Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärtyneestä paksusuolesta kärsiviä? Onko Visiblin auttanut teitä?

Vierailija
09.10.2007 |

Lääkäri kirjoitti mulle tuota ja neuvoi myös käyttämään Disflatylia. Miten te hoidatte itseänne ja miten lääkärit ohjeistaneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli on kirjaimellisesti " paskana" .

Vierailija
2/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en oikein tiedä milloin mikäkin ruoka-aine aiheuttaa kipeän vatsan.. välillä ruoka-aine A aiheuttaa hirveät kivut ja sit toisaalta, jonkun ruoka-aine X:n kanssa kipuja ei ole ja päin vastoin... Ei varmaan pitäis kohta syödä mitään :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 3

Vierailija
4/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin riisiä tonnikalaa ja vihreää salaattia. Lisäsin ruokia vähitellen. Nyt vältän vain raakaa kananmunaa (majoneesia yms.) ja grillimakkaraa. Visibliniä käytin vuosia ja se auttoi aika hyvin, sekoitin sitä yleensä jogurttiin. Joskus hurjimpina hetkinä sekoitin sitä limsaan, se auttoi nopeasti. Nyt useamman vuoden on jo mennyt paremmin, vältän stressiä ja suolistoni voi hyvin. Kaikessa syömisessä koitan noudattaa kohtuutta.

Vierailija
5/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta colonoskopiassa ei löydetty mitään. Vaivat pahenivat ja jouduin sairaalaan. Nyt minulla on tiukka ruokavalio. Googleta scd niin löydät varmasti suolistolle sopivaa ruokaa.

Vierailija
6/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vain raasteet ja muut raakakasvikset pannassa. Sama tauti

Vierailija
7/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut siitä apua. Myöhemmin luinkin jostain että se sopii lähinnä niille joilla ripuli ja ummetus vuorottelee, minun ongelmani on jatkuva ripuli. Siihen olen käyttänyt ihan imodiumia, silloin kun oireet ovat vaikeat.

Vierailija
8/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tauti on vielä aika akuutissa vaiheessa, vältän viljatuotteita. Maito tuotteet tuntuvan käyvän. Hedelmiä yms nopeita hiilihydraatteja en voi syödä, koska minulla on kortisonikuuri ja sokeri nousee.

Mitä sitten voin syödä? Ehkä vastaus on helpompi tehdä näin päin. Riisijauhoista tehtyjä ruokia, hernekeittoa, uunikalaa, vähäsen luontaisesti gluteenittomia näkkäreitä. Hyviä vinkkejä olen saanut scd-resepteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä