lopetin:)
itse poltin 6 vuotta ja koko raskausajan sauhuttelin:/
onneksi rakas poikani oli syntyessään täysin terve.. tupakointi ei ole mitenkään vaikuttanut hänen kehitykseen ym..
itse poltin viimeisen tupakan sairaalan edessä maha pystyssä, olin menossa äitiyspolille raskausmyrkytyksen takia ultraan.. jouduin kuitenkin jäämään sairaalaan, koska raskausmyrkytys oli mennyt pahemmaksi. synnytys käynnistettiin ja poika syntyi samana päivänä. heti kun näin poikani ensi kerran, aloin katumaan tupakointiani.. kaduin sitä, että miten olen ikinä voinut niin ihanalle pienelle aiheuttaa pahaa oloa tupakoimalla. silloin päätin, siellä synnärillä, että en ikinä enää pakota pientä lastani kärsimään tupakoinnistani. en halunnut että hän joutuu haistelemaan pahan hajuista äitiä, tai imemään tupakan makuista maitoa. olen tyytyväinen lopettamis päätökseeni:) kertaakaan en ole sortunut, mitään vierotusoireita ei tullut.. mieli on joskus tehnyt, mutta se on mennyt ohi kun olen katsonut lastani ja hänen valloittavaa hymyään. olen ollut ilman 6kk2vk4pvä:)
en tuomitse tupakoivia äitejä, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.. minun omatuntoni ei tupakointia salli..
siitä olen 100% varma, jokainen kykenee lopettamaan tupakoinnin, jos niin päättää!! tsemppiä kaikille tupakasta irti pyrkivälle!!
Kommentit (2)
Positiivisen kannustuksen puolestapuhuja. ; )
äiti 32
Onpa hieno juttu!
Kumma kyllä, tähän aloitukseen ei ole tullut kommentteja ;)
Yleensä ikävät asiat keräävät kanssaihmisten huomiota enemmän..
Minäkin raskaana, lopettanut tupakoinnin 4.llä kuulla!