15v poika yöpyy jo tyttökaverinsa luona, muita?
tämä on nyt tätä. Kuinka tavallista on että tuonikäinen jo yöpyy? ripillä käyty joten....
Kommentit (7)
Ja tuo on nykyinen mieheni ja lapseni isä. (Ei siis ollut teini raskaus:D)
Ei se yökyläilyn estäminen seksiä olisi estänyt, tulipa sitä harrastettua koulun wc:ssäkin...
Jos ovat, niin miksi eivät saisi yöpyä keskenään?
Kyllä minäkin 16-vuotiaana halusin mieluummin jäädä poikaystävälleni yöksi kuin tallustella yömyöhällä pimeässä ja kylmässä yksin kotiin. En tosin saanut siihen lupaa ennen kuin vanhempani tutustuivat kunnolla poikaystävääni, mutta sen jälkeen ei ollut ongelmia. Oli ihanaa saada nukahtaa oman kullan kainaloon! Tosin olimme lukiossa tuolloin jo, mutta vain vuotta vanhempia kuin ysiluokkalaiset.
Yöpymiseen ei meillä muuten liittynyt seksiä pitkiin aikoihin, vaikka olin syönyt kivuliaiden kuukautisten takia pillereitä jo ennen seurustelun alkamista (ja vaikka olimme molemmat toisillemme ekoja eli kortsua ei tarvittu tautien pelossa). Ja tuo poikaystävä on ollut aviomieheni jo kohta 10 vuotta :) Ja ihana onkin edelleen!
ja sit ku vääntämällä sain luvan pyytää poikaystävän yöks, oltiinki pian kihloissa ja muutettu yhteen. Parin vuoden päästä erottiin ja muutin yksin omaan kämppään 18 vuotiaana...
Et ei mun mielestä 15 vuotiaiden tartte vielä öitä yhessä viettää. Vanhempien pitäs edes yrittää pitää lapset lapsina mahdollisimman pitkään ja ton ikäsille rajat vois vetää tohon. Kyllä ne sekstailla voi tosiaan ihan missä vaan, mutta kyllä niiden pitää 15 vuotiaana vielä tuntee se, et he EIVÄT ole aikuisia, eivätkä voi täysin oman pään mukaan käyttäytyä.
Paremmin oppii nuoret itsensäkin ja halunsa tunteen, ku ei " tarvi" kaikkee kokeilla niin nuorena.
Nainen, yhden lapsen äiti 24 vee
Itse olin ekaa kertaa poikakaverilla yökylässä 18-vuotiaana. Enkä kyllä paljon nuorempana aio omia lapsianikaan päästää.
Siitä kului vielä lähes vuosi, ennen kuin harrastettiin seksiä.
Nykyisin muistellaan lämmöllä noita aikoja yhdessä miehen kanssa näin 10 vuotta myöhemmin :)
Meidän rakastelupaikkoja olivat mm. metsä, hiekkatien päällä, maksuautomaattikopin valvontakameran alla jne.
Oltiin sillon just käyty ripari.