KULTAINEN 60-L VIIKOLLE 41 !!
Huomenta ja mukavaa alkavaa viikkoa. Sataa sataa ropisee...mutta mieliala on korkealla näin ensimmäisenä " lomapäivänä" .
Koulutaksia täällä leikin, kaks vanhempaa vein jo kasiin skoleen ja kohta ajan uuden lenkin ja vien kuopukset koululle..
Puolen päivän aikaan lähden kakkosen kanssa Helsinkiin silmälääkäriin ja ajatuksena ainakin olis että vois vähän kaupoissakin kierrellä mutta katsotaan nyt, tikrunpennun villapuku on nappeja vailla ja jotain ihanaa vauvalankaa olisi kiva ostaa kun olisi vielä kiva jotain pientä värkätä.
Närästys on ollut jotain ihan kamalaa viikonlopun aikaan iltasella ja mietin johtuuko se jostain syömisestä vai kenties siitä että ollaan autolla molempina päivinä ajeltu normaalia pitempiä matkoja?
Nyt katsomaan mitä kuopukset puuhaavat mutta palailen myöhemmin !!
IsoT+ tikrunpentu 32+4
Kommentit (41)
Voi Wemppa, minusta urakkasi kuulostaa kyllä tosi isolta, voimia siihen : ) Tosin teidän kaapit lienevät kohtuullisemmassa kunnossa kuin meillä.. Meillähän oli tässä aiemmin kiikarissa se talon osto, mutta tultiin kuitenkin siihen tulokseen että laitetaan nykyistä kotia ensin vähän, että saadaan parempi hinta. Niin sitten alettiin keittiöstä ja sehän tiesi kaappien perusteellista läpikäymistä. Ihan heti en samaan lähtisi! No, onneks ei nyt tarvikaan edes perinteistä jouluhärdelliä kaapeissa tehdä. Ja siis tarkoitus ei missään nimessä ole latistaa Wempan siivousinnostusta, oon varma että sulta se homma sujuu sutjakkaammin : )
Isotikrulle mukavaa alkanutta " lomaa" ja myötätuntohalaus närästyksen vaivaamalle! Mulla on kaikissa raskauksissa, etenkin ekassa, ollut ihan järkky närästys, ennen odotusaikaa en edes tiennyt mitä se närästys oikein on..
Taisivat kastua meidänkin koululaiset tänään, mutta tasapuolisuuden vuoksi; niin kastui äitikin : ) Esikoinen joutuu vielä tänään polkemaan pyörällä pitkän matkan jäähallille, menevät koko luokka liiksatunnilla luistelemaan. Toivottavasti kirkastuu!
Ja niin, ei vuotoa, mutta eipä oireitakaan. Ja tänään siis kp 26/20-26.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
walo
Huomenta! Meillä sanavarasto senkun lisääntyy :-)) Nyt tiinu on joigannut kali-kalia koko viikonlopun ajan, ja olen kiinnittänyt huomioni siihen, että kali-kali kuuluu ns. unijuttuihin. Mutta ' valivali' tyttö on nukkunut todella huonosti kolme viimeistä yötä ja samoin ME .. On herännyt joka yö n. klo.2-3 ja ollut hereillä kolmisen tuntia. Ja voi äiti sitä peuhtaamista sängyssä mitä pitää, ei millään jaksaisi keskittyä itse asiaan, eli nukkumiseen. Viikonloppuna oli unirytmi aivan vituralla, äskenkin nukutin ntiä 40minsaa, ennen kuin suvaitsi nukahta, ja ei varmaan olisi edes nukahtanut jos en olisi älynnyt laittaa tuttia suuhun (kun ei ole tuttia imennyt aikoihin) Ja kyse ei ole siitä, etteikö nukuttaisi, kun silmät vain molskahtelevat välistä auki ja kiinni, mutta eieiei ja ei, hereillä pitää olla vaikka sitten ' väkipakolla' huoh- Senniina etkös kirjoitellut joskus esikon yöpeuhaamisesta, tai jostakin mikä alkoi tässä 6kk kiepeillä ?? Kertoisitko uudestaan jos jaksat, kiitti !!!
