mutta kai se on ihan inhimillistä, jonkunhan se pomokin tarvitsee.....

Vierailija
13/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertävä aineenope... niin ja olisi hyvä jos soittaisi, joskus kouluilta vaan unohtuu ilmoittaa ja siellähän sitten palloilen ilman oppilaita. Lähden kouluille asiakseni pieniä ryhmiä varten pariksi tunniksi, ja matkat ovat pitkät.

Vierailija
14/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on menossa sellainen " kierros" että pomo soittaa jos kuulut heihin jotka saavat lisäkorotuksen (merkkaa sitä että palkkasi on muita alempana). Tiedän että pomoilla on tänään koko päivän kestävä palaveri eli jos soittaa niin soittelee vasta illalla.

Vierailija
16/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Taas se kyselee töihin vaikka oon äitiyslomalla. Kohta se ei enää varmaan pyydäkään kun olis aika palata töihin. :("

Vierailija
17/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miettisin mitä se äitiysloman aloittaneelle soittaa.

Vierailija
18/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puhelimessa näkyisi vain outo numero ja vastaisin hyvin asiallisesti koko nimelläni.

Vierailija
19/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettilisin mitä ihmettä soittaisi. Meillä ei ole tapana soitella työajan ulkopuolella kenellekään. En todennäköisesti vastaisi puhelimeen, tosin tuskin huomaisinkaan, koska mulla on työpuhelin laukussa iltaisin.

Omalla alallani (IT-palvelut) on yleensä erikseen sovittu hälytys- ja päivystysvastuut, joten kukaan ei ole velvoitettu vastaamaan ellei ole tuossa vastuussa. Niistä lähtee erikseen palkkakin juoksemaan, joten kovin pienestä asiasta ei kannata soittaa. Muistaakseni kahden tunnin palkka jos joutuu hälytystyönä vastaamaan puhelimeen.

Ja jos ei sovittu, niin sitten on huonosti järkätyt palvelut.

Vierailija
20/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: