PIKAISIA VASTAUKSIA!!
Olen syönyt pillereitä ja kiertoni on ollut kokoajan kuin nakutettu 28pv. Menkat piti alkaa sunnuntaina, ei ole kuulunut ei näkynyt.. Eikä ole ollut ollenkaan sellaista oloa, että olisivat tuloillaan, mahakipua jne.. Voisko olla että ois käyny " hassusti" ? Joko meen testin ostoon? Kokoajan voisin syödä kaikkea suolaista, ei normaalia sekään, chilipähkinäpussi sai illallakin kyytiä.. Ennestää;-02,-04,-06..
Kommentit (7)
minulla on yasmin-merkkiset. söin samoja toisen ja kolmannen lapsen välissä ja nyt reilun 6kk..
no minulle kävi " hassusti" tuossa loppukesäsät, eli olin syönyt Cerazette-merkkisiä minipillereitä ja kierto oli niiden kanssa tasavarma 27-28 päivää ja ihan selkeillä kuukautisilla. Elokuun lopussa jäi sitten menkat tulematta, rinnat turposivat samantien kokoa isommiksi ja alkoi sellainen kuvottava olo (kp 29) ja tein sitten positiivisen testin. Nyt raskaana 11+1.
Neuvolassa ovat kyselleet kovasti, että olenko voinut unohtaa pillereitä tai ollut vatsataudissa tms. Tiedän, etten ole unohtanut yhtään pilleriä (liuskassahan on päivät) enkä ole ollut kipeänäkään. Että tämmöinen tapaus...
nyt jo ihan onnellisina odotellaan tätä kolmatta, ihmettä kerrassaan. Mutta olihan se alku aikamoinen shokki.
on ultrassa saatu kiinni ja aina silloin tällöin senkin olen tuntenut. Yhdistelmienhän pitäs muutaa limakalvoakin, joten kiinnittyminen olis vaikeempaa, mutta ei sekään sata varma ole.
Kannattaa tehdä ehdottomasti testi ennen kuin alat syömään uutta kiekkoa pillereitä. EIkös kohta sitten tule jo 7 päivän tauko täyteen?
En ole aloittamassa uutta liuskaa, olis tark siirtyä renkaaseen.. Meen huomenna käymään nlasssa muuta asiaa, ajattelin jos samalla testais..
niipa:
no minulle kävi " hassusti" tuossa loppukesäsät, eli olin syönyt Cerazette-merkkisiä minipillereitä ja kierto oli niiden kanssa tasavarma 27-28 päivää ja ihan selkeillä kuukautisilla. Elokuun lopussa jäi sitten menkat tulematta, rinnat turposivat samantien kokoa isommiksi ja alkoi sellainen kuvottava olo (kp 29) ja tein sitten positiivisen testin. Nyt raskaana 11+1.
Neuvolassa ovat kyselleet kovasti, että olenko voinut unohtaa pillereitä tai ollut vatsataudissa tms. Tiedän, etten ole unohtanut yhtään pilleriä (liuskassahan on päivät) enkä ole ollut kipeänäkään. Että tämmöinen tapaus...
nyt jo ihan onnellisina odotellaan tätä kolmatta, ihmettä kerrassaan. Mutta olihan se alku aikamoinen shokki.
pakko udella että teitkö testin tuolloin kp 29?
Mulla myös cerazette pillerit olivat muutaman kuukauden käytössä, ihan normaalit 28 pvän kierrot tuli, mutta nyt viimeiset menkat oli 4.8. ja sen jälkeen ei kuulunut....
9.9. lopetin pillerit ja 27-28.9. tuhrutti tunnin verran ja loppui!!! ja nyt niitä ei sitten kuulu?
raskauden mahdollisuus olematon, koska 9.9. kun pillerit lopetin olemme tunnollisesti kumia käyttäneet jo päivää ennen pillereiden lopetusta ja tietty tunnollisesti myös sen jälkeen..
Mystinen on naisen elimistö.
testin ostin kaappiin kyllä, jos ei ala kuulumaan.
T:neiti21
Mulla jäi Harmonetilla yksi syksy kahdet kuukautiset kokonaan välistä, siis pisaraakaan ei herunut, niin että elokuusta joulukuuhun mulla oli vain kahdet kuukautiset. Molemmilla kerroilla kävin terveyskeskuksessa raskaustestissä, en ollut raskaana.
Tuleehan siitä tosi outo olo, kun pilleriä on syönyt eikä kuukautisia tule. Mulla auttoi pillerimerkin vaihtaminen sellaiseen, jossa oli vähän enemmän hormoneja.