Muutoin kaikki voidaan hyvin ! Jouluna miehen joululoman aikoihin olisi ihana lähteä jonnekin, minne tahansa .. vähäksi aikaa tuulettumaan, jos on ylimääräistä, ottaa sellainen äkkilähtö. Nyt pitää hankkia tiinulle passi ja eikun menoksi. Mutta mistäköhän sitä ylimääräsitä saisi. Mies on jo kahden vuoden ajan halunnut lähteä Lappiin ja haluaisi ensi viikolla sinne, kun on opinnoista vapaata, mutta en tiedä, itseäni ei juuri nyt innosta vaikka tiedän, että siellä on kaunista ja rauhallista jne, mutta kun tuo Lapin matkailu on niin kallista ... Ja olisi kuitenkin kiva mennä sinne keväällä, kun pääsisi suksimaan, laittaisi tiinun selkään saisi hänkin nautiskella ... Voi sonjaemma saa pian pakata matkalaukun ja lähteä poitsun kanssa reissuun, minäkö kade(?)
Senniina kiva, että sait vihdoinkin kauan kaivatun rauhan, mutta tuttua on tuo jollottaminen täälläkin :-)) Kun ollaan lähdetty miehen kotoa pois niin mä olen aina ollut se, ketä itkeä lirauttaa montaX ja en kunnolla pysty puhumaan kun se tilanne on niin ' liikuttava' Uskoisin että tuo luonteen herkkyys on aika ominaista skorppareille, tunneihmisiä kun ollaan. No nyt pääset nauttimaan meralista ja esikosta eri tavalla ja tietty miehestäsikin ;-)) Onnea muuten miehesi kurssille, onko hän viihtynyt ?? Ja kauanko kestää ??
Ja wemppa, sonjaemma ja iso-T meinaavat sitten tavata. Olisi ollut todella kiva tavata, mut tämä ja ensi viikko on mahdottomia. Mutta ehkä me voidaan tavata vielä uudemmankin kerran niin, että myös mä pääsen joukon jatkeeksi (?) Ja ois kiva nähdä vauvojakin .. Ja nyt tietysti masuja :-))
Ja Levinia, käyhän kertomassa jotakin Hopesta, olen odottanut jo pitkän aikaa, että saataisiin jotakin tietoa neitokaisesta !!! Onhan kaikki hyvin ?
Walolle peukutusta, ettei täti tulisikaan ja saisit aloittaa yhdeksän kuukauden odotuksen heti ekasta kierrosta. Hyviltä nuo oireet kuullostavat.
Isolle-T:lle hyvää alkanutta lomaa ..
Paljon olisi pitännyt kommenteerata, mutta sama pää kesät talvet :-))
Minea, Peltis, valtsu, teti ja kaikki muutkin käykäähän keromassa missä mennään !!!
Sateista, mutta hyvää maanantaita t. emmi
Milloin meinaat testata ?? nyt alkoi jo meikäläistä jänskättämään ...
Me tehtiin sama päätös eli asuntoa aletaan pikkuhiljaa remppamaan. Ostettiin tämä ' kaksio' 2006 keväällä, ja ollaan päätetty, että asutaan seuraavat kaksi-kolme vuotta ahtaasti, mutta ' taloudellisti' aateltuna leveämmin, ja sitten suunnataan seuraavaan. Me ei oikeastaan edes olla varmoja mitä tapahtuu kolmen-neljän vuoden kuluttua, vaikka lähdettäis takaisin isoon omenaan, sitten vain tämä vuokralle. Ja jos pikku-kakkonen ilmoittaa tulostaan tähän on hänenkin mahduttava, eli meillä on tiivis tunnelma :-)))
emmi
Kirjoittelen pitkästä aikaa ihanasti teillä jo viikkoja ja äippälomat jo alkamassa piakkoin joillain jo on alkanut. Meillekin syntyi pikkuinen tyttö 17.09 joten jo kolme viikkoa sitten. Painoa 3440g ja 51cm ihana tuhisia täällä voidaan hyvin. Joten ei muuta kuin hyvää syksyä teille kaikille ja vauva onnea.
T. syystoive ja tyttö 3vko
Walo - olit oikeassa, ei mikään pikku-urakka, mutta kyllä se tästä etenee. Pieni luova tauko (koneella) ja sitten jatkamaan. Roskikseen menee niin paljon tavaraa, että kyllä täytyy oikein ihmetellä, kuka noita rojuja on kaappeihin kasannut.
