Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinähattujen ma-ke vko 41

08.10.2007 |

Aloitampa tämän viikon!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissa kaikille!

Tällä viikolla riittää jännitettävää nimittäin perjantaina soitettiin että olen päässyt työpaikkahaastatteluun ja se on torstaina!!! Kyseessä vakipaikka joten toivottavasti se menee hyvin. Jotenkin alkaa tympimään tämä ainainen sijaisen rooli joka paikassa ja kun tätä on ollut jo noin kymmenen vuotta tätä sijaisuus sijaisuuden perään ja välissä omat äippälomat.

Muuten ei ihmeempiä ovis taisi olla viikonloppuna joten nyt siirrytään piinaileen jos oireet yhtään nyt pitivät paikkaansa. Pitänee vielä varmistella ettei lopeteta liian aikaisin, jos se ovis ei sittenkään ollut vielä (tikutellut en ole).

Aikas sekavaa taas tämä teksti joten alan tekemään töitäkin.

UudentuvanJussi kp 13/?

Vierailija
2/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

UudentuvanJussille peukkuja haastatteluun!! Hyvin se menee! Olen ottanut omin lupineni tämän kuun motoksi tuon hyvin menee, joten plussaa tulee o- ja r-testeistä, lisätään pinoon nekin työhaastattelut :)

Päätin ja kuulutin suureen ääneen kesäkuisissa, etten ala hermoilemaan tästä vauvayrityksestä, mutta kuinkas kävikään: oma kurva kehitteillä Fertilityfriendissä ja ovistestit tilasin just netistä, eli se siitä maltista.. kunahn tässä päivät etenis vähän nopeemmin, niin pääsis taas testaamaan :P

Mukavaa maanantaita ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Fertiensis kp 6/38? varsin.yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla ovistikku näytti plussaa, ja tänä aamuna oli lämmötkin lähteneet nousuun, joten taitaa ovis meillä olla ohi. Tänä iltana vielä varmistellaan ja sit jäädään odottelemaan tuloksia. Jos vaikka tämä 14. kierto olisi SE kierto meillä, jossa tärppää...

Meillä on tyttö 6v vesirokossa, joten " kiva" kiukutteluviikko edessä, kun neiti ei pääse eskariin =/

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!!

Terveisin Nippara kp16/29-35 dpo1 yk14

Vierailija
4/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUDENTUVANJUSSI: TSEMPPIÄ työpaikkahaastatteluun! Itsekin odottelen kutsua sellaiseen.

NIPPARA: Toivottavasti lapsen vesirokko menee nopeasti ohi. Inhottava tauti. Ja toivottavasti olis pullat hyvin uunissa ;)

Kyllä tää syksy on masentavaa aikaa. Tää ei sovi mun vartalolle ollenkaan. Lehdestäkin just luin, et kaamosmasennuksen oireet alkaa lokakuussa. Kauhulla sitä aikaa taas odotan. Viime marraskuu oli tuskaa. Nukuin vain jos töissä en ollut. Marraskuun alussa lähdetään miehen kans ulkomaan reissulle, et toivottavasti se antais vähän virtaa tähän päänuppiin.

Greippimehupurkki tuli haettua kaupasta :D Miestä vaan nauratti, et sen voimallako sitä sit raskaaksi tullaan. Viikon vaihteessa pitäisi olla ovis. Yleensä ollu selvät ovisoireet, et toivottavasti nytkin sen havaitsen. Kovasti vaan pupuiltava. Pelottaa silti, että mitä jos kaikki ei mene hyvin. Elokuun km kuiten vielä painaa takaraivossa:(

Täällä on jo osa päässy piinaviikoille asti. Oikein paljon tsemppiä ja pidetään lippu korkealla!

Kaktus kp 5/28 yk2

Vierailija
5/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea UudentuvanJussille työhaastatteluun! Ja raskautumisonnea kaikille, erityisesti niille, jotka ovat jo useampia kiertoja odotelleet. Pahoitteluni _mangustille_ (meniköhän oikein?) palaamisesta kuumeilijoihin. :-(

Mä sitten en malttanut odottaa perjantaihin testin kanssa ja tekasin sen tänä aamuna ja negahan sieltä pamahti. :-( Joten menkkoja vaan odotellaan, alkaisi jo hitto pian, että pääsisi normaaliin rytmiin!!! Mä ostin apteekista sellasia B-sure testejä, kun olivat niin halpoja, vaan vähän yli 3 eskoo kappale. Me ollaan lähössä bilettämään lauantaina, joten aion kyllä vielä lauantain aamupissistä tehhä tuon toisen testin, ihan varmuuden vuoksi.. Ja jos on nega (tai siis kun on nega), niin juon sitten yllin kyllin kuoharia ja punkkua jne jne.

