Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET 8.10

08.10.2007 |

Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]

TAUSTALLA

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 79.9 kg, 0.6 kg, 14.9 kg, 2.3 kg,

7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 29.0 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]

66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.9 , 1.66 m

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 55.8 kg, -0.6 kg, 2.4 kg, 3.8 kg,

7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.5 , 1.61 m

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 93.6 kg, 0.3 kg, 0.1 kg, 1.6 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.9 , 1.74 m

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 79.1 kg, -0.7 kg, 13.1 kg, 2.3 kg,

5 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 26.7 , 1.72 m

[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] göögle [/b]♥[/color]

106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 103.4 kg, 1.0 kg, 2.9 kg, 5.4 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.8 , 1.70 m

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 65 kg, ( 60 kg), 65.3 kg, -0.6 kg, 18 kg, 0.3 kg,

1 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.1 , 1.68 m

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77.6 kg, 0.5 kg, 0.4 kg, 3.6 kg,

9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.2 , 1.63 m

[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 78 kg, ( 65 kg), 82.5 kg, -0.3 kg, 6.5 kg, 4.5 kg,

7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.4 , 1.62 m

[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]

110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 108 kg, 0.0 kg, 2.9 kg, 9 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.7 , 1.74 m

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, 0.0 kg, 10.4 kg, 3.8 kg,

6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.3 , 1.68 m

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]

90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 83.3 kg, -0.7 kg, 7.2 kg, 2.3 kg,

3 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 32.5 , 1.60 m

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 78.2 kg, 0.0 kg, 16.8 kg, 3.2 kg,

7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.7 , 1.65 m

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 77.1 kg, 0.3 kg, 18.4 kg, 1.6 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.3 , 1.78 m

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.3 , 1.68 m

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]

87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.8 , 1.78 m

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 96.2 kg, -1.5 kg, 5.8 kg, 1.6 kg,

5 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 34.9 , 1.66 m

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 3.9 kg,

7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 61.6 kg, 0.4 kg, 11.4 kg, 3.1 kg,

9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 20.8 , 1.72 m

[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color]

84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,

8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 78 kg, 0.0 kg, 12 kg, 4.3 kg,

9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.1 , 1.80 m

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Nolaana : -1.5 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Henniina

2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Kääpäle

3. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Emonamoha

4. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Nolaana

5. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Katti26

6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Johkulainen

7. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Bertta07

8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Körömölli

9. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ronja1982

10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Allakka

11. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. göögle

12. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara

13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. jokoa

14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Chicky

15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nefili

16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Momentti

17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran

18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Minlee

19. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Volga

20. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. rosvohummeri

21. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. ht.78

[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, Johkulainen, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga

Laihduttajia: 25

Painomme oli alussa: 1999 kg

Painamme nyt: 1720 kg

Tavoitepainomme (vko35/2007): 1652 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -1.3 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 226 kg

Kokonaispainonpudotus: 279 kg

Matkaa tavoitteeseen: 68 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli 79,1 kg!

Eli -800g. Tämä on nyt kahden viikon tulos, eli jäin valitettavasti 400g tavoitteesta. No yritän ottaa tällä viikolla kiinni. Nää juhlat on vaikeita!

Vähän jännitti kun eilen oli kahdet synttärit ja tuntui, että taas on turvotusta. Oli niiiin hyvää kakkua, että otin pienen palan lisää. Rankaisin kyllä itseäni, enkä syönyt iltaruokaa.

No nyt aamupalalle!

Katti

Vierailija
2/24 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat tulokset:

paino tänään 95,6 (ilman eilistä pizzapäivää olis ollu vähemmänkin...)

eli pudotus viimeviikkoiseen oli -600g :)

liikuttua tuli viime viikolla ihan kohtuullisesti. Kaksi kertaa kävin sauvakävelyllä ja kolmena päivänä kuntopyörää (tosin pari kertaa jäi siitä 30 minuutin tavoitteesta, yksinkertaisesti aikapulan takia..mutta kyllä sitä kuitenki tuli se 20 - 25 min kerrallaan aina poljettua)

tästä on hyvä jatkaa... :)

katti: toi pudotushan on ihan hyvä!! vaikka oliskin kahden viikon tulos, niin silti!! :) bd

eipä muuta tällä erää, näihin kuviin näihin tunnelmiin, moi!