Walo, sähän oikein nyt jännityksessä meitä pidät.. mikä olo on itsellä? Miten kauan aiot piinailla ennen testin tekemistä? Peukkuja edelleen.
Emmi: Kyllä minäkin olisin halunnut sinut tavata, ja ihan varmasti vielä järkätään uudetkin treffit. Siitähän tää lähti, että tavataan uimahallin kulmilla kun siitä melkein ohi ajan. Kiitos siivousinnosta, tuli perille ja painun jatkamaan.
Syystoive: onnea sinulle pikkuisesta!!
wemppa
putoilevien vaahteranlehtien keskeltä.Meillä ei kylläkään sada, joten toivo ulospääsystä=pitemmät päikkärit elää:-)
Minä se tosiaan joskus kirjoittelin esikoisen 6kk iässä alkaneesta yöelämästä. Siihen asti meillä oltiin yöt nukuttu suht hyvin ja se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ensinnäkään poikaa ei meinannut saada millään nukahtamaan illalla. Mentiin siinä takapakkia, että nukutin pojan tissi suussa ja vieressä. Siihen mennessä hän oli nukkunut omassa sängyssään. Vieressä sitten vaan tissiä suuhun, kun alkoi heräillä. Sillä tavalla sitä sitten mentiin jonkin aikaa, kunnes n. 9 kk iässä vierotin ensin yösyömisestä ja sitten lopulta nukahtamistissistä. Ne onnistuivat kyllä helposti molemmat vieroitukset. Tosi raskasta aikaa se oli, kun olen huonouninen itse ja lapsi vieressä nukkuminen tietää äidille aika vähän liikkumavaraa. Meral on tosi paljon samantyylinen kuin esikoinen ja luulen, että hänkin aloittaa saman pelin puoli vuotiaana. Nyt on vaan se ongelma, että meidän sänky on niin pehmeä ja kapea, että kaikki eivät missään tapauksessa voi nukkua siinä. Mutta ei pidä surra etukäteen.
Miehen kurssi on sujunut hyvin ja hän aloittaa varsinaiset työt joulukuun alusta. Päiväthän meillä nyt menee mukavasti, kun työaika on 06-14 eli sitä yhteistäkin aikaa on. Mies on kyllä oikein tyytyväinen alanvaihdokseen ja olihan sitä kurja katsella, kun ed. hommaan meni aina niin pitkin hampain.
Syystoiveelle onnittelut pikkuisesta! Leviniankin kuulumisia olis mukava lueskella!
Walolle peukutukset, jotta vuoto ei alkaiskaan! Yritän tänään päästä haravanvarteen lukemaan tädinkarkoitusloitsuja.
Mukavia siivoushetkiä Wempalle. Meillä riittää aina jotain siivottavaa, kun säilytystilaa on niin turkasen vähän=kaikki tavarat levällään ympäri kämppää.
tyttö heräs leikkimatolta. Oli nukahtanut reppana siihen, kun tylsä äiti roikkuu netissä..
Syystoiveelle paljon onnea pikku tytöstä! Vauvantuoksuinen arki on alkanut.
Meillähän on ihan samanlaisia " harrastuksia" näin alkuviikosta.... Vanhimman tytön kuskasin minäkin autolla kouluun ysiin ja nuorimman kymppiin,siinä välissä kävin ruokakaupassa. Sitten olenkin siivonnut keittiökaappeja. Rupesi oikein naurattamaan kun luin isontikrun ja wempan aamuhommista eli samaa tehdään täälläkin. Äsken kävi mies kahvikupposella ja ajattelin tulla lukemaan kuulumisia ennen kuin jatkan seuraaviin kaappeihin. Vaihdoinkin tavaroiden järjestystä ja sellaiset kipot joita en juuri käytä,vein kodinhoitohuoneen yläkaappiin,roskiinkaan kun en raaski heittää ja mökille en viitsi taas kasata kun sielläkin on ihan riittämiin.