Mutta mehän ollaankin asenteella tulee jos on tullakseen. :-) Hyvää viikonalkua kaikille!

Jonskuponsku kierrot sekaisin, yk1

Vierailija
6/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa alkanutta viikkoa kaikille!

Meidän koiralla ei ole jarruja, joten en eilen aamulla yllättynyt, kun sen kuono näytti kyömyltä. Missä nenäluu loppuu ja -rusto alkaa, oli pieni, mutta selvä patti. Aattelin heti, että noh, seinään taas juossu... Olin iltakuuteen töissä, ja kotiin palattuani patti olikin laskenut. Lähdettiin miehen kanssa käymään ulkona, viivyttiin parisen tuntia. Tultiin kotiin, ja koira oli kun Mike Tyson. Toinen silmäkulma ja posket turvonnu, koko naama ihan kummallisen muotoinen. En edes takkia päältä saanut, kun lähdettiin lääkäriin. Siellä sitten meni hyvinkin puoleen yöhön, kun koiralle ladattiin piikkiä persuksiin. Tohtori meinas, että sieniä tai muuta yhtä terveellistä on penikka tien varrelta popsinut. Muutama tunti yöstä menikin sitten oksennellessa. Nyt näyttää, että elämä jo voittaa, mutta pikkukoirilla on herkät munuaiset, joten pitää seurailla tarkkaan.

Että tämmönen viikon alotus meillä. Meillä meidän karvaiset perheenjäsenet on yhtä lailla perhettä, sydän on saanut kyytiä kun pitäny pelätä...

Samalla kun käytiin ostamassa koiralle hiilitabuja, napattiin matkaan Clearblue-tuplapakkaus :) Jooei pitäny käydä vielä ostamassa, mutta kun...

UudentuvanJussille tsemppiä työhaastatteluun! :)

Nipparalle roimasti jaksamista ja plussapuhuria! :)

~NeverForNothing kp14/30-32, yk1~

Vierailija
7/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Uudentuvan jussille työhaastatteluun :) hyvin se menee :)

Meidän isäntä lähti työkoulutukseen pariksi päiväksi ja mä täällä yksin lasten kanssa ja pitäisi tänään järjestää lastenkutsut......hajoaa varmaan pää :(

Tänään tein ovistestin taas ja negaa näytti.....mä olen aivan pihalla näiden kiertojen kanssa...hitto sentään. Täytyy ruveta laittamaan ruokaa, kun tyttö tulee koulusta ja kohta saakin lähteä hakemaan toista eskarista...jotain positiivista tässäkin päivässä...mulla on vapaapäivä :)

Unelma08 kp 27/44 ???

Vierailija
8/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea UudentuvanJussille työhaastatteluun!

Viikon olen malttanut pysyä poissa täältä, kauemmin piti mutta empä pystynyt. Joukkomme on näköjään kasvanut aika lailla. Toivottavasti tämä kuukausi on kunnon plussakuukausi! Kaikille paljon yritysonnea ja peukut pystyssä!!

Täti vieraili ihmeellisen kauan 10 pv luonani, mutta nyt vihdoin poissa. Mutta nyt outoja oviskipumaisia tuntemuksia munasarjojen seudussa. Hätääntyneenä tein jo parikin ovistestiä, mutta juuri ja juuri silmillä nähtävä hailu viiru vain tuli. Täytyy varmaan testailla uudestaan heti huomenna. Alunperin olin ajatellut alkaa testailla vasta to tai pe. Toivottavasti ovis ei tosiaan aikaistu, kun ei mitään mahdollisuuksia hommailla keskellä viikkoa miehen työmatkan takia. Toivoa olen elätellyt, että ovis olisi vasta seuraavan viikon alkupuolella kun miehellä loma ja silloin paljon helpommin houkuteltavissa petipuuhiin.

Joku puhui jossain viestissä greippimehusta. Multa mennyt ihan ohi, mikä vaikutus sillä pitäisi olla ja mihin aikaan kuusta?

Mä en tätä syksyä jaksa yhtään. Olen kesäihminen henkeen ja vereen ja syksyisin veto täysin pois. Haluaisi vaan nukkua, masentavaa. Onneksi on keksitty kaikkia ihania herkkuja kuten suklaata... :)

lillifee kp 10/30-31, yk 3

Vierailija
9/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kirjoittaa greippimehusta, että mihin aikaan kierrosta. Ajatus ei oikein kulje...

