Huutonet myyjille, jotka myyvät vaatepaketteja. Pari pyyntöä!
Älkää please laittako " miljoonaa" hehtaarin kokoista kuvaa!!!!! Se hidastaa ilmoituksen avausta paljon! Jos niitä kuvia on pakko tunkea vähintään 3 samasta vaatteesta, niin käyttäkää niitä pikku kuvia, mitkä saa klikattua suuremmaksi!!!!
Ja se koko juttu sitten, älkää tehkö isoa kokohaarukan pakettia vaan yhteen pakettiin max kahden kokoisia vaatteita (esim. 74 ja 80 senttisiä vaatteita).
Kommentit (10)
lisäksi jotain kulahtaneita kenkiä! Ne vievät yllättävän paljon tilaa ja painavat, joten lähetyskulutkin ovat isot. Kengät ja esim. haalarit vois myydä ihan omina juttuinaan....Please....
Oletpä sä vitun töykeä myyjä, toivottavasti ei koskaan törmätä Huutonetissä!
mulla on nopea nettiyhteys.
Ja ostan kahdelle tytölle vaatteita kokohaarukalla 86 - 116, joten eipä haittaa iso haitarikaan mua.
En jaksa klikkailla kuvia auki, kun on niin hidasta. Paljon nopeammin avautuu isojen kuvien ilmoitus. Joten jos on pikkukuvia, niin ette saa musta ostajaa.
Kokoluokissa tosiaan mahdollisimman pienet haarukat.
Ja ei kasvavia paketteja. Juuri kun on huutamaisillaan pakettia, jossa ei olisi loppuunkäytettyä toppapukua täytteenä, niin eiköhän joku sellaisen sinne lisää.
Kyllä muuten munkin mielestä jumbokuvat hidastaa, eikä meillä ole mitään hidasta konetta. Sit osa laittaa kuvansa jonnekin imageschackiin, kuka niitä nyt jaksaa avata.
Mutta jos ei tavaraa oikeasti halua kaupata, niin kai sitä voi sitten erilaisilla tempuilla kaupantekoa hidastaa.
Kannattaa ottaa huomioon myös se, että iltaisin huutis itsessäänkin on hidas, ja tämä on ainakin minulle ihan tarpeeksi iso hidaste. Oon tosi kärsimätön, jos joku kuva ei aukee kolmessa sekunnissa, niin en kyllä jää puoleksi minuutiksi kykkimään ja katsomaan että onko kiva kohde vai ei. Kun siellä niitä helposti avautuviakin on.
No, säästyypä rahaa!
Ei siinä mitään, jos niitä on max 20, mutta jos niitä on jotain yli 50 kappaletta, niin ei kiitos. Mä ehdin yleensä illalla koneelle, kun lapset nukkuvat ja silloin Huutonet tuntuu olevan muutenkin hidas. Ei mulla ole aikaa istua viittä minuuttia koneen ääressä ja odottaa, että ne kaikki 50 kuvaa suostuvat avautumaan :/
Ja sitten ne kasvavat paketit. ARGH!! Todella ärsyttäviä, varsinkin jos myyjä oikein mainostaa kuinka se ja se vaate kuuluu pakettiin, jos summa nousee siihen ja siihen summaan :/
On pitänyt onkia tietoa jostain miten niitä isoja oikein laitetaan, mutta nyt en sitten tiedä kumpi parempi?
Ei tarvitse huutaa jos ei halua. Ja hanki nopeampi netti!