Emmikin suunnittelee reissua,täällä vihreä väri naamalla senkun syvenee. Ihana olisi reissata jonnekin mutta minuakin tuo Lappi ja hiihtoladut vetävät kaikista eneiten puoleensa. Jospa hiihtolomalla pääsisi jonnekin hiihtämään ihan koko viikoksi niinkuin tänä vuonnakin... Minä kanssa haaveilin rinkan ostosta jonne saisi pullan kätevästi hiihtolenkin ajaksi nukkumaan. Onkohan niitä missö myytävänä,tietääkö kukaan?
Walon puolesta täälläkin pidetään kovasti peukkuja pystyssä. Koskas aiot testata?
Levinian vauva-arjen kuulumisia minäkin odottelen,toivottavasti kaikki on hyvin.
Kylki jomottelee edelleen ja aiheuttaa välillä pientä pelkoa mitä kummaa tuo kipu voi olla. Välillä on sellainen puutunut kohta tuossa ihan ylhäällä vasemman rinnan alla ja vähän hellä painaessa. Sitten kipu säteilee vasempaan lapaluuhun ja siitä alaspäin. Mutta kun välillä käy pitkällään niin helpottaa. Vointi on muuten hyvä,ei valittamista.
Jospa menisi taas noiden kaappien pariin kun ei ne yksinkään putsaudu...
-pietu ja pulla 34+6
Senniina: kiitos siivoushetkien toivottelusta. Hyvin meni, mutta nyt riittää. En vaan jaksa enempää, tuli jo hiukan huono olo, kun huonossa asennossa touhusin.
Pietu: Tosiaan, aika pienet on meidän piirit, kun samoja hommia tehdään. Mä olen ennen ollut sellainen säästelijä, kaikki tavarat Mulla on ollut edellisissä raskauksissa sellainen tunnoton kohta ylävatsassa rinnan alla. Ja nyt tässä raskaudessa mulla on oikealla puolella vatsassa ollut sellainen arka paikka. Se on outo juttu, välillä tuntuu ja sitten taas välillä ei. En ole edes neuvolassa puhunut asiasta, kun just silloin sitä ei ole tuntunut.
Tuosta tulikin mieleen, että parjantaina onkin neuvola. Hirvittää vaakaan meno, koska tässä kotona on kyllä tullut syötyä ihan eritavalla kuin töissä. Mutta toisaalta, itsehän kiloni kannan, eikä sitä painoa nyt varmaan ihan kamalasti ole tullut. Mutta kun tähän asti on ollut hyvin pientä tuo nousu - ainakin omiin entisiin raskauksiin verrattuna. Otanpa sitten oikein loppukirin ja kerään taas kerran kunnon potin.
Nyt sitä vettä taas tulee kaatamalla. Kohta on aamuisen lupauksen lunastamisen aika ja tyttöjä hakemaan koululta.
Huomenna on kuopuksen kerho ja sitten menen mummoni luona käymään, joten linjoille tulen vasta iltapäivällä/illalla. Treffeille olen edelleen lähdössä keskiviikkona. Missä tapaamme? Joku kahvila, niin ei haittaa vaikka Sonjaemma vähän myöhästyy? Mulla on sitten tuo neiti mukana...
wemppa
wemppa
me ollaan Pojun kanssa mummon luona viikko kyläilemässä. Ja jotenkin hieman helpompaa kun mummo Pojun kanssa pelailee välillä.
Meillä on Pojulle pukannut ihan urakalla hampaita. Yöt ovat olleet ihan rikkinäisiä ja tosi levottomia joten myötätunto sinne Emmille. Onneksi ollaan täällä mummolla joka yöllä ottaa Pojun hyssyteltäväksi:)
Taidot karttuu koko ajan ja nyt on Poju oppinut jo hieman ryömimään. Ajattelin ettei mokoma opi sitä ollenkaan:)
Petulle ja Emmille, meillä oli tuolla pohjoisen reissulla sellainen rinkka jossa Poju oli ja hyvin siinä unetkin maittoi. Lastentarvike liikkeestäkin niitä voi ostaa tai ihan urheilukaupasta jossa myydään rinkkoja. Me tilattiin tuo rinkka netistä, niitä kyllä saa käytettynäkin jos malttaa katsella eri paikoista. Voin tosiaan sanoa kokemuksesta että hyvä oli ja Poju tykkäsi olla siinä.
Syystoiveelle onnittelut pikkuisesta!
