Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette saaneet äitiyspäivärahapäätöksen?

10.10.2007 |

Itse olen toimittanut hakemuksen Kelaan heinäkuun lopussa ja täydentänyt hakemusta syyskuun alussa. Kaikki paperit pitäis Kelan mukaan olla ok. Siltikään päätöstä ei ole tullut. Koska Kelalla joutuupi aina jonottamaan ja odottelemaan, ajattelin kysäistä asiaa ensin täällä :)

Huomenna alkaa mammaloma sitten virallisesti, niin olisi mukava tietää, ovatko muut saaneet päätöksen ennen lomalle jäämistä vai tuleeko se mahdollisesti loman alkupäivinä?

Ja jos jollakin on tietoa, milloin ensimmäinen päiväraha maksetaan, niin siitäkin tieodosta olisin kiitollinen.

Terkuin Nennuski 34+5

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääpä sinulla tosi pitkään. Itse vein paperit Kelaan vajaa kuukausi sitten ja sain päätöksenkin jo toissaviikolla. En tiedä minkä verran asuinkunta vaikuttaa päätöksen saantiin.

Kannattaa varmaan olla uudelleen yhteydessä Kelaan.

Vierailija
2/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jäämässä äippälomalle vasta marraskuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain päätöksen vasta viime pe. Paperit laitoin työnantajan kautta varmaan puoltoista kuukautta sitten. PArissa viikossa tuli kyllä äippäpakkaus, mutta nuo raha-hommat sitten kestikin.

Ilmeisesti tekevät siinä järjestyksessä miten ihmiset jää äippälomille. Eli saattaapi kestää.

Vierailija
4/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan sivuilta " asionti" , katsomassa miten sinun asiasi siellä etenee.

Vierailija
5/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsepä tiedän ainaki mikä on syynä ettei päätöstä vielä kuulu..ens viikko on töistä lomaa sitten olis vielä jäljellä viikko töitä. 31.10 jään äitiyslomalle. Mutta syynä on se että " kerään" äitiysloman aloituspäivään asti palkkaa edelliseltä puolelta vuodelta, joka taas kerrotaan kahdella..Mutta eipä siinä päätöksen teossa mee kuin kuulemma ihan muutama viikko..

Vierailija
6/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapui noin viikon kuluttua kelaan jättöpäivästä.Ja ensimmäinen erä maksetaan päivää ennen laskettua aikaa.Päätöksen tulo vissiin kestää vähän siitä onko ruuhkaa kelassa ja noi tosiaan palkkapuolenjutut.