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan Sisunaiset :)

Noista hymynaamoista voi jo varmaan päätellä, että miinusta on tullut. Olen kyllä hyvällä tuulella nyt, vaaka yllätti minut ihan kokonaan. Kuluneen viikon olen yrittänyt kestää pois vaa' alta ja nyt sitten sain tietää mitä se näyttää. Eilen olin ekaa kertaa siellä spinningissä. Minähän olen kuuluttanut kuinka inhoan pöyrällä ajamista ym ym ja varmasti spinninkiäkin mutta kuinkas kävikään, väärässä olin... Sehän oli aivan mahtavaa ja uudestaan menen kyllä!!

Viikon liikunta saldokin oli aika monipuolinen: 1h juoksulenkki, 1h 15 min sali, 50min spinning, 1h ripeä kävelylenkki ja 40 min kevyt käppäilylenkki. Enempää en kyllä jaksaisikaan ja tällä viikolla en ehdikään liikkua noin paljoa. Varasin kampaajan torstaille ja ajattelin täräyttää uuden lookin. Mulla on KOKO IKÄNI ollut vaaleat pitkät hiukset. Nyt ajattelin leikkauttaa etuhiukset, lyhentää olkapäille ja laittaa vaikka tummia raitoja.. Jos on jotain hyviä ehdotuksia niin otetaan vastaan :) KAIPAAN UUDISTUSTA!

Tässäpä tulokset:

Paino: 64,2kg

Muutos: -1,1kg

Olen kyllä aika onnessani, kun tuo 65 on alitettu. Ja en taas muista kirjoitinko aiemmin, että raskauskilot on nyt virallisesti karistettu (ekassa neuvolassa 65,9kg). Mutta on se vartalo vaan erilainen. Masu on superlöllö verrattuna ennen raskautta ja onhan tuo povikin kulahtanut :/ Mutta en valita, kun ihana terve lapsi on minulla :) Ihme vaan, että mulla ei ole niin pahat jenkkakahvat enää, kuin aiemmin. Se on mukava muutos.

Minlee: Sinne viikolle 44 voi laittaa uudeksi tavoitteeksi 63kg, jos kehtaat :)

Nyt riittää oma napa! KATTI hieno pudotus sinulla ja siellähän 80 kg:n alla on ja pysyy, mainiota! Jatkahan samaa rataa :)

Nolaana: Hyvä pudotus, onnea! Sinähän olet ahkerasti liikkunut kuluneella viikolla. Olen niin kateellinen tuosta kuntopyörästä (no itselleni hankkisin crossarin kun ei tuo polkeminen ole lempiharrastaus), ei tartte aina lähteä jonnekin, vaan voi tehdä kotona, olisipa ihanaa. Eihän se niin minuutilleen ole sen pyöränkään polkeminen, kyllä 20-25min jo vaikuttaa kivasti, jos 3 kertaakin viikolla polkee. Sehän on reilusti yli tunti yhteensä :)

Nyt suihkuun.. Reipasta viikkoa kaikille :)

Vierailija
4/24 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan selventämään, että tuo " nyt riittää oma napa" -lausahdukseni tarkoittaa että minä lopetan omista asioistani löpinän ja siirryn kommentoimaan muiden pudotuksia.. Ei siis ollut Katti sulle mikään käsky :) Näyttää vaan siltä kun samaan hengenvetoon alan Katti sua kommentoida. Olen tämmöinen söhelö..

Nyt pois..

~Henniina

5/24 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee pinoon plusailija ja tällä kertaa ihan syystä, sillä viime viikolla en pitänyt päivääkään ruokapäiväkirjaa j varsinkin viikonloppuna tuli herkuteltuakin..hö!!

Liikunta sujuu kyllä..viime viikolla liikuntaa kertyi 6h40min, joka on hyvin tämmöiselle entiselle sohvaperunalle ;o), mutta kun ne syömiset tökkii vään väliä, jolloin tökkii myös tää laihis sitten!

Nyt siis paino 78.4kg, joten plussaa 200g..onneks ei enempää, mutta kun entiset plussatkin on vielä karistamatta niin ei hyvä :o(!!

Tänäänkin tuli käveltyä jo reilu tunti, kun haettiin keskimmäinen kerhosta kävellen ja samaa reissua myös kaupassa!

Tavoite ei tosiaan täyty mun kohdalla, mutta eipä se oo täyttynyt ennenkään juuri koskaan..tosin nyt täytyy ryhdistäytyä ja toivoa, et ens viikolla olis jo plussat poissa!!

KATTI26:Vatsi vau..hieno pudotushan tuo on..onnea :o)!!