Odottajille jaksuja loppuaikaan:)
Loma terveisin
T:Teti ja poju 7+kk
kaappien siivoamisesta ja siivoamisesta ylipäätänsä ja siltä meillä kotona näyttääkin, kun mä en siivoa=kukaan ei siivoa. Lauantaina kuitenkin pinnistin ja siivosin vessan ja keittiössä pyyhin paikkoja ja sitten käytiin pikku-ukon kanssa kaupassa ja tein ruokaa ja tämän rupeaman jälkeen olo olikin jo aika karmea ja nukuinkin sitten parin tunnin päikkärit.
Syystoiveelle vauvaonnittelut!
Walo, mikäs on siellä tilanne?
Ankkis tasan kybä
Kiitokset teille ihanat siskot peukutuksista ja Senniina; toivottavasti tädinkarkotusloitsusi tepsivät! Tilanne on ennallaan, testi odottaa kaapissa. Keskiviikkoon ajattelin yrittää sinnitellä, mutta voi olla etten jaksa odottaa.. Omasta olosta en oikein osaa sanoa, yleensä oon testatessani aavistanut, mutta nyt ei kyllä ole selkeätä tunnetta puoleen tai toiseen. Ehkä siksikin että yritän tomerasti selittää kaikki mahdolliset oireet ihan jostain muusta johtuviksi. Keskiviikkoa ajattelin sen takia, että saisi tätä haavetta helliä edes sinne asti..
Jaksuja Emmille, toivotaan että tyttösen peuhaaminen on vaan hetkellistä! Täytyyhän äitylinkin saada unensa!
Pietu; muistaakseni noita rinkkoja saa myös vuokrata, ainakin joistakin lastentarvikeliikkeistä ja muistaakseni myös MLL:sta. Siis jos on tarve vain lyhytaikaiseen käyttöön.
Hyvä että lopetit sen teuhaamisen niitten kaappien kanssa Wemppa! Ehtiihän ne..
Syystoiveelle lämpöinen onnittelu!
Nyt pitäis saada perheelle ruoka pöytään, sitten kauppaan ja illalla tiedossa ruuanlaittotalkoota, kun oon lähdössä huomenissa työmatkalle. Tosin palajan jo keskiviikkoiltana, mutta aikamoinen määrä huttua uppoaa tähän porukkaan jo siinäkin ajassa..
Illan iloja Kultaiset!
walo
Tervehdys taas pitkästä aikaa... tapani mukaan olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksianne melkein joka päivä, mutta en vaan ole itse jaksanut mitään kirjoittaa.
Nyt olen saikulla keuhkoputkentulehduksen takia, joten täällä potilaana kotona ollessa päätin tsempata ja välillä ilmoittautua, että hengissä ollaan.
Syystoiveelle onnittelut!
Iso-Tikrulle myös onnittelut loman alkamisesta. Minulla ainakin närästystä tulee myös siitä, jos istun pitkiä aikoja yhteen menoon, liikkuminen laittaa " nesteet" liikkeelle oikeaan suuntaan, uskon niin. Inhottava vaiva - auttaako Rennie tms? Myös muutaman mantelin syöminen kuulemma auttaa tehokkaasti, itse en ole niitä kokeillut (vielä).
Wemppa ja Pietu, voisitte lähettää myös tänne minulle hieman sitä siivousintoa. Tuntuu, että tämä jo yli 3 viikkoa kestänyt flunssassa oleminen on vienyt meikäläisestä kaikki voimat enkä jaksa yhtään mitään ylimääräistä. Kiva kuulla, että kummankin odotus etenee hienosti. Minulle on myös tullut oikeaan kylkeen ja rinnan alle sellainen arka ja välillä tunnoton paikka, joka välillä vihloo ja sitten taas levossa asettuu. Olen ajatellut, että johtuu jostain kudosten venymisestä ja ettei ole vaarallista.
Senniina, täällä myös ollaan putoilevien vaahteran ja tammen lehtien alla. Tuntuu niin turhalta haravoida vielä tässä vaiheessa, kun puissa kuitenkin paljon lehtiä jäljellä; seuraavassa tuulenpuuskassa kuitenkin on taas maa täynnänsä. Hienosti kyllä jaksoit pitkän vierailun, täytyy sanoa. Varmasti mukavaa päästä viettämään tavallista vauva-arkea ihan oman perheen kesken, vaikka haikeitahan lähtemiset/jäähyväiset aina ovat.
