Kosteussuojahousut? Jonathan....
Mietin täällä ostanko vai enkö osta jonathanin kosteussuojahenkselihousuja pikkumiehellemme. Onko jollain kokemusta niistä, ovatko kannattava ostos, vai kannattaako ostaa jotkut muut. Talveksi pojalle on ostettuna jo lassien supratech-haalari, mutta toiseksi puvuksi haluaisin henkselihousut ja takin.
Entäs millaiset koot jonathan vaatteissa yleensä on? Mikähän koko olisi viisasta ostaa nyt n.90cm pitkälle lapselle?
Kommentit (3)
Ja tosiaan ostin takit kokoa suuremmat kuin housut. Ja takit silti ihan ok kokoiset. Kannattaa sovittaa tai mittailla tarkkaan.
Muuten oon ollut tyytyväinen paitsi en noihin takkien vaaleisiin väreihin lika näkyy niin helposti. Viime vuonna oli musta sininen puku ja pesukertoja oli paljon harvemmin...
Meillä on ollut 92cm välikausivarusteet ja housut menevät vielä justiinsa kauden loppuun.
Takin koko riippuu kyllä ihan lapsesta. Meillä on yleensä ollut yhtä kokoa pienempi takki, nyt oli samankokoinen ja se on sopivan väljä vielä.
Osta ainakin takki kokoa 98. Meillä poika on suunnilleen saman pituinen ja olin aika hämmästynyt kokeillessani tuota koon 98 takkia, kun se on juuri sopiva.
Jonathanin vaatteissa on mielestäni loistava hinta-laatusuhde ja ainakin itse ostan niitä ennemmin kuin esim. Reimateciä.