NOLAANA:Hieno pudotus ja kivasti liikuntatunteja sullakin..jatkahan samaan malliin vaan :o)!!

HENNIINA-:Voi vaude..reippaasti alle 65kg:n jo..onnea :o)!!Hyvältä kuulostaa sun parturimietteet..voinkkejä en osaa antaa,kun ei oo koskaan tarvinnut vaaleeseen päähän muutoksia miettiä ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä eikä ihan vähiten mulle itselleni..se tsemppi tulee nyt kyllä tarpeeseen ;o)!!

Köris

Vierailija
6/24 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henniina, Nolaana ja Katti olivat kaikki repineet itsestään aimo siivun taivaan tuuliin! ONNEA ihan jokaiselle!!! Minä petailen edelleen plussatulosta, jonka tiesin jo viikko sitten kun edellisen viikon tulosta ilmoittelin... mutta joo. Itsehän olen tämän ansainnut :( Liikunnan puutteeseen ei kaatunut (tuli liikuttua yli 4h) vaan syömisiin, kahvikutsuihin ja sen sellaisiin. Toisaalta - niitäkin tarvitaan :)

Tän päivän tulosta en minnekään haluakaan, onneksi punnituspäivä on tuo tiistai... alle 80 on pysynyt sekä ilta- että aamupaino aina viikonloppuun saakka, jolloin mies lähti reissuun ja jätti minut selviytymään katraasta (=2kpl 3-vuotiaita, 5-vuotias ja kaksi isohkoa koiraa). Hermolepo olisi nyt paikallaan - liikunnan puute meinasi ajaa mut hulluuden partaalle ;-) Onneksi sentään eilen vanhemmat tuli käymään ja pääsin koirien kanssa puolen tunnin(!) lenkille ilman lapsia. Vähäänpä pitää tyytyä. No, sain sitten pistäydyttyä metsässäkin tuossa takapihalla ja kannoin kotiin hetkessä (oikeasti: 5 minuutissa) reilun litran suppilovahveroita :) Hain isän kanssa sitten toisen satsin, että hekin aivat kotiinsa niitä vietyä - yhteensä taisi tulla alle puolessa tunnissa kolmisen litraa!

Äh, tasapainotan tämän viikon tulosta, mutta vaakaa moikkaan vasta huomenna. Kovin paljoa alle 80 en tulosta odota, mutta sekin on ihan hyvä. Tänäänkään kun en lenkille pääse :(

Emo

Vierailija
7/24 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla otetaan miikat, eiks jeh?

Emo

8/24 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nih..eilinen meni vielä lunkisti, mutta tästä aamusta alkaen on taas ruokapäiväkirja ja pisteet kehissä, joten eiköhän se tästä :o)!!

Fiilikset on ainakin tällä hetkellä hyvät ja tuntuu, että kyllä se pisteily taas onnistuu, mutta saas nähdä onko sama fiilis vielä illalla..uskoakseni ja toivottavasti on :o)!

Kaikille tsemppiä ja mukavaa tiistaita :o)!!

t.köris

Vierailija
9/24 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnittelut hienoja pudotuksia! Ja kiitoksia kaikille onnitteluista!

Meitsille sitten pamahti plussaa ja pääsin takasin kasikympin kerhoon, 80,4kg. Ottaa hiukka päähän. Okei myönnän että olen syönyt suklaakeksejäkin ja mies toi hesestä ison hampparin. Mutta mutta en mä nyt mielestäni ihan hirveästi ole mässäillyt. Se minkä huomaan nyt on selvä muutos että mulla on vatsan toiminta muuttunut tosi hitaaksi ja luulen että siinä on yksi syy. Täytyy varmaan ostaa seuraavalla kauppareissulla luumumehua. Vettä täytyy yrittää myöskin juoda vähän enemmän.

Vierailija
10/24 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ensiksi KAIKILLE PUDOTTANEILLE hurjasti Onnea !!!!

Minä kans tunnustan että ruokapäiväkirjaa ei nyt ole

pidetty kohta 3vkoon... huoh....

Onneksi paino ei ole noussut kuin tuon +300g /3vkoa

mutta mistä löytää kadonnut MOTIVAATIO :D

Minne se on mennyt ???

