Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina luovutti.

Vierailija
09.10.2007 |

Ilmoitti asiasta asukkaille. Lähtö tapahtuu seuraavan 24 tunnin kuluessa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti tekee lähtöä. Meikkailee ja joku kassi on tullut varastohuoneeseen.

Vierailija
22/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä TIETÄVÄT, että valvominen loppuu parin päivän päästä ja sitten he saavat nukkua taas niin paljon kuin haluavat.

Ja miksi ihmeessä he sitten päättivät riskeerata 99 % viikkobudjetista, kun olisi voinut valita vain 25 %??? Ei olisi siis ollut mikään pakko ryhtyä edes koko hommaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannosta otetaan myöhemmin tänään yhteyttä, ja yritetään kuulemma puhua Martinaa jäämään, eli ei voi tietää...

Vierailija
24/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt että kadilla on ihan oikea rytmihäiriötaipumus, ns. flimmeri, hänellähän on rytmihäiriölääkkeetkin ymmärtääkseni. (saa korjata jos olen ymmärtänyt väärin) Ja se on ihan eri juttu kuin että tulee pari lisälyöntiä. Ja joku unettomuus ei tosiaankaan silloin tee hyvää vaan altistaa rytmihäiriöille.

Vierailija
25/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos Kadilla olisi tosiaan enempiä ongelmia pumppunsa kanssa, hän varmaan jättäisi alkoholitkin juomatta, alkoholi tai oikeastaan krapulahan myös altistaa rytmihäiriölle, eikö?

Vierailija
26/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi kielletty

nukkuma aika aloitetaan siitä kun joku käy pitkälleen

Vierailija
27/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää totta, onko lähdös

Vierailija
28/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymyksen kitkemiseen asukkaat yrittivät keksiä piristystä. Farbod harjoitteli sketsejään ja muut riehaantuivat painimaan pihalla. Myöhemmin Martina keskusteli Farbodin kanssa fiiliksistään talossa.

Sohvalla istuskelivat ja haukottelivat Jussi, Timo, Martina sekä Piia. Jussi ja Timo valittelivat väsymystään.

- Mua ei enää, mä piristyin, Martina totesi hymy huulilla.

- Iltaa kohden vaan pahenee, Piia mietti kauhulla tulevaa.

Martina laski, että asukkaiden kannattaisi valvoa ainakin aamukolmeen. Nainen pohti, että univaje ei olisi ajallisesti paha, jos vain olisi enemmän tekemistä.

- Vaikka ollaankin väsyneitä, niin ei tässä auta mikään, Timo kannusti porukkaa olemaan valittamatta.

- Haluis luovuttaa, mutta ei anna periaate periksi, Martina mietti ääneen.

- On niin h**vetin jääräpää siinä, että ei haluu luovuttaa, Piia jatkoi.

Jussi ehdotti, että asukkaat menisivät ulos haukkaamaan raitista ilmaa. Timo totesi tämänkin väsyttävän.

- Pitää mennä kattoo mitä se Fabe tekee, kun miestä ei ole taas näkynyt hetkeen, Timo mietti ja nousi sohvalta. - Se on jossain paljussa pää alaspäin.

Timo asteli pihalle, missä Farbod oli harjoittelemassa sketsejään. Mies totesi pihan olevan hyvä paikka, sillä siellä sai harjoitella rauhassa.

Farbod

Timo selitti miehelle, että osa haluaisi mennä nukkumaan. Farbod ehdotti kylmän veden heittämistä kasvoille. Timo kertoi kokeilleensa jo kikkaa, mutta menestyksettä.

- Mä ajattelin kertoo kohta kebab-aiheisia vitsejä, Farbod totesi sisälle astuessaan ja sai Timon nauramaan.

Sisällä Jarkon ja Jussin silmät painuivat kiinni toviksi. Asukkaat alkoivat ihmetellä, kuka talossa nukkui. Jarkko avasi silmänsä ja hyppäsi ylös Kulta-makuuhuoneen lattialta. Laskuri pysähtyi.

Väsyneet asukkaat siirtyivät pihalle riehumaan. Nurmikko litistyi asukkaiden painiessa pihamaalla. Sisälle jäivät vain Martina ja Farbod, jotka keskustelivat naisen vaikeasta olosta talossa. Kaksikkoa yhdisti se, että molemmilla oli rakas ihminen odottamassa ulkomaailmassa.

- Se on vaan tästä kiinni, Farbod totesi jo osoitti päätään.

- Niin, mä tiedän. Mutta mun kysymys on se, että onks tää sen arvoista, Martina pohti.

- Jokainen arvostaa eri asioita. Sun elämä on ihan eri kuin meillä, Farbod sanoi. ¿ Mä tulin tänne oppimaan. Harvat pärjää tässä.

Farbod totesi talossa elävän ison ryhmän, josta jokaisen kanssa tuli tulla toimeen. Tämä olisi haaste monelle.

- Se mikä ei tapa, se vahvistaa. Mä uskon siihen, Farbod lausahti.

- Niin, mä tiedän sen itsekin, että luovuttamisella ei tässä elämässä pärjää mitenkään, Martina totesi.

Farbod ja Martina jäivät keskustelemaan seurustelun tuomista lisäongelmista Big Brother ¿talossa muiden virkistyessä pihaleikkien parissa.

Uutisarkisto Uutisarkisto RSS

Että tuskin on luovuttamassa.

Vierailija
29/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutaman yön jaksaa muutaman tunnin unilla kuka tahansa, vaikka väsyhän siinä taatusti tulee...

Vaikeinta noilla kai onkin se, kun ei ole oikein mitään tekemistä, aika ei kulu.

Vierailija
30/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitää nukkua samaan aikaan. Kyllä sillä muutaman päivän pärjää ilman, että kuolee!

Vierailija
31/31 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin niiiiin jähmee asukas, että suurin rentous ja ilo on talosta kadonnut hänen myötään :-(