Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi johtua kirkas veri emättimestä outoon aikaan?

Vierailija
10.10.2007 |

Siis pari päivää ovulaatiosta, aivan kirkasta verta. Pitäskö tästä jotenkin huolestua vai?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs syöt pillereitä mutta ilmeisesti et, koska puhut ovulaatiosta niin voi olla vuotohäiriö, johtuen pillereistä. Kohdunkaulassa voi olla solumuutos tai kohdussa esim polyyppi tms. Yksi vaihtoehto on keskenmeno jos voisit olla raskaana. Yleisin syy on kaiketi hormonaalinen eli hormooneista johtuva häiriö. Kannattaisi käydä gynekologilla.

Vierailija
2/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a" seksiä viimeksi vuonna 2005" p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on myös tuntunu sellaselta ihmeeltä, ihan kun joku sukkapuikolla tökkis... hokasin, et on muuten ihan samalta tuntunu aiemminkin. pihkuran pahkurat. ja tollanen veri aina säikäyttää. kertokaa ja rauhoittakaa mua. mä yritin vähä googlata, mut enpä oikeen viisastunut

ap

Vierailija
4/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin virtsatieongelmia ehdottanut.

Vierailija
5/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaahan aika gynelle.

Vierailija
6/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aivan kirkasta verta, ei sitä sieltä nyt hulahtanut, mutta paperiin jäi reilusti kun pyyhki. Ja siis tässä funtsailin ja hoksasin,et tällasta ihme vihlontaa alavatsassa on ollut aiemminkin, juuri pari päivää oviksen jälkeen.

Juu tosiaan, yritin varata aikaa, gynelle ei annettu aikaa ollenkaan ja tavallisen lääkäriajan sain sinne kuukauden päähän.

Ja tässä alko ahistamaan, kun hokasin et suvussa aika rasitteita tällä alueella. En tiedä kuinka periytyviä tollaset on.

Voi hemmetti sanon minä. Ei kai täs auta kun pysyä järjissään sen kuukauden. Osaako joku vähän kuvailla sitä endometrioosia?

ap

Vierailija
7/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin paljoa maksa, kun siitä saa kai Kela-korvauksenkin.

Vierailija
9/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri " tuikkimalla" esim. jos olet tietyssä asennossa. Voi puhjeta itsekseen ja siis vuotoa esiintyä. Valitettavasti, minulla ei ole mitään lääketieteellistä pohjaa tälle, ajattelin vain kertoa kokemuksia.

Vierailija
10/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jätän sen diagnoosin lääkärille.

ap