Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyynystä kysymys?

09.10.2007 |

Eli milloin olette laittaneet pienen tyynyn lapsenne pään alle? Meillä reilu 1v lapsukainen ja tuli vaan mieleen että millonkas.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei olla vielä käytetty tyynyä. Hyvin on nukkunut ilmankin. Oon jostain lukenut että parempi niskalle oiskin nukkua ilman tyynyä, tai mitä pidempään ilman niin sitä parempi. Varmaan jossain vaiheessa piakkoin matalaa tyynyä kokeillaan että haluaako tyttö sellaista käyttää..

Vierailija
2/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jossain vaiheessa otettiin käyttöön sellainen ihan lituskatyyny. En oikein muista tarkkaan että minkäikäisenä. Ehkäpä vuoden iän lähestyessä.... ?

Nyt sitten ehkä n. kuukausi sitten otimme käyttöön sellaisen lastentyynyn.

Poika n. 1 v 7 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan ilman tyynyä kannattaa antaa nukkua. Tyyny ei ole hyväksi lapsen fysiikalle.

Meillä on otettu käyttöön noin 2-vuotiailla.

4/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin tyyny käyttöön yhden nuhan yhteydessä (piti saada päätä vielä vähän ylemmäs, vaikka sänkyä oli korotettu) neidin ollessa n. 2v. Ihan tavallinen tyyny, ei kumminkaan mun mielestä mikään paksu, taitaa olla n. 5 cm. Aluksi nukkui vyötäröstä ylöspäin tyynyllä, nyt enää pää. Siihen asti nukkui ilman minkäänlaisia tyynyjä, mutta tykkäsi kyllä isompien veljien vieressä maata pää tyynyllä kuten muutkin. :)

Vierailija
5/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika sai tyynyn ollessaan noin 7kk ikäinen.

juu, olen monta kertaa kuullut että ei se sitä tarvitse, mutta mitäpäs olette siitä mieltä jos lapsi itse haki päänsä nallen syliin tai jalkojen päälle ja nukkui siinä koko yön? nalle oli noin 70cm pitkä, eli ei ihan mikään matala.

todettiin miehen kanssa että ehkä on parempi hankkia tyyny kuin niska vinossa nukuttaa lasta.

siitä asti tyyny on ollut tärkeä osa nukkumista.

tokihan se on pienille lapsille tarkoitettu ja nyt kun poika on 2v käytössä on tuo samainen tyyny.

Vierailija
6/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin jo pitkän aikaa kasannut nukkuessaan kaikki vuodevaatteet ja pehmolelut päänsä alle ja meidän sängyssä ollessaan oli ihan onnessaan, kun sai oikean tyynyn päänsä alle.

Kuopus alkoi tekemään tota samaa vuodevaatteiden pään alle kasaamista vasta 1,5 v ikäisenä, jolloin ostettiin hänelle sitten samanlainen littana lastentyyny.