Emmin Tiinu on sitten alkanut heräillä öisin... Kuulosti NIIN tutulta noin 6 kk vanhan vauvan käytökseltä. Meillä ainakin kummatkin lapsoset ovat juuri siinä puolen vuoden iässä alkaneet nukkua, jos mahdollista, niin vieläkin levottomammin kuin sitä ennen. Sitä kestikin sitten siihen asti, kun oppivat kävelemään. Uskon, että öiden levottomuus johtuu ainakin osaltaan siitä, että vauva oppii paljon tuossa iässä ja alkaa hahmottaa ympäristöään liikkumisen kautta, mikä tekee levottomaksi. Kävelemisen opetteleminen sitten puolestaan vie niin paljon energiaa, että yöunetkin paranevat, kun joskus pitää jopa levätäkin. Näin ainakin meillä kummankin kanssa meni, mutta yksilöitähän nuo ovat. =) Tsemppiä sinulle ja yritä levätä aina päivisin, kun Tiinu nukkuu, että saat riittävästi unta itsekin.
Walo - miten ihmeessä maltat testata vasta huomenna? Ei onnistuisi minulta. Plussatuulia sinnepäin oikein syysmyrskyn voimalla!
Ankkis, niin ne vaan viikot menee, sinullakin jo rv 10 menossa. Alkuraskauden väsymys ja pahoinvointi on kyllä totaalista, mutta onneksi sen unohtaa suht nopeasti. Nyt minulla ainakin tuntuu, että siitä on ikuisuus, kun toukokuussa perhe söi monta viikkoa melkein pelkästään eineksiä ja pölykoirat kansoittivat koko asunnon. Hyvä, kun sai pyykit pestyä, ettei sentään likaisissa vaatteissa kuljettu... Mutta niinhän se on, että vaivat tuntuvat kuitenkin pieniltä, kun tietää, mikä niistä on palkintona, eikö?
Pinkerton - mikä on vointisi?
Ullrike, Minea, Valtsu jne. - huhuu!
ON: Kaikki ok. Vaivoja ei juuri ole, vuosisadan pitkäkestoisinta ja veemäisintä flunssaa lukuunottamatta. Ummetusta, peräpukamia (jee) ja pientä liitoskipuilua en edes jaksa vaivoiksi laskea, kun " kuuluvat asiaan" . Viimeksi oli painoa tullut +1000 g/vk, mutta ei siitä mitään sanottu, kun arvot ok ja kokonaispainonnousu vielä raameissa. Saas nähdä mitä on parin viikon päästä. Poitsulla on välillä rauhallisempia päiviä ja sitten taas potkitaan, iltaisin yleensä enemmän. Yritän olla stressaamatta niistä sen enempää. Tuntuu, että laskettuun aikaan on vielä IKUISUUS ja että viikot ei etene ollenkaan. Vielä 6 viikkoa töissä, tai saikun jälkeen vaan viisi.
Raikkaita ja aurinkoisia syksypäiviä toivova Peltis 29+4
Onko vielä huomiset treffit " voimassa" ? Eli onko Sonjaemma ja Isotikru tulossa Jumboon? Jos tulette, niin minäkin lähden ajelemaan, muutoin jää reissu tekemättä. Olikohan se Elsamarjakin jossain vaiheessa tulossa mukaan, nyt en muista, mutta joku muukin kyllä ilmoitti halukkuutensa. Mutta entäs se paikka?
Olen ihan poikki, tänään olen ollut liikekannalla ja jäi päikkärit ottamatta. Sen huomaa... Onneksi lastenohjelmat alkaa kohta, silloin on rauhallista vetää pienet siestat.
Peltis: En tiedä mistä tuo eilinen siivousvirta tuli, tänään ei jaksaisi tehdä mitään. Ikävää että olet sairastellut. Se vie kyllä voimat täysin.
wemppa
palailtiin eilen illalla vasta viikonlopun reissusta ja tänään mies tehnyt töitä kotoa ja valloittanut koneen joten en aiemmin ehtinyt...