Huokaus kun tuntuu rankalta alkaa taas vahtia syömistä/juomista

mutta muuten ei kyllä paino tipu ja matkaa olisi ENÄÄ vain 8kg :D

A P U V A :D

Vierailija
11/24 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiö johtuu sitten siitä, että sitä plussaa tuli vain 300g - paino nyt 79,4kg :)

Jotenkin tänä aamuna tuota painoasiaa pohtineena tuli mieleen, että tällä vauhdilla olen jouluna ehkä 2kg nykyistä kevyempi - suunnilleen 77kg ja rapiat. Samaa tahtia jos/kun jatkaisin kevään niin kesällä vaa' assa näkyisivät lukemat 72kg mikä on virallinen tavoitteeni - epävirallisesti pyrin ehkä joskus maailmassa painoon 68kg :)

Tarvitseeko ihmisen laihduttaa enää kovemmalla tahdilla? Eikö elämä ole aika mukavaa, jos voi elää terveellisesti, liikkua mielen ja kropan virkistykseksi, joskus herkutella ja joskus taas tuntea nälän hetkellisesti kiljuvan. Joinain viikkoina saattaa keventyä ja toisina sitten hiukan taas olla edellistä painavampi. Lopputuloksena kuitenkin tyytyväinen mieli, vaatimukset ja sallimukset tasapainossa sekä nuo hitaasti mutta varmasti pienenevät vaa' an lukemat.

Taidan hypätä tuohon kelkkaan. Kelpaa! Jospa siis ottaisin nyt tavoitteeksi olla jouluna 77kg niin eikös se olisi aika kiva :)

Emo

Vierailija
12/24 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullu ilmoittaan painoa.Ollaan nyt niin ahkerasti sairasteltu koko perhe,paitsi mies.Yhellä on korvatulehdus ja kuumetta,toisella vatsa sekaisin ja kauhee ripuli.Ite olen oksentanu ja vatsa myös aivan sekaisin.... ja yhellä kauhee yskä ja flunssa.joten en ole jaksanu nousta vaa' alle,vaikkakin se saattais näyttää hyvätkin miinukset oksentelun takia.

Yritän ny ekaks saada itteni ja perheeni terveiden papereihin,ja jos ensviikolla ollaan jo senverta kunnossa et jaksan kiinnostua painosta,niin ilmoitan sen.Tääl ootellaan lumen tuloa,vähän ne jo säätiedotuksessa lupas et lunta tulis,mut taitaa saada oottaa aika pitkään viel et lumi jäis koko talveksi maahan.

Vierailija
13/24 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli aamulla taas pakkasta ja auton ikkunoita joutui raappaamaan.

Pikäpuolin pitää saada talon piha siihen kuntoon, että saa auton autokatokseen. Eli lapiointia tiedossa.

Mutta se paino. Viikonloppu meni aikalailla " huonoilla sapuskoilla" , joten alkuviikolla paino huiteli ties missä. Tämän aamuisen tuloksen uskaltaa taas mainita. Ehkä eilenkin olisi ollut ok tulos, mutta enpä muistanut käydä vaa' alla.

Olen alkanut siis liikkumaan vähän vaarallisilla vesillä eli otan viikon varrelta sen alhaisimman painon.

No samapa tuo.

Paino oli 76.9 kg eli miinusta 200 g.

Eipä taida tällä tahdilla tavoite toteutua likimainkaan. No, sama 75 kg voi olla sitten joulutavoitteenakin. Johan sitä olen tavoitellut toukokuusta alkaen. Ja aina tavoitteeseen olisi matkaa vajaa 2 kiloa. Eipä oikein etene urakka, mutta päasia, ettei tule suurempia plussia.

Ensi viikkoon.

Minlee

Vierailija
14/24 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee tosi surkeesti, lapset sairastelee ja valvoo taas, joten lohduttaudun sitten herkuilla. En oo käynyt vaakaa edes katsomassa, jos ens viikolla. En tiedä uskaltaiskos sitä edes naamaansa täällä näyttää jos menee taas överiksi. Huokaus...

15/24 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas tää viikko sujunut ihan hyvin..tunti sitten tulin taas sieltä 90min. stepaerobicista ja voi veljet, että hiki virtas :o)!!

Eipä tänne kummempii..edelleen nuo pisteet hiukan tökkii, mutta sinnillä oon niitä taas merkannut, joten eiköhän se tästä taas..