Vierailija
10/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lillifee:

Mä en tätä syksyä jaksa yhtään. Olen kesäihminen henkeen ja vereen ja syksyisin veto täysin pois. Haluaisi vaan nukkua, masentavaa. Onneksi on keksitty kaikkia ihania herkkuja kuten suklaata... :)

lillifee kp 10/30-31, yk 3

Mäkään en meinaa jaksaa tätä synkkyytä ja sadetta.. Ja uskomatonta fyysistä väsymystä on ollut ilmassa parisen viikkoa, pää on kyllä ihan ok. Mutta myös minä uskon suklaan voimaan! :-) Niin paljon, että painoa on tullut about 1,5 kg kuukaudessa.. Näin ollen olenkin seuraavat viikot tiukasti dieetillä. Muistuttakaa mua siitä, kun mä aina maanantaina ja tiistaina sen muistan, mutta keskiviikkona jo alkaa pikkusen luistamaan.. ;D

Jonskuponsku

Vierailija
11/38 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vielä mitään uutta, kp muuttui nyt 1. päiväksi. Eli nyt vaan täysillä yrittämään! =) Siis tässä kierrossa tarkoitin. Ovis on luultavasti juuri sunnuntaina, joten sattuu paremmin kuin hyvin. Kierrot tosin pomppii 27-29 välillä, joten mene ja tiedä, mutta toivotaan. :)

Minä ajattelin etten osta ovistestejä enää, mutta pakko kai ostaa Clear Bluen digitaalinen, sillä saan aina varman ovisplussan.

Sateinen on ilma juu. Mutta välillä on kyllä aurinkokin paistanut täällä p.kaupunkiseudulla.

Hyvää alkuviikkoa! =)

Vierailija
12/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tänne ei mitään ihmeitä, oviksen odottelua ja kierron loppua jännäilyn merkeissä.. Paitsi ettei mul nyt oo yhtään niin hirvee jännitys ja odotus kuin aiemmis kierrossa, et jotenkin nyt on asennoitunut, et tulee kun on tullakseen.. vaikkakin silti aina pieni pettymys iskee, jos ei tärppää.. no joskos tässä kierros meillä kaikilla.. Eikös juu!!?!!?

Siis vaihtelevat mielialat..... hhhmmmm, toisaalta otan aika lunkisti, mut kuitenkin oottaa et jotain tapahtuis.. Vaikeeta!

No pupuiltu on!!!!!! Ja sitä jatketaan.. nyt on onneks ollut enemmän jaksua ja kiinnostustakin kuin edellisissä kierros, jos vaikka auttais asiaan? :) Paitsi, et ovulaatio vois olla tulevana viikonloppuna ja mies ei oo kotona, no täytyy nyt täs varmistella perjantaihin saakka ja heti sunnuntaina jatkaa..

Sitä paitsi en enää tie koska mun ovulaatio on, ennen tunsin sen selvästi, mut nyt yrityksen aikaan en enää tunne kroppaani yhtään :( Ja nyt on tuntunut jo sellaisia menkkakipuiluja, joten tiedä häntä koska se on. Eli siis ei muuta kuin hommiin vaan niin kait se siitä sit joskus!

Mukavaa viikkoa, mukavissa merkeissä ;)

Emmuli kp 13/30? yk 3

Vierailija
13/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Greippimehun pitäisi paksuntaa kohdun seinämää ja siinä on foolihappoa, ja näin myös lisää ovislimoja. Näin olen täältä lukenut.

Sitä voi alkaa juomaan heti kierron alusta ovikseen asti.

Vierailija
14/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuisista kun putosin lauantaina. Nyt sitte lähtee yk 5 käyntiin, vaikka edellinen kierto kyllä oli eka, ku saatiin simpatki liiikkeelle ihan oikeeseen aikaan. Aiemmin oli mies matkoilla tai mulla kierto sekasin niin, että aina oltiin jokunen päivä myöhässä tai aikasessa. Kesäkuulta kuiteski ollu vauva mielessä, tai jo aiemminki, mutta noin niin ku yrityksessä. Ja aina oon pudonnu seuraavaan pinoon, niin varmaan nytkin. Jospa tekisin pinon elokuulle. :(

