Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadi vihaa Martinaa, tiesitkös tämän?

Vierailija
09.10.2007 |

Suvi, Kadi ja Piia jäivät sisälle kolmestaan. He eivät olleet yhtä innoissaan uudesta asukkaasta kuin talon miehet. Kolmikko tuijotti ovea ja toivoi, että sieltä tulisi myös komea mies uudeksi asukkaaksi.

- Pakko meillekin on nyt tulla joku, kun pojille tuli tuollainen, Suvi mietti ja alkoi saman tien pohtia, miten Martina osaa julkkiksena olla BB-talossa.

- Sen on varmaan paljon vaikeampi olla täällä, kun se joutuu niin paljon tarkemmin miettimään mitä tekee. Me muut voidaan olla ihan niin kuin halutaan, Suvi sanoi.

- Ei se ole ennenkään miettinyt, Kadi tuhahti ja paljasti samalla, ettei hän pitänyt lainkaan Martinasta.

- Olen minä sitä nähnyt yökerhoissa. Mun kaverit on sanoneet, että jos ikinä törmään siihen, pitää mun vetää sitä turpaan, Kadi uskoutui Saulille ja Tiinalle päästyään puhumaan heidän kanssaan makuuhuoneeseen, jossa muut eivät keskustelua kuulleet.

Kadin vihamielisyys Aitolehteä kohtaan johtuu ilmeisesti siitä, että Kadi on Alexei Eremenkon ex-tyttöystävän Jenni Rantalan ystävä. Aitolehti oli kuuluisa kolmas pyörä Eremenkon ja Rantalan parisuhteessa. Rantala ja Eremenko eivät ole enää yhdessä.

Kadi myös kertoi tytöille, että hänen mielestään Martina oli katsonut häntä kylmästi. Tyttöjen yhteisasuminen ei siis ainakaan lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla. Lähipäivät näyttävät, millaisiksi heidän välinsä muotoutuvat.

Jos joku kysyy miksi luin tämän iltasanomien palstalta ja liimasin tämän tänne aloitukseksi, en tule myöntämään mitään! Turhanpäiväistä ja jonninjoutavaa... silti...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän