Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko jättää lapsen nukkumaan pinnikseen kun olet 5-10min poissa?

Vierailija
09.10.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskaltaisinkin,muttei ole minun tapani toimia--en KOSKAAN jätä lapsia yksin,edes hetkeksi.

Vierailija
2/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari olen jättänyt lapsen nukkumaan siksi aikaa, että olen JUOSSUT viemään roskapussin - matkaa n. 20 metriä ulko-ovelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalitilanteessa en koskaan jättäisi.

Vierailija
4/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari minuuttia menee jos käyn esim. hakemassa puita ja sen lapset on usein keskenään. 10min on ehdottomasti liikaa mielestäni.

Vierailija
5/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaavi nukkuu yläkerrassa, et ohan se tavallaan yksin päikkäreillään ku me muut ollaan alakerrassa. Silti tuntus hurjalta lähtä kotoa johonki ku vaavi nukkuu. Toki roskat voin viedä sillä välin, ja vaikka pihalla jotain touhuta.

Vierailija
6/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä on joskus pakko ja en koe tuollaista minään hirveänä laiminlyöntinä. Olen sosiaalityöntekijä-opiskelija eli en ehkä ihan pahimmasta lastenrääkkääjä-päästäkään.

Vierailija
7/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oleellista on myös se mitä tekee sen 5-10min. Jos lähtee autolla / pyörällä / kävellen vaikka lähikauppaan niin on aina onnettomuusriski jonka seurauksena lapsi saattaakin jäädä yksin todella pitkäksi aikaa.

Vierailija
8/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maalla pienetkin vauvat jäävät itkuhälyyttimen kera aamulla sänkyynsä nukkumaan, kun olemme askareilla. Aamuhommiin menee parisen tuntia ja jos vauva herää, niin sitten se haetaan vaunuhinsa makoilemaan loppu hommien ajaksi. Isommat lapset osaavat odottaa kiltisti vanhempia, jos sattuvat heräämään ennen aamuaskareiden päättymistä ja toki hereillä ollessaan katsovat pienempien perään...

Vierailija
9/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee, että käy jonkun mutkan ajamassa autolla ja siihen menee max 10 minuuttia niin en todellakaan jättäisi. Jos taas menee vaikka omalle pihalle touhuilemaan 10 minuutiksi niin jättäisin.

Vierailija
10/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mähän jätän sen tuntikausiksi sinne yksi nukkumaan illalla klo 19.30 ennen kuin menen itse nukkumaan!!!!

Onko teillä kaikki kotona?

ja jos lähden ovesta ulos pihalle ystävien kanssa iltaa istumaan puutasrhaan niin laitan itkuhälyttimen.....

Ja itkuhälyttimen kanssa kuulen jopa nopeammin sinne pihalle senb heräämisen kuin olohuoneeseen ilman itkuhälytintä.....

Anna mun kaikki kestää......

Vierailija
11/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jos kyseessä on omalta tontilta poistuminen autolla,pyörällä jne..niin ei missään tapauksessa. Sen pikkuisen 5min aikana kerkeää tapahtua mitä vain minulle tai lapselle..

Mutta uskallan itkuhälyttimen kanssa touhuta pihalla pihahommia unien ajan ihan hyvillä mielin.

Vierailija
12/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee max. 3 min kun käytän koiran pissalla ennen kuin menen itse nukkumaan. Asutaan kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Ulos kestää kävellä 10 sekunttia ja koira tekee pissansa heti kun päästään kadulle. En ylitä tietä missään vaiheessa, joten en pelkää joutuvani onnettomuuteen. Minulla on aina avaimet ja puhelin mukana.

Vierailija
13/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuole vaikka herää heti ja huutaa sen 5min, mitä ei ole koskaan tehnyt (ainakaan minun ollessa paikalla, että ois herännyt heti illalla)

Vierailija
14/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jättämisen rajan pidän siinä, että kotialueelta en poistu mihinkään. Em. mainitsemani asiat eivät mielestäni ole edes yksin jättämistä, vaan ihan kotitöiden puuhailuun kuuluvia asioita.

Jätän muuten lapset sisälle keskenään, kun käyn tamppaamassa mattoja. Siinä menee kyllä hieman aikaa, mutta näen ikkunasta sisään ja yleensä lapset heiluvatkin ikkunan takana katsomassa.

Vierailija
15/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten koskaan tee sitä, koska asumme kerrostalossa, eikä ole mitään tarvetta.

Vierailija
16/16 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta okt:ssa olen vienyt roskia, hakenut postia, jutellut pihalla tutun kanssa tai ollut terassilla