paljonko voisi pyytää emmaljungan scoottereista?
tarvitsisin vähän apua hinnoittelussa.harkitsen myyväni meidän scoottereita mutta entiedä mikä olisi niille kohtuullinen hinta.
ne ovat ostettu helmikuussa ja mukana tulee jalkapeitto.
paljonko niistä voisi pyytää?
Kommentit (8)
elikkä ne ovat tietääkseni halutun väriset koska ovat jungle pinkit.niitä oli uutena ainakin hankala saada.ja hyvässä kunnossa ovat ja maksoin niistä uutena noin 280e.
Myin meidän vajaan vuoden käytössä olleet Scooterit hintaan 140¿ (ovh 249¿). Olivat tosi hyväkuntoiset ja vähänkäytetyt mustat ilman jalkapeittoa.
Veikkaisin siis, että jalkapeiton kanssa 150-170¿ on aika ok hinta, kunhan rattaat ovat hyväkuntoiset.
Nekku
helsingissähän nämä ovat..mutta vielä harkitsen myymistä..
niin laitatko viestiä.. Olen kiinnostunut ostamaan ja voin ne hakeakin. Kiroilin kun kesällä yritin tuota väriä ostaa ja kaikkialta oli loppunut :/
Kuvankin saa laittaa ;)
hupsut.muksut@gmail.com
Mulla ei ole mitään " nimetöntä" s-postia... en haluaisi nimellistä tähän laittaa. mutta jos olet ne halukas myymään, niin äkkiähän sitä avaa uuden s-postin, tai sitten uhraudun ja laitan nykyisen s-postini=). Olisin voinu tulla jopa huomenna hakemaan!
Uskon,että hintaan vaikuttaa se, ovatko ns.halutun väriset vai sellaiset ihan normit, joita on huuto.netissä ym. myynnissä paljon. Itse maksoin meidän kärryistä ja jalkapeitosta uutena n.280¿ ja jos olisin niitä myymässä haluaisin saada n.150¿ takaisin, koska ovat hyväkuntoiset ja sen väriset mitä ei jokaisella ole.=)