Nyt ei ehdi erikseen kommentteja laittaa, mutta kaikille yhteisesti kovasti tsemppiä ja sairasteville pikaisia paranemisia ja voimia :o)!

t.köris

Vierailija
16/24 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa käytyä hulluilla päivillä ja ostettua suklaata. Syöty mikä syöty ja kaapista löytyy vielä, mutta nyt ne saa luvan pysyä siellä. Mulle ainakin näyttää sopivan tää taktiikka että ilmoittelen ne plussatkin aina. Joka kerta se ottaa sen verran päähän että luulen sen pitävän mut jonkinlaisessa kurssissa laihdutuksen suhteen. Ei mee ainakaan ihan överiksi tämä mässääminen. Tsemppiä kaikille.

Vierailija
17/24 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ehtinyt käydä lukemassa juttuja.

Tulos 60,4 kg = pudotusta 1,2kg. Kiitos kuuluu kokonaan vatsataudille, mutta jospa homma NYT lähtisi etenemään ja seuraavaksi pääsisi raportoimaan viitosella alkavaa tulosta... Joopa joo, voihan sitä aina unelmoida.

Mukavat viikonloput!

Vierailija
18/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun tämä viikko on hurahtanut kauheella vauhdilla...En ole ehtinyt kirjaamaan syömisiä ylös. En mielestäni ole kuitenkaan syönyt mitään herkkuja tai muutenkaan liikaa ruokaa niin katotaan miten käy maanantaina. Nyt pitää pysyä tiukkana viikonloppu niin eiköhän sieltä miinusta tipahda...Mulla tekee paljon se, että en ehdi töissä syömään juuri mitään. Eli vetäisen hätäiseksi lounaaksi naturdiet pussin ja sitten ennen töistä lähtöä jonkun hedelmän niin ei tee mieli syödä kotona kaikkea mitä tulee vastaan.

Liikuntaa en ole harrastanut yhtään! No se on hyvä ottaa avuksi sitten kun paino ei enää putoa syömisillä. Mulla on kuitenkin sen melkein vuoden kuntosalitreenauksen jäljiltä jonkin verran lihaskudostakin vielä jäljellä. Toivottavasti....

Iloista viikonloppua!

Toivottelee

Katti

Vierailija
19/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen olo vähän on että olenkohan tulossa kipeäksi.. ja sitä nyt tässä mietin että onkohan järkevää nyt treenata.. siis tosiaan, en ole vielä kipeä ja tää tunnekin on sellaista että ehkä mahdollisesti tulen kipeäksi. Mut kuitenkin, monesti tälläisten oireiden jälkeen olen tullut kipeäksi. se oire on nimittäin sellainen, että koko ajan on tunne että joutus kaivelee nenää..siis sellaista kuivaa räkää, mut monesti tästä on sit alkanu kunnon räkä tauti.

tällä viikolla muuten on ollut ihan hyvä treeni.. jos otetaan sunnuntaikin mukaan niin:

SU: sauvakävelyä (n. tunti, ja ei ihan sitä reippainta tahtia; oli anoppi mukana, ja se ei jaksa niin nopeesti..)

MA: - (ei siis mitään liikuntaa)

TI: sauvakävelyä, anopin kanssa, n. tunti (ehkä hieman ylikin meni sillä reissulla)

KE: 30min kuntopyörää

TO: pidin välipäivän

ja nyt pe: ???

oikeastaan se kysymys on pikemminkin niin, että vieläkö nyt kannattais treenata kun tauti ei ole vielä päällä. Koska jos se sit tulee niin sittenhän on ainakin pakko pitää väliä.. vai kannattaako edes tässä vaiheessa enää kuntoilla?? Toisaalta olo on tällä hetkellä sellainen, että ei rehellisesti sanottuna edes huvittais.. :/ Noh, tänään on ainakin karkkipäivä ;) (sopivan ankea päiväkin siihen.. :-D)

tuli mieleen tässä kirjoittaessa mitata kuume.. korvakuumemittari näytti lukemia 37,2 ja 37,4 eli sehän ratkaisikin asian: ei mitään asiaa kuntoiluun ainakaan tänään! (jeah ;) en olis jaksanukaan..)

mukavaa viikonloppua kaikille!! terveille ja tautisille, ja kaikille siltä väliltä :)

Vierailija
20/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntaroin ruhoni jo kyllä maanantaina, mutta vasta nyt ehdin tänne asti. Tällä kertaa olikin kiva tulos, 92.8, eli miinusta 800 g. Ou jee!!!

Kummasti miinustulos antaa lisäpontta, nyt vahdin suupalojani haukan lailla.

Voi ei, taas ipanoille tuli joku kriisi -kumma juttu, sama tapahtuu aina, kun äiti istahtaa koneelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä