Mitä päälle työhaastatteluun, mainostoimisto kyseessä?
Ääh, mulla on huomenna työhaastattelu mainostoimistossa.
En osaa päättää mitä laittaisin päälle.
Vaihtoehtoina on tylsähkö, konservatiivinen housupuku - ihan siisti mutta ah niin tylsä. Ihan hyvin kävisi johonkin konservatiiviseen pörssiyhtiöön :)
Toinen vaihtoehto olisivat paljon trendikkäämmät tumman harmaat housut ja niiden kanssa korkeakorkoiset kengät. Näihin housuihin mulla ei ole mitään sopivaa jakkua ja jakku yleensäkin tuntuu niin tylsältä tuollaisessa paikassa.
Millainen yläosa voisi tulla kyseeseen jos jakut jätetään pois laskuista? Vielä ehtii kaupungille!
Kommentit (5)
tai sitten suorat housut ja joku toppi, esim. paksua silkkiä hillityllä kuvioinnilla, tms.
Olen samaa mieltä, että EI housupukua, jollet hae toimiston johtajaksi!
Ja todellakin, unohda se housupuku!
jotain uutta, trendikästä ja omaperäistä. Mitkään menneen talven lumet ei kerro hyvää sun nenästä haistaa uusia tuulia...
yläosaksi jakun sijasta paita ja neuleliivi, neulepusero ja huivi tai näyttävä kaulakoru, luulisin että jos olet alalla sinulla on silmää väreille ja trendeille.
Esimiehen tai asiakaspalvelun on ehkä syytä näyttää korrektilta housupuvussa, niiden jotka tekee operatiivista työtä toimistolla, riittää että on siisti ja puettu.
Mutta eikö sinun alallasi luovuuskin ole yksi kriteeri?