Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuo osta ja myy palsta toimi!

09.10.2007 |

Ärsyttää ihan tosissaan kun olen jo pitkään etsinyt haalaria talveksi pojalle.Olen yrittänyt ilmoittaa tuolla osta ja myy palstalla mutta en ole saanut yhtään tarjousta!Miten voi edes kuvitella kierrättävänsä mitään kun kaikki yhtään siistikuntoisemmat vaatteet päätyvät aina huuto.nettiin?!Muualla tarjonta on olematonta tai vaatteet likaisia ja kulahtaneita.Toinen asia mikä suututtaa on aivan epärealistiset hintapyynnöt.Käytetystä talvihaalarita pyydetään 70% ja jopa 90% uuden hinnasta!Itse voisin hyvinkin maksaa sen 50% mutta en juuri enempää ellei ole muuten huippuyksilö/harvinaisuus.Näköjään ainoaksi vaihtoehdoksi jää ostaa kaupasta:(Tulee vain hieman kalliiksi ostaa joka kaudeksi kaikki haalarit+muut tamineet uutena.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lisäksi huuto.netissä huutoajat ovat helposti sen 2 viikkoa.Ei itselläni ainakaan ole mahdollisuutta kytätä kahta viikkoa voittaako huudon vain ei...

Vierailija
2/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korotusautomaatin päälle, kun löydät mieluisan kohteen - ei tarvitse kytätä sulkeutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan toimi ei! Olen palstan kautta usean vuoden ajan vaatteita ostanut ja myynyt, mutta nyt täytyy sanoa, että ei toimi ollenkaan! Minäkin suosisin mieluummin suoraa kaupankäyntiä, en yksinkertaisesti ennätä huuto.netiä seurata. Ostaisin mieluisan tuotteet mieluummin heti, enkä lähtisi kilpahuutoon mukaan. Himoshoppaajien palsta tuntui alkuun toimivan, mut sekään ei enää...Mistä löytyis sopiva palsta, jossa voisi hyväkuntoista vaatetta kierrättää reilulla kauppameinigillä? Meillä ainakin kierrätettäisiin mieluusti Ticketiä, Reimateciä ja Lenneä.

Vierailija
4/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytttyjen vaatteiden hinnat ovat tosiaan nousseet. Ja kaikki hyväkuntoiset haalarit menevät kyllä sitä kautta kun siellä niistä saa parhaan hinnan. Ja sitä kai jokainen toivoo, luulisin ainakin.

Kysynnän ja tarjonnan laki.

Huutiksen uusi hyvä puoli on se osta heti -juttu. Itse inhoan myös sitä kyttäämistä, muistaako juuri kohteen sulkemisaikaan olla paikalla. Ja joskus tarve olisi akuutti, ei silloin voikaan jäädä odottelemaan josko saisi tuotteen ostettua.

Vierailija
5/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kun myin tätä kautta vaatteita, niin kas kummaa samat vaatteet olivat pian huutonetissä myynnissä tuplahintaan. Sen jälkeen olen myynyt vain Huutiksen kautta, kun alkoi " drokaaminen" ottaa aivoon.

Tästä aiheesta täällä oli muistaakseni noin vuosi sitten aika paljon puhetta kun monen itseni kaltaisen " himoshoppaajaan" myymät vaatteet päätyi ihmeellisesti HuutoNettiin myyntiin.

Vierailija
6/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä myyjän ominaisuudessa. Ottaa päähän ostajat kun ensin kysellään kovasti kuvien perään ja sitten täydellinen hiljaisuus tai armoton tinkaaminen. Mistään ei haluta maksaa mitään.

Esimerkki: laitoin myyntiin jonathanin välikausihaalarin, siihen sopivat sydvestin ja hanskat. Kaikki sävysävyyn. Käytetty vain YKSI kerta kun poika ei suostunutkaan pitämään. Ei mitään käytönjälkiä. Voi siis sanoa, että setti oli uusi ja vielä saman vuoden mallistoa. Hintapyyntöni koko setille oli 30e. Eräs äiti intti kovasti, että hän on valmis maksamaan siitä vain 20 euroa. En myynyt. Laitoin huutonettiin ja meni aika reippaasti yli sen mitä olisin itse pyytänyt.

Aikaisemmin myös meidän monet vaatteet päätyivät huutikseen miltei heti kun olivat meiltä lähteneet.

Kannatan todella kierrätystä mutta en ymmärrä, että miksi pitäisi antaa lähes ilmaiseksi kaiken jollekulle vieraalle.

Meillä on siis paljon vaatteita pojalle ja suurimmaksi osaksi merkkivaatteita, joten huutonetissä saan edes pienen osan pois siitä mitä olen itse maksanut.

Tästä aiheesta on tosiaan jauhettu paljon mutta pistinpä taas kerran lusikan soppaan...

Vierailija
7/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on pyytänyt kuvan ja sitten ei enää kuulukaan mitään? Sehän tarkoittaa tietenkin sitä, että tuote ei ollutkaan kiinnostava. Ja eihän sitä vastausta tarvitse jäädä odottamaan. Myy sille joka ensimmäisenä haluaa sen ostaa. Minä ainakaan en tarvitse ei-kiitos -vastauksia, sähköpostia tulee muutenkin kiitettävästi.

Eli mikä siinä on ärsyttävää?

Vähän ohi aiheen:).

Vierailija
8/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ärsyttää on ehkä turhan rankka sana. Tottakai myyn sille joka ekana ostaa, mutta mutta...ehkä tämä ei kiitos on tällaista peruskohteliaisuutta. Enkä usko, että on mikä suuri vaiva se laittaa.

Itseäni ehkä enemmän ärsytti sellaiset, jotka varasi tavaran heti ja sitten laskeutui täydellinen radiohiljaisuus. Sitten kun tavaran oli myynyt viikon ihmettelyn ja odottelun jälkeen, tultiin herkästi " lankoja pitkin" .

Mutta kuten sanottu, en enää käytä tätä osta ja myy- palstaa ja tällaisten asioitten kanssa ei ole enää tarvinnut vaivata päätä :)