Mä alan kohta vihaamaan enemmän ja enemmän
noita lakolla uhkaavia hoitajia! Eikö ne ymmärrä että ihmishenkiä voi menehtyä heidän ahneutensa seurausena ja leikkausjonot vaan lisääntyy! Isäni on odottanut jo 3kk leikkausta ja nyt joutuisi odottamaan lisää, kyllä pistää vihaksi tollaset hoitajat!!
Kommentit (17)
Ja vielä vähemmän kiinnostaa hoitaa, kun kaupan päällisiksi saa ruikuttavat omaiset. Voitte painua isäs kanssa minne lystäätte.
vaikka kukaan läheiseni ei mihinkään enää jonotakaan. Vihaan aina kaikkia julkisen sektorin työntekijäryhmiä, jotka aikovat lakkoilla - ainakin jos palkat ovat jo ennestään ok (esim. pph:t joutaisivat kyllä vaikka lakkoillakin, on sen verran paskat palkat).
Ja kyllä, vihaan edelleen lääkäreitä (siis ryhmittymänä, en yksittäisiä henkilöitä) sen 6 vuotta vanhan jutun takia.
tai mene yksityiselle tai ulkomaille isäsi kanssa. Siellä ne sh:tkin saa oikeaa palkkaa ja mielellään auttavat isiäsi.. äläkä urputa täällä kun me otetaan nyt kerralla kaikki lisät jotka te muut ootte vuosien mittaan saaneet, ja meille on tarjottu vaan kylmää kättä ja vedottu siihen että ei ole rahaa..
Mä viis veisaan potilaista tällä hetkellä, koska ihan sama vaikka kuinka antaumuksella työtäni tekisin, on palkka yhtä surkea
3
jotka tekee työtänsä tuolla ASENTEELLA! Käsittämätöntä??? vaihtakaa alaa hyvän sään aikana! Irtisanoutukaa heti!
Todellakin asenteeni on juuri tämä, juuri niin kauan kun ei palkkaa tule lisää. Vituttaako, kun ette voi mitään;)?
Herätkää pahvit, kunnallisverojen korotus on ihan ok, jos sillä taataan vanhuksille ja sairaille hyvä hoito. Nykyisellä hoitoalojen kehnolla arvostuksella ei hyvää hoitoa kaikille riitä.
3: ottaako ammatinvalinta päähän?
Se on voi voi ja penninvenytystä sitten vaan:)
Minä saan aina rahalla laadukasta hoitoa eikä tarvitse välittää kaltaisistasi ruikuttajista. Aaah -kyllä elämä on ihanaa!!!
turha ruikuttaa huonosta palvelusta, kun ei palkka on mikä on..
ja kiva tietää et joudutte sairaalaan joskus ni teidän hoitaminen ja henki on 1600e-2000e arvoinen.
Aina täällä valitetaan hoitajista, mutt ilmatteeks niiden pitäisi tehdä loistavaa työtä..
vittu et ootte typeriä..ja naurettavia..
koska palkka on matalahko? Onpa taas logiikka.
" turha ruikuttaa huonosta palvelusta, kun ei palkka on mikä on.."
MENKÄÄ JA MAKSAKAA HOIDOSTA OIKEA SUMMA. eHKÄ PITÄISI LUOPUA TÄSTÄ TERVEYDENHUOLTOJÄRJESTELMÄSTÄ JA LAITTAA KAIKKI MAKSULLISEKSI, MITES SITTEN SUUT PANTAS?
Itse tarvitsen aina silloin tällöin sairaalahoitoa kroonisesta sairaudestani johtuen, ja normaalipalkkaisena haen tuota hoitoa julkiselta puolelta, koska yksityisen taksat olisivat liian kovat minulle.
Jotenkin ajattelen niin, että ne parhaimmat hoitajat siirtyvät muihin tehtäviin/yksityiselle, jos heille ei makseta kunnon palkkaa. Mikäli palkat pysyvät kovin alhaisina muihin aloihin/työnantajiin verrattuna julkisella puolella, niin alalle ei silloin jää kuin vain ne, jotka eivät töitä muualta saa, näin kärjistetysti sanottuna, eli myös minun saamani (ja myös muiden) saama hoito tulisi huononemaan.
Vaikea hoitaa työnsä niin hyvin kun on kokoajan vitunmoinen kiire
ja joka paikkaan pitäis revetä..
Vierailija:
koska palkka on matalahko? Onpa taas logiikka." turha ruikuttaa huonosta palvelusta, kun ei palkka on mikä on.."
kai sä oot edes omaishoitaja tai ryhdyt sellaiseksi 100e kuukaudessa kun isi toipuu.
Kukahan on itsekäs?