- bee kp 4/27-30 yk 5 -

Vierailija
15/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oviskipuilu (tai jotain) paheni vaan eilisiltana ja limaakin tuli reilusti, mutta testit vaan näytti negaa. Tänä aamuna taas limaa tuli reippaasti ja kipuilua edelleen alavatsalla. Mitään testiä en ruvennut tekemään vaan houkuttelin miehen heti vällyjen väliin :). Varmuuden vuoksi. Puolilta päivin tein sitten ovistestin ja nega! Viiva oli just just nähtävissä. Siis mä en nyt tajuu, mitä tässä kropassa tapahtuu. Aiemmissa kierroissa ei vastaavaa, limat ja kipuilut ja ovistestien plussat osuneet aina yhteen. Ja limaakin ollu vain yhtenä päivänä ja muutamien tuntien ajan. Sitä en käsitä, et mistä muusta vois olla kyse jos ei oviksesta (testien mukaan)?!

Kait se täytyy vaan jatkaa testailua.

Kiitos 2poj@näiti (meniköhän oikein) greippimehu tiedoista. Täytyy ostaa kaupasta.

lillifee kp11/30-31 yk3

Vierailija
16/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips!Älkää nyt vaan suuttuko mut niiiii ihana syksy juuri nyt.Lehdet maas,ilma kylmenee,odotellaan eka lumia.Ja kumpikin muksu on syntynyt syksyl nii varmaan seki vaikuttaa.Mut tämä " tuleva" pikkukolmonen sitä täsä nyt odotellaan ja toivotaan.Ovis oli ja vauvasiemenet on laitettu itämään joten nyt vain odotellaan mites käy.Tällä hetkellä olen ehkä liiankin positiivisella mielel(voiko muka olla totta?)Mut iloa syksyyn kaikille,lähden ostaan isooon levyn suklaata ja nautin.(se on nimittäin sata varma et täältä korkeuksista kun tippuu niin huh,huh.)

T:Roosa:::))))))

kp 15/26-30

Vierailija
17/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvillä mielin. Kierrosta en ymmärrä yhtään mitään.. KP 8 aikoihin oli oviskipujen tuntuista ja limoja, mut nyt on taas vähän vastaavaa (kp 15). Kierukan poiston jälkeenhän tää on tätä.. No, pupuiltu on ja sitä jatketaan. Se on onneks NIIIIIN kivaa, ettei tunnu miltään yrittämiseltä. Uusi työ tuntuu kivalta ja elämä tuntuu tällä hetkellä hymilevän kaikin puolin.

Ystäväperheeseen syntyi eilen poika, kolmas lapsi.. Oon täällä haaveillu, jospa meillekin vielä joskus.

Toivottavasti tulee paljon plussia! Hassua, miten tässä unohtaa toisten jutut eikä osaa kommentoida mitään.. No, hengessä oon mukana!

Iiiik kp 15/??? yk 1-2

Vierailija
18/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkavat osoittaman hipumisen merkkejä ja kohta päästään tosi toimiin. Synkkänä pilvenä horisontissa toisen jalan kipu ja olen joutunut ottamaan eilen ja toissa päivänä Panadolin lisäksi tuhdinpaa tulehduskipulääkettä (Voltaren50mg), ja pitäsi kai sitä mieluummin syödä kuin Panadolia että tulehdus rauhoittuisi paremmin.

T:Vacsuli

kp 5/28-36, yk 1

Vierailija
19/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH! Ihanaa, kynttilöitä kylvetty kämppä täyteen ja glögiä maistellaan (löytyi kaapista entisiä:))

Meillä on pupuiltu oikein urakalla, mut mitään ovista en ole bongannut. Ei myöskään testit ole bongailleet mitään. Ihan pihalla ja toivoton olen! Tuskin tästä kierrosta tärppää yhtään mikään! Itkujen Itku!'

-Hepuna kp12/27-30 yk2.

Vierailija
20/38 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tään syksy on ihan kauhea...niin paljon väsyttää ja masentaa...ja meillä on töissä uudistuksia eikä tosiaan hyviä sellaisia, joten sekin stressaa ja masentaa entisestään. Mulla on kierto vaihteeksi taas ihan sekaisin...en ymmärrä...nyt kp 29...kuinkahan pitkä kierto tästä tulee....hm...

Te kaikki ketä rakennatte: Kuinka iso budjetti teillä on rakentamiseen ?? Pakko kysyä..meillä on mennyt pohjiin jne...paljon enemmän rahaa kiun piti ja tuntuu kyllä nyt, että rahat ei taida riittää......siinä taas yksi stressin aihe lisää....

Unelma08 kp 29/44