Huomenna siis treffit omasta puolestani voimassa. Sopiiko joko Roberts coffee tai Fazer? Koitan tulla heti kun pääsen eli neuvolan jälkeen syötän poitsun ja sitten ajellaan sinne Jumboon.
Teidät tunnistanee masuista, minut sitten varmaan tunnistatte kun haahuilen ja katselen siinä sen näköisenä että etsin jotakuta. Meillä on mustat vaunut, mulla tukka varmaan ponnarilla.
Syystoiveelle lämpimät onnittelut!
Ja toki tehdään uudet treffit sitten isommalla porukalla.
Sonjaemma: Mulle käy ihan kumpi vaan, joten sopiiko, että kun Isotikru palaa linjoille, hän päättää paikan!!!
Mulla varmaankin mustat housut jalassa, punainen huppari ja letit päässä. Maha pullottaa ja mukana neljävuotias joka ei ole hetkeäkään hiljaa.
Sain torkuttua hetken, mutten nukahtanut kunnolla. Tietää sitä, että illalla jää Sopranos katsomatta.
wemppa
Just kotiuduin pimujen ja korulin kanssa kyläilyreissulta ja pikaseen tulin kommentoimaan...
Ai mää saan valita treffipaikan, no sanotaan sitten että Roberts coffee..en kyllä ihan tarkkaan tiiä missä se on mutta ei se nyt niin iso paikka ole etten löydä sitä !!
ja siinä yhdentoista aikaan eiks niin ??
Palailen vielä aamusta lukemaan teidän jutut !!
Öitä !!
IsoT
Roberts oli muistaakseni aika pieni, siellä jossain käytävällä kulmassa Stockalle päin käytävää kulkiessa. Mutta löytynee kartasta, pitää itsekin katsoa.
Onpas jännittävää tavata ihan face-to-face :)!
Meidän heppu kääntyi tänään selältä kyljelleen ja hups jatkoi matkaa siitä samantien vatsalleen!
Heips vaan,
Oli ihan pakko ennen hammaslääkäriin lähtöä palstautua ja lähettää tytsyille terkut, että hengessä olen mukana tuon teidän tapaamisen suhteen :-)) Toivottavasti teillä on mukavaa, kertokaahan sitten meille muille ulkopuolisille, miten meni :-// Mä menen hammaslääkäriin tänään, mulla on aika klo.10(jouduin oottamaan melk.3vkoa, etä sain ajan) ja sen jälkeen käväisen muutamassa vaateliikkeessä katselemassa itselle ja tiinulle jotakin lämpöisempää, ja ruokakaupan kautta kotiin(Helsinkiin suunnistan). Mulla on huomenna myös aika lääkärille ja perjantaina taas samaiselle hampulääk. Joten tämä viikko menee tavatessa lääkäreitä :-))
En nyt enempiä tähän hätään kirjoita, mutta harmittaa kun en päässyt teitä tapaamaan !!! Mutta mehän voitaisi tehdä sellainen pikkujoulu tapaaminen marraskuun alussa, keskivaiheilla tai miten vain (?)
Sen verran vain vielä, että onneksi tiinun kaksi viimeistä yötä on mennyt taas vanhaan hyvään malliin. Mutta neidin aamut ovat aikaistuneet siitä klo.9-9.30 heräämisestä, nyt meillä normaalisti herätään jo 6.30-7.30 puurolle, mutta ei se haittaa, jos yö on mennyt hyvin.
Hyvää keskiviikkoa kaikille !!! t. emmi
Kyllä tuli huono omatunto, kun Isotikrukin leikkii koulutaksia. Meillä tytöt pyyteli, että äiti vie kouluun ja minä vaan, että sadetakit niskaan ja kumisaappaat jalkaan ja eikun matkaan.... Tosin kun lähtivät, ei tullut vettä kaatamalla, niinkuin esim. just nyt. Mutta lupaan olla kiltti iltapäivällä ja hakea heidät, jos silloin sataa kaatamalla.
Tänään pitäisi siivoilla. Ei mitään isoa urakkaa, vaan keittiön kaappeja. Niihin on kertynyt vaikka mitä. Yleensä tuon urakan teen kerran vuodessa ja tänään olisi hyvä päivä siihen. Ulos ei tarvinne tänään mennä...
Iloista viikkoa kaikille.
